Paljasta noloimmat ulkonäkösalaisuutesi!
Mulla kasvaa joitakuita mustia karvoja navan alla. Ne saivat alkunsa raskausaikana ja jäivät pysyviksi. Paitsi että nypin ne pinseteillä pois.
Kommentit (110)
haluaisin sen pois, mutta en tahdo laihtuakkaan... oon kans hoikka mut silti hyllyvä perse ja reidet.
ja ikää vasta 21!
nypin päivittäin kulmakarvojen välistä, ylähuulesta ja joskus leuasta. Inhottavinta on että viiksien nyppiminen ei riitä vaan karvojen juuret näkyy ihon läpi tummempana. Eli vaikka pinnassa ei ole karvoja näytän silti siltä että on viikset. Niinku miehillä. Karvoja on myös nännien ympärillä muutamia (niistä selviää nyppimällä) sekä navan alla puhumattakaan todella rehevästä alapää/persekarvoituksesta.
hoikassakin kunnossa mulla tosi paksut kintut ja tätä pahentaa vielä pienet jalkaterät (kenkä 35). rakenteeltani olen muutenkin lihaksikas eli pohke9ssakaan ei pelkkää laardia. ottaa päähän. mutta tänä päivänä olen melkein sinut asian kanssa, pidän lyhyttä hametta, jos niin haluan. omatpahan on kintut :)
Rintaliivit on mallia "yksi kuppikoko lisää" ja silti rintamus on lattana kuin mikä. Olen siis lähes rinnaton.
Toinen paha paikka on selluliitti, sitä on reisissä ja pakaroissa ja jopa pohkeissa, vaikka olen alipainoinen.
Piitseillä ja uimahalleissa en oikein em. syistä viihdy :-(
rinnat eri kokoa + struuma. oi, olen kaunis.
melkoset tyngät, kippurat ja kynsi on vaan millin mittanen.
Ja pikkuvarpaan kynttäni olen hävennyt aina, on niin pikkunen ja kova ihan kuin joku tauti olis siinä, mut ei kuulemma oo...
En vaan ole ikinä hävennyt niitä, eikä traumaa ole, lähinnä ihmetellyt. Ja naurattanu perhettä...
Älkää te muutkaan suhtautuko itseenne niin ankarasti ja ilman huumoria.(on mulla kanssa noita karvojakin...)
imetyksen aikana tulee vain esille ja joskus kun paleltaa. Voi että häpen rintojani!!! ne näyttää ihan teini-ikäisen kehittymättömiltä rinnoilta!;(
ja pakko vielä sanoa, että rintani ovat vielä pienet A-kuppi
niistä pääsee eroon. Mutta minua ei lohduta yhtään se, että selluliittiä on "kaikilla". Ne naiset, mitä miehet kuolaavat, ovat kiinteitä. En voi tajuta, miten kukaa pystyy tällaista selluliittikasaa päivänvalossa katselemaan. Ehkä meillä on sen takia seksiä kerran kuussa.
Laitan sinne aina meikkivoidetta, kun tiedossa saattaa olla seksiä
nänneissä kasvaa karvoja ja mikä pahinta en näe niitä ilman lukulaseja, pitkään kuvittelin että niitä ei enää kasva kun jostain syystä olin alasti lukulasit päässä, järkytyin parin senti mustia karvoja. Onneksi mies harvemmin katselee minua alasti lasit päässä ja ilman niitä on puolisokea.
niin ei kauneusvirheet haittaa:)
Itsellä pahimmat ulkonäköongelmat ovat selässä ja kyljessä olevat suurehkot tummat luomet, joista en tykkää yhtään ja jotka olen ajatellut poistattaa. Lisäksi tulee edelleen näppyjä selkään ja kasvoihin jos on stressiä, pahimmillaan myös rintakehään rintojen väliin. :( En tykkää yhtään, varsinkin kun muilla ikäluokan edustajilla tuntuu olevan niin hyvä iho ja hyvin harvoilla mitään näppyongelmia. Niin joo ja aknearpia on kanssa naamassa joita inhoan, vaikka ihmiset joille oon asiasta valittanut sanovat että ovat hyvin huomaamattomia (no en kyllä tiedä).
Minulla on myös selluliittia reisissä sanotaanko keskivertoa enemmän, vaikka olen suht hoikka ja kivan muotoinen muuten. Lisäksi on vanhoja raskausarpia reisissä, kyljissä ja rinnoissa, vaikka en itse enää niitä juuri huomaa. Ja verisuonet näkyvät hyvin selkeästi ihon läpi käsissa ja jaloissa. :( odottelenkin koska saan näkyvämpiä suonikohjuja jalkoihan, jes.
