Paljasta noloimmat ulkonäkösalaisuutesi!
Mulla kasvaa joitakuita mustia karvoja navan alla. Ne saivat alkunsa raskausaikana ja jäivät pysyviksi. Paitsi että nypin ne pinseteillä pois.
Kommentit (110)
isompi ongelma on vinot etuhampaat. niitä ei ole oiottu kun niistä ei ollut purennalle haittaa.
yksityisellä voisi oikoa- menisi vuosia ja vaatisi rahaa enemmän kuin mulla on kosmeettiseen operaatioon laittaa.
lapsena en hymyillyt ollenkaan, koska angstasin niistä kun minulle ja vinoille hampailleni naureskeltiin. en vieläkään osaa hymyillä esim kameralle tai tilanteissa joissa olen jotenkin epävarma.
Kaikkein eniten mua häiritsee se, että mun olkapäissä kasvaa mustia karvoja. :( Joudun ajelemaan ne suunnilleen pari kertaa viikossa.
t. apina, 24 v. nainen
Jonnekin n. 25-vuotiaaksi asti vielä toivoin että ne jonain päivänä alkaisivat kunnolla kasvaa kun tulisin "aikuiseksi", mutta sitä ei koskaan tapahtunut.
On mulla siis häpykarvoja, mutta harvassa siellä täällä ja vaaleita. Niistä ei todellakaan pysty muotoilemaan mitään siistiä kolmiota tms. Ainoa tapa pysyä edes suurin piirtein järkevän näköisenä on raakata ne kokonaan pois (mikä taas jättää sänkiongelman, sillä vaikkei mulla kunnon karvoja olekaan niin on sentään ne harvat).
Finnit takapuolessa, suonikohjut, raskausarvet, selluliitti, peräpukamat, roikkuvat häpyhuulet, epäsiisti näppyläinen iho alapäässä (kun mikään karvanpoistomenetelmä ei käy enkä halua antaa karvojen vaan rehottaakaan), vaivaisenluut ja huonot hampaat. Nämä oli siis niitä salaisuuksia, joita varon visusta paljastamasta kenellekään! Muutakin vikaa löytyy, mutta niitä ei voi piilottaa (esim. pihtipolvet).
naamani roikkuu kuin bulldogilla: kulmakarvat asettuvat silmien eteen, suupielet paljon suun keskiosaa alemmas, ja leukaluun alapuolelle roikkuu joka puolelta ihoa.
Näin on ollut lapsesta asti. Yritän peittää asiaa jännittämällä korvia, mutta se on vaikeaa, ja en pysty silloin henkisestikään rentoutumaan.
En ainakaan muista ikinä nähneeni mitenkään karvaisia naisia Suomessa, niin olen vähän yllättynyt. Itse en pidä karvaisuutta kamalan suurena ongelmana, kun siitä pääsee kuitenkiin eroon työllä ja tuskalla jos haluaa. Mutta no, tietysti jos itsellä olisi se ongelma voisi häiritä enemmän.
Onhan se totta etteivät ulkonäköjutut ihmisarvoa määritä. Minusta olisi tosi kiva jos olisin sinut ulkonäköpuutteideni ja kroppani kanssa, mutta hienosti saan aina kehiteltyä uusia komplekseja. Kadehdin niitä, jotka eivät stressaa ulkonäöstään ja ovat sinut itsensä kanssa.
Voin myös paljastaa salaisen aseeni niiden poistoon:
Omani tilasin ebaysta, tosin tuotenimi oli epistick ja hintaa postikuluineen joku 3-4 euroa. Suosittelen lämpimästi samasta vaivasta kärsiville.
kemiallisesti yleensä, joskus pinseteillä.
Olen myös lähes kalju, mutta käytän peruukkia.
Karvoja löytyy vyötäröstä alaspäin sekin edestä, eli karvanpoistoon kuluu aikaa ja rahaa...
Aijuu, mulla on mies, joka haluaa mua kaljuna ja karvaisenakin, taitaa olla vähän pervo... ;D
epistick nyppii karvat irti. Sattuuhan se varsinkin alkuun, mutta ei mitenkään pahasti.
Pihtipolvet.
Isot jalat(43).
KARVAT!!! >:( Vyötäröltä nilkkoihin kasvaa mattona tummaa, pitkää ja paksua karvaa. Jalan päällä kasvaa karvoja, varpaiden nivelien päällä pitkää, mustaa karvaa.
Rinnoissa kasvaa karvoja monessa paikkaa, kaulalla, leuassa, ylähuulessa ja poskilla pitkää vaaleaa untuvaa. Siis siellä missä ei kasva pitkiä mustia karvoja. Kulmakarvoja saa olla nyppimässä päivittäin. Kasvoissa kaksi luomea jotka työntää ulos ryppäänä pitkää karvaa.
Käsivarret on kuin gorillalla, kainalot pitää ajella joka päivä.
Ex huomautteli mielellään karvoistani ja kertoi kuinka epänaisellisia ne ovat. No shit, enpä tiennytkään. "Kato kun mäkin ajan tän parran joka päivä. Tästä näin tällee, eikä menny kun pari minuuttia. Pitäis sunkin jaksaa, ei oo niin vaikeeta. o_O Jep, sama asia.
