Paljasta noloimmat ulkonäkösalaisuutesi!
Mulla kasvaa joitakuita mustia karvoja navan alla. Ne saivat alkunsa raskausaikana ja jäivät pysyviksi. Paitsi että nypin ne pinseteillä pois.
Kommentit (110)
Mulla kasvaa myös yksi tai kaksi tummaa karvaa leuassa, ovat todella sitkeitä ja varsinkin toinen kasvaa ikävän näkyvään paikkaan. Voi sitä onnen tunnetta kun nuo kiusankappaleet saa kiskaistua ehjänä pois eivätkä jää sinne ihon alle.
Enemmän elämääni hankaloittaa tosi punoittava ja herkkä iho + finnit silloin tällöin. Meikkivoide on siis kovassa käytössä, muuten olen kai ihan tyytyväinen nassuuni. En uskalla lähteä lääkäriin tuon punoitusongelman takia, en halua kuulla ettei sille olisi mitään tehtävissä ja tuntea olevani turhamainen. :(
Sellua reisissä ja takapuolessa, navan alla myös satunnaista karvaa ja ärsyttävintä on nivusissa ja reisien sisäsivuissa kasvavat irtokarvat, siis tummat!
Muutamia mustia karvoja kasvaa navan alla, nännien ympärillä ja leuassa.
Lisäksi nenä on jotenkin epämuodostunut, katson koko ajan alaspäin koska en halua että ihmiset huomaa sen.
Eli ruusufinni kasvojen keskialueella sekä keratosis pilaris olkavarsissa ja reisissä. Ilman Blascon Dermaceal peiteainetta naamassa en lähde ulos kämpästä, koska näytän hirviöltä. Nuo keratosis pilaris- näpyt ei juuri itseäni haittaa.
vaivasenluut, saatu perintönä isän puolelta
Hiukset ovat melko ohuet, mutta sääret ja kädet on vallannut aikamoinen turkki. Reisistäkin löytyy ja vieläpä pitkiä yksilöitä! Kaikki nämä ovat tietenkin tumman-/mustanruskeita. Aah! Häpykarvoista puhumattakaan - jo päivän sheivauksen jälkeen alkaa sänki pilkottaa, ja niitä karvoja kasvaa luonnollisesti reippaasti myös reisien puolella. Tämä seksikäs karvoitus myös jatkuu vanana napaan asti, nämä saa sentään kivuttomasti nypittyä pois.
Viiksetkin minulta löytyvät, joskin melko huomaamattomat, mutta kun läheltä katsoo niin lyhyet tummat karvat erottuvat kyllä. Leukaankin ilmestyy sitkeästi eräs tumma partakarva, perkele.
Nännienkin ympärillä kasvaa muutama pitkä tumma haituva, samoin varpaissa. Kulmakarvat tietenkin rehottavat.
Miksei kaikki tämä karvamäärä voi olla mun hiuksissa?!!
Hiukset ovat melko ohuet, mutta sääret ja kädet on vallannut aikamoinen turkki. Reisistäkin löytyy ja vieläpä pitkiä yksilöitä! Kaikki nämä ovat tietenkin tumman-/mustanruskeita. Aah! Häpykarvoista puhumattakaan - jo päivän sheivauksen jälkeen alkaa sänki pilkottaa, ja niitä karvoja kasvaa luonnollisesti reippaasti myös reisien puolella. Tämä seksikäs karvoitus myös jatkuu vanana napaan asti, nämä saa sentään kivuttomasti nypittyä pois.
Viiksetkin minulta löytyvät, joskin melko huomaamattomat, mutta kun läheltä katsoo niin lyhyet tummat karvat erottuvat kyllä. Leukaankin ilmestyy sitkeästi eräs tumma partakarva, perkele.
Nännienkin ympärillä kasvaa muutama pitkä tumma haituva, samoin varpaissa. Kulmakarvat tietenkin rehottavat.
Miksei kaikki tämä karvamäärä voi olla mun hiuksissa?!!
toinen, ehkä vielä ikävämpi ongelma on valkoiset pigmentittömät läiskät. Näitä minulla on kummassakin nivusessa, mutta mikä hirveämpää - toisen silmän ympärillä. Toisesta silmäluomesta siis puuttuu pigmentti kokonaan. Näytän ihan dorkalta ilman meikkiä, ja meikinkin kanssa on hankalaa peittää tuo väritön pläntti, varsinkin kun ihoni ei muuten ole sieltä vaaleimmasta päästä.
jääneet arvet jotka ei lähde kulumallakaan ://
Takahampaat jo lähteneet tai murtuneet.
on tosi voimakas karvankasvu ollut aina. Joudun poistamaan viiksikarvoja säännöllisesti. Otan ne pois veet-tahnalla. Nypin myös yksittäisiä partakarvoja tarvittaessa. Poistan käsikarvoja veet-tahnalla. Ja sit perus setit tietty nilkkoihin ja bikininrajaan.