Helvetillinen määrä raskausarpia. Aknearvet kasvoissa. Yllättävää kyllä minua pidetään yleisesti erittäin kauniina naisena.
niin eniten ärsyttää selluliitti. Mulla on lihaksikkaat jalat, treenaan ja lenkkeilen joka päivä. Selluliitti on ainoastaan hieman tasoittunut niiltä osin, mistä läski on lähes kokonaan lähtenyt, mutta ei se kokonaan lähde ikinä. Harmittaa siksi, että tätä enempää en mitenkään pysty jalkojani treenaamaan, lihaksia on nyt jo tarpeeksi. Seuraavaksi pitäisi kokeilla jo jotain muuta. Ruskettuminen kesällä auttaa vähän piilottamaan niitä, mutta hankalaa sekin kun aurinkoa pitää ottaa jossain äärimmäisen yksityisessä paikassa!
Raskauden aikana rintakehääni ja rintojen väliin alkoi kasvamaan lyhyttä karvaa, ei ole lähtenyt pois vieläkään...silloin aloin myös hikoilemaan rintakehästäni kunnolla.
Toinen häpyhuuli lerpattaa 4-5cm pitkänä ja hankautuu inhottavasti kaikkeen. Mies ei tästä välitä, päinvastoin- yrittää venyttää toistakin, rakastaa ns. lerpattavaa pillua! :D
Raskausarpia on kaulassa, nilkoissa jne. oudoissa paikoissa tavallisten lisäksi. Tulivat murrosiässä enkä ole eroon päässyt, siksipä pukeudun aina hyvin peittävästi.
Jossen pese tukkaani tietyllä shampoolla, päänahkani hilseilee kamalasti. Mikään muu shampoo ei tehoa!
Mulla on kuivuneet, halkeilevat kantapäät joista nypin sohvalla istuessani ihonriekaleita. Nami nami... Sanomattakin selvää, etten käytä sandaaleja julkisilla paikoilla. Minulla myös kasvaa kaulassa luomesta pitkä karva. Sheivaan sen aina pois. En uskalla nyppiä, sillä olen jostain lukenut ettei luomesta kasvavaa karvaa saisi nyppästä?!
Laitan sinne aina meikkivoidetta, kun tiedossa saattaa olla seksiä
Minulla on nimittäin sama ongelma. Tai ongelma on itse asiassa se, että karvaa kasvaa pitkälle reisiin saakka. En voi sen takia koskaan käydä uimassa yleisillä rannoilla. Sheivaaminen ja vahaaminen jättää ihan kamalan jäljen. Tai sitten pitää olla kolme viikkoa ilman seksiä ja kasvattaa siitä karvasta pidempää, mutta ei sekään ole kivaa :(
Muita ulkonäköongelmia on:
-punoittava iho kasvoilla
-selluliittireidet (vaikka olen lähes alipainoinen)
-sääret on lyhyet ja polvet oudon malliset
on kamalat varpaat. Vaikka huollan niitä kuinka, ne näyttävät jotenkin karseilta. Ja talvisin haisevat oksennukselle! Vaikka tuuletan/raikastan kengät, pesen päivittäin jalat ja sukat! YÖKS. Lisäksi vielä kahdessa kynnessä jotain helvetin sientä, joka ei tunnu lähtevän millään aineella.
Valitettavasti luulen, että nämä ovat niin isot, että monet miehet kokevat ne outoina/vastenmielisinä. TK-lääkärin myukaan olisin oikeutettu leikkaukseen julkisella sektorilla, mikäli ne hiertävät.
Suurin haitta on kuitenkin siitä, että pelottaa tutustua miehiin kun tällainen intiimialueen seikka voi käytännössä kaataa muuten hyvän suhteen, jos mies todella kokee vastenmielisyyttä - seksi on sen verran herkkä alue.
Olkavarret niin kamalan näköiset, että jopa t-paitojen käyttäminen ihan rajalla. Hankaloittaa etenkin juhlapukeutumista tosi paljon - ja olen sellaisessa työssä, missä erilaisia iltatilaisuuksia on säännöllisesti :-(
Nyt näppylät ovat alkaneet leviämään myös kyynärpäiden alapuolelle, selkään ja rintaan. En kestä, sillä niille ei voi tehdä mitään (toki nypin ja puristelen niitä sillä seurauksella, että iho näyttää vielä kamalammalta). Tämä vaikuttaa jo psyykeseen, vaikka yritän pysyä positiivisena. MIKÄÄN ei ole tähän mennessä auttanut, vaikka olen kokeillut vaikka mitä - jos jollakin on mitä tahansa vinkkiä, ottaisin kiitollisuudella vastaan!
Ja joo, mullakin kasvaa tummia karvoja nännipihassa, pikkuvarpaani on kummallinen suikero ja alavatsassa rumia arpia sektion ja parin muun leikkauksen jäljiltä. Niiden kanssa elän ongelmitta...
roikkutissit sekä pakaroissa sellasia punasia näppyjä tms