Mä olen näköjään pikkuhiljaa luovuttanut, ajan kainalot(ettei haise hiki ihan niin pahasti) ja nypin kulmat ja luomet siistiksi. Muuten, mä en vaan enää jaksa. En käy uimassa, en käytä lyhyitä housuja tai hameita, paidat on melkein ympäri vuoden pitkähihaisia. Mä en jaksa enää, yli puoli kroppaa pitäisi sheivata/vahata/sokeroida/jne. jottei näyttäisi mieheltä/apinalta. Mä tunnen itseni puolikkaaksi naiseksi. Mä vihaan näitä karvoja.
en tiedä ketään, jolla ne olisivat paksummat. Myönnettäköön, että mulla on ylipainoakin, mutta suhteessa muuhun painoon pelkkien säärien perusteella voisi olettaa että painan 200 kiloa enkä 70... No, pahoittelen, mutta pidän siitä huolimatta polvipituisia hameita kesällä, koska olen lisäksi niin lyhyt, että täyspitkät mekot tai hameet vetävät pituudesta vielä lisää pois.
Ja mulla kasvaa leuassa pari haiventa, ärsyttävän jouhimaisia karvoja, jotka aina tunkevat uudestaan esiin. Yksi niistä on ihan säännöllinen, kaksi muuta pitävät aina välillä taukoa.
Ja koko ihoni on sellaisen ohuen haituvan peitossa.
Ensinnäkin on mainittava, että ihan paras ketju aikoihin!
Minulla eriparia olevat riipputissit, jotka ilmeisesti vieläpä tubulaariset = rumat.
Varpaita jouduttu operoimaan, jonka seurauksena ne ovat rumat kuin synti.
Jalkapohjassa ollut sitkeitä syyliä ja känsiä jo toistakymmentä vuotta.
Selluliittia perseessä ja reisissä.
Finnejä, vaikka olen yli 30 v.
Rumia luomia siellä sun täällä....
Ja minuakin pidetään silti kauniina :D
Oletko kokeillut valohoitoa? Mulla auttaa kesällä aurinko ja talvella voi ottaa esim. SUP-valohoitoa. Ehkä solariumkin auttaisi? Itsellä taas keratosis pilaris hirveässä kunnossa. Pitäis selvittää uutta valohoitomahdollisuutta.
Liiveillä saan toki täytettä, mutta auta armias jos ne pitää pois ottaa muiden nähtävillä.
Toinen on näköjään erittäin yleinen vaiva; karvat. Niitä on joka paikassa ja liikaa. Erityisesti viikset ovat ärsyttävät.
pitkät stoorit karvaisuudestani, mutta eräs kammotus tuli lisää: Huomasin äsken suihkussa, että tuo perhanan karvavana navasta häpyyn jatkuu myös navan yläpuolella! Rintojen väliin saakka menee tummempi vana! Navasta alaspäin tuo vana on siis harvaa ja sellaista häpykarvamaista karvaa, navasta ylöspäin tavallista pehmeää ihokarvaa - mutta tummaa. Kääk!! Musta on tulossa mies!
mustia karvoja kasvoissa, rinnoissa, vatsassa, hirvee määrä luomia, huonot hampaat (osa poistettukin), epäesteettinen jalkoväli jossa karvoja saisi kasvaa enemmänkin.
lisaksi ammottavat ihohuokoset, mustapäitä, rumat ja isot jalat, selluliittiä, riipputissit joita ei saa rintsikoillakaan kunnolla koholle, pursuavat kylkiläskit, sektioarpi jne. rillit tietysti kans ja ruma lättänä päänmuoto.
Kaikista eniten hävettää nuo hampaat.
- Tää karvaisuus, joka muitakin niin puhuttaa. Mulla kasvaa karvoja nänneissä (ei haittaa kovasti, koska ne on helppo poistaa), navan alla ja vatsassa. Pahin on tuo häpykarvoituksesta napaan asti ulottuva karvoitus, joka on osin tummaa haiventa ja osin paksuja karvoja. Sitä on tosi vaikea hallita, koska en halua nyppiä kaikkia karvoja pois. Niitä kasvaa kuitenkin ihon sisään, joten tuloksena puolet mahasta olis näppylöillä, yök. Häpykarvojakin vois olla vähemmän.
- Iso, selluinen perse, paksut reidet ja jenkkakahvat yhdistettynä siroon yläkroppaan ja kapeaan vyötäröön. Not nice.
- Hampaat. Multa puuttuu rautahampaita. Pari on korjattu keinojuuri-implantilla, mutta yksi kevytsillalla, koska siihen ei sovi implantti. Silta ei ole kovin onnistunut vaan pistää silmään muusta hammasrivistöstä.
- Ryhti. Joudun tekemään paljon töitä ryhdin eteen. Nyt vatsalihakset on vielä raskauden jälkeen huonot, joten ryhti on huono :(
- Nenä - leveä ja isot sieraimet.
- Pää - liian pieni muuhun vartaloon verrattuna.
- Kaula sais olla pitempi.
- Käsivarret on liian pitkät ylävartaloon nähden.
- Silmäluomet on eriparia ja roikkuvat, toinen silmä näyttää huomattavasti pienemmältä, vaikkei oikeastaan ole. Silmät on muutenkin aika pienet.
Yök, oon aika kauhee.
taidan kuulostaa hirvistykseltä! En kuitenkaan näytä, kuulemma.
mustia karvoja kasvoissa, rinnoissa, vatsassa, hirvee määrä luomia, huonot hampaat (osa poistettukin), epäesteettinen jalkoväli jossa karvoja saisi kasvaa enemmänkin.
lisaksi ammottavat ihohuokoset, mustapäitä, rumat ja isot jalat, selluliittiä, riipputissit joita ei saa rintsikoillakaan kunnolla koholle, pursuavat kylkiläskit, sektioarpi jne. rillit tietysti kans ja ruma lättänä päänmuoto.
Kaikista eniten hävettää nuo hampaat.
on kasvojen aknearvet, tosin ne ei nyt varsinaisesti ole salaisuus.
Lisäksi luomen poistosta jäänyt ruma arpi selässä ja reisien selluliitti. En nyt mitenkään hirveästi näistä stressaa, mutten silti haluaisi olla bikineissä julkisella paikalla. :/