Nyt kun olen imettänyt ja tissit on pienentynyt, niin joudun käyttään tosi topattuja liivejä, että vaatteet näyttää kivalta. Mutta ei se minua sinäänsä haittaa, bikineissä olen rohkeasti ollut ilman toppauksiakin. Olen muuten kuitenkin vielä hyvässä kunnossa.
En valitettavasti pysty pitämään niitä piilossa. Minulla on isot, keltaiset ja moneen kertaan paikatut hampaat. Edes valkaisu ei onnistu sen takia että paikkoja on hillittömästi. Ja tietenkin minulla on myös iso suu, epätasainen purenta ja nauran "luontaisesti" paljon. Vaikea peitellä.
toisesas tississä kasvaa karva,navan alla karvavana jota ajelen pois..,en aja säärikarvojani :DD ne on kivat,muuten sheivaa itseeni :DD
on löysä ja mulla on ryppynen mahanahka xD ja mun nännipihojen reunoilla kasvaa karvoja! nypin ne pois
ja kyllä- harrastan ikäisekseni paljon liikuntaa, juoksua ja salia.Nyt olen alkanut laihduttamaan kokeeksi,vaikka normaalipainossa olenkin,siis vain vähän pyöreyttä. Meillä kans selluliitti sukuvika. En niin paljon inhoa tuota reisien selluliittia,kun se on niin yleistä mutta pakaroiden kuoppainen iho on JÄRKYTTÄVÄ!! Anteeksi kun huudan, mutta se on. Sellukuopat näkyy ohuiden housujen läpi,sen vuoksi mulla on farkut kesää talvea.Olen kokeillut kaikki kotikonstit ja kalliit geelit-mikään ei ole auttanut, voiteilla vain tosi vähän vaikutusta vaikeaan ongelmaan.Myöskään mikään ruokavalio ei ole auttanut,eikä saunahousut :D. Pitäis varmaan ottaa joku hoitola hoito,mutta meidän kaupungissa ei ole tarjolla sellaista.
Salaisuus kaksi: mulla on implantit,rinnat ovat kauniit,ihan luomun näköiset eikä arpia näy ellei niitä näytä,implanttien rajoja ei myöskään huomaa sellainen joka ei ole asiaan vihkiytynyt
3: Karvoja kasvaa täälläkin,muuta olen niin tottunut niihin etten pidä niitä enää minään.Poistan viiksikarvat,nenäkarvat,nypin kulmat,sheivaan jalat ja nännien ympärykset ja tietysti kainalot.Reisien sisäpinnalla kasvaisi paksusti ja laajasti karvaa jos en niitä poistaisi.Vahaan alapäästä karvat mutta persreijän ympäriltä vaikea saada itse kaikki pois, mulla olis tosi karvainen persekin jos en niitä poistaisi.Ainoa veemäinen asia on se että alapäässä myös klitoriksen päältä pitää nyppiä ja myös sieltä häppäreiden sisäpuolelta.Osa karvoista alkoi harmaantua kun rupesin niitä juurineen poistamaan.
4: käytän kasvojen ihon tehokkaaseen kuorintaan jalkoihin tarkoitettua scholl-jalkojenkuorintavoidetta- on tehokas,kuin joku mikrohionta.Sen jälkeen hoitavat tuotteet imeytyy hyvin. Mulla on sellainen norsunnahkainen sekaiho, en suosittele herkkä ja ohut ihoiselle mutta muiden kannattaa kokeilla.
ja kyllä- harrastan ikäisekseni paljon liikuntaa, juoksua ja salia.Nyt olen alkanut laihduttamaan kokeeksi,vaikka normaalipainossa olenkin,siis vain vähän pyöreyttä. Meillä kans selluliitti sukuvika. En niin paljon inhoa tuota reisien selluliittia,kun se on niin yleistä mutta pakaroiden kuoppainen iho on JÄRKYTTÄVÄ!! Anteeksi kun huudan, mutta se on. Sellukuopat näkyy ohuiden housujen läpi,sen vuoksi mulla on farkut kesää talvea.Olen kokeillut kaikki
Kotikonstit ja kalliit geelit-mikään ei ole auttanut, voiteilla vain tosi vähän vaikutusta vaikeaan ongelmaan.Myöskään mikään ruokavalio ei ole auttanut,eikä saunahousut :D. Pitäis varmaan ottaa joku hoitola hoito,mutta meidän kaupungissa ei ole tarjolla sellaista. Salaisuus kaksi: mulla on implantit,rinnat ovat kauniit,ihan luomun näköiset eikä arpia näy ellei niitä näytä,implanttien rajoja ei myöskään huomaa sellainen joka ei ole asiaan vihkiytynyt 3: Karvoja kasvaa täälläkin,muuta olen niin tottunut niihin etten pidä niitä enää minään.Poistan viiksikarvat,nenäkarvat,nypin kulmat,sheivaan jalat ja nännien ympärykset ja tietysti kainalot.Reisien sisäpinnalla kasvaisi paksusti ja laajasti karvaa jos en niitä poistaisi.Vahaan alapäästä karvat mutta persreijän ympäriltä vaikea saada itse kaikki pois, mulla olis tosi karvainen persekin jos en niitä poistaisi.Ainoa veemäinen asia on se että alapäässä myös klitoriksen päältä pitää nyppiä ja myös sieltä häppäreiden sisäpuolelta.Osa karvoista alkoi harmaantua kun rupesin niitä juurineen poistamaan. 4: käytän kasvojen ihon tehokkaaseen kuorintaan jalkoihin tarkoitettua scholl-jalkojenkuorintavoidetta- on tehokas,kuin joku mikrohionta.Sen jälkeen hoitavat tuotteet imeytyy hyvin. Mulla on sellainen norsunnahkainen sekaiho, en suosittele herkkä ja ohut ihoiselle mutta muiden kannattaa kokeilla.
5: yläselkä ollut aina finninen,eli se on aika arpinen,talvikausina finnejä vieläkin silloin tällöin, vaikeuttaa kesäpukeutumista
6: halkeilevat kantapäät täälläkin, rasvailen helosanilla ja raspaan, mutta yleensä ovat tosi karhea
7: hampaat TODELLA huonot,3 poistettu,lähes kaikki sivuhampaat juurihoidettu...
niin ja JOTKUT miehet ovat pitäneet kauniina- joskus.Silmäni ovat kauniit,kuulemma.Sillä pitäisi jaksaa....mutta olen elossa,vaikka ei aina tunnu siltä, monia fyysisiä vaivoja noiden päälle.
Laitan sinne aina meikkivoidetta, kun tiedossa saattaa olla seksiä
Testattu
Ja minulla kasvaa oikean kulmakarvan keskelle aina välillä ihan hillittömän pitkä harmaa karva, nyppään toki pois aina kun sen löydän.
Finninen takapuoli.
Toinen rinta on 1,5kuppikokoa pienempi ja joudun aina topata toisen puolen että rintsikat sopii. Hankin siihen täytettä heti kun olen kerännyt rohkeutta....
yläpuolelle on jäänyt pallura (ikään kuin HK:n blöö vaakatasossa arven yläpuolella...)
Selkä on arpinen kiitos teini-iän aknen - en ole koskaan kehdannut käyttää selästä avonaisia vaatteita
Päähäni tulee pieniä rasvapatteja vaikka niitä poistetaan parin vuoden välein. Nytkin kaksi *grrrrr*
Olen aina inhonnut käsivarsiani vaikka yleisvaikutelma on hoikka. Jotenkin löllöt ja kyynärluun yläpuolella on ruma kuoppa. Iuuu...
Ja joo, mutta on uusi miesystävä, joka on aivan hulluna minuun ja kroppaani.... o.O
Multa löytyy - oikeesti - Suomen paksuimmat pohkeet. Ne oli paksut jo vauvana, ja ratsastusharrastuksen myötä kehittyi entisestään. Olen nyt nelikymppisenä muuten hoikka, mutta pohkeet on ihan saatanan paksut ja hirveät. Onneksi on maksimekkoja.
Oon vakavasti harkinut jotain rasvaimua, mutta toimiiko se, kun mun pohkeet on ihan timmiä lihasta?? Ja SILTI todella paksut.
kokeiltu on (ja käytössä nytkin); ei mainittavaa hyötyä :-(
Olkavarret niin kamalan näköiset, että jopa t-paitojen käyttäminen ihan rajalla.
MIKÄÄN ei ole tähän mennessä auttanut, vaikka olen kokeillut vaikka mitä - jos jollakin on mitä tahansa vinkkiä, ottaisin kiitollisuudella vastaan!Urea voiteet ovat suositeltuja keratosis pilarikseen. Tässä yksi esim. <a href="http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/CALLUSAN-FORTE-VOIDEVAAHTO" alt="http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/CALLUSAN-FORTE-VOIDEVAAHTO">http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/CALLUSAN-FORTE-VOIDEVAAHTO</a>
On jalkavoide mutta sitähän käsivartesi ei tiedä :) Muista myös kuoria usein (karkea pesusieni käy) ja rasvaus päälle urea-voiteella.
tummia "viiksi"karvoja ylähuulelta. Leuassa alkanut myös hennot karvat tummua, sieltäkin nypin silloin tällöin. Käytän myös veetin karvojen valkaisua näillä alueilla.
Välillä kun haluan laittaa tukan jotenkin ihanasti kiinni, niin en pese sitä päiväkausiin jotta kampaus sitten onnistuisi. Käyn siis suihkussa mutta saatan jättää tukan pesemättä. Liukas ja sileä hiuksenlaatu, puhtaana ei saa mitenkään kiinni.