Paljasta noloimmat ulkonäkösalaisuutesi!
Mulla kasvaa joitakuita mustia karvoja navan alla. Ne saivat alkunsa raskausaikana ja jäivät pysyviksi. Paitsi että nypin ne pinseteillä pois.
Kommentit (110)
Olkavarret niin kamalan näköiset, että jopa t-paitojen käyttäminen ihan rajalla.
MIKÄÄN ei ole tähän mennessä auttanut, vaikka olen kokeillut vaikka mitä - jos jollakin on mitä tahansa vinkkiä, ottaisin kiitollisuudella vastaan!
Urea voiteet ovat suositeltuja keratosis pilarikseen. Tässä yksi esim. http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/CALLUSAN-FORTE-VOIDEVAAHTO
On jalkavoide mutta sitähän käsivartesi ei tiedä :) Muista myös kuoria usein (karkea pesusieni käy) ja rasvaus päälle urea-voiteella.
No, mä pistän paremmaksi, mulla on navan alla vähän enemmän kuin joitakuita tummia karvoja, kuin myös raskausajoilta jääneet, on niin paljon ettei jaksa nyppiä.
Olen muutenkin tosi karvainen nainen ja kaikki karvat on tummia, vaikka tukka on vaalea. Noloa on...
- Isot sisämmät häpyhuulet
- Karvaa navan alla
- Tissit roikkuu hieman
- Olematon peppu
- Lievä akne, jota lääkitään tällä hetkellä
Niin mitä ihmettä, eikö sitä voisi ruveta sanoamaan naiselliseksi?!
Kuka määrää, että karvattomuus on naisellista?! Eikö voitaisi ruveta ajattelemaan, että söpöt pikku karvat siellä sun täällä tekevät naisesta naisellisen ja pehmoisen? Oikeasti. Kysehän on loppujen lopuksi vain siitä mitä naiset itse itseltään ja toisilta vaativat.
niitä ei muut näe mutta minä TUNNEN, sormenpäillä on koko ajan näpelöitävä onko niitä taas... jos reissusta jää atulat kotiin on tuskan paikka, viikossa karvat ovat jo aivan järjettömät. mies ei niitä näe eikä tiedäkään niistä mitään.
10% palovammat, saa kyllä peittoon. Jostain kumman syystä olen hyvin sinut itseni kanssa. En koe, että tuo asia määrittelis mun oikeuttani olla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Multa löytyy - oikeesti - Suomen paksuimmat pohkeet. Ne oli paksut jo vauvana, ja ratsastusharrastuksen myötä kehittyi entisestään. Olen nyt nelikymppisenä muuten hoikka, mutta pohkeet on ihan saatanan paksut ja hirveät. Onneksi on maksimekkoja.
Oon vakavasti harkinut jotain rasvaimua, mutta toimiiko se, kun mun pohkeet on ihan timmiä lihasta?? Ja SILTI todella paksut.
Kaikkee hyvää sulle, et oo ainut jolla on tollasia.
1. Kynsisieni on tuhonnut kaikki varpaankynteni. En voi esim. käydä uimarannalla koska muut näkisivät hirveät varpaani.
2. Olen karvainen nainen. Joudun nyppimään pinseteillä mustia paksuja karvoja ylähuulen päältä ja leuasta.
3. Minulla on ulkonevat sisemmät häpyhuulet ja iso klitoris, joka törröttää esillä hyvin näkyvästi. Alapään ei siis ole todellakaan mikään sievä näky.
4. Minulla on rumat, pienet rinnat.
Muuten olen ihan hyvännäköinen...mutta nuo listatut asiat ovat niin vastenmielisiä että ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Kynsisieni on tuhonnut kaikki varpaankynteni. En voi esim. käydä uimarannalla koska muut näkisivät hirveät varpaani.
2. Olen karvainen nainen. Joudun nyppimään pinseteillä mustia paksuja karvoja ylähuulen päältä ja leuasta.
3. Minulla on ulkonevat sisemmät häpyhuulet ja iso klitoris, joka törröttää esillä hyvin näkyvästi. Alapään ei siis ole todellakaan mikään sievä näky.
4. Minulla on rumat, pienet rinnat.Muuten olen ihan hyvännäköinen...mutta nuo listatut asiat ovat niin vastenmielisiä että ei mitään rajaa.
Mene lääkäriin, kynsisieneen on olemassa lääkitys ja sinä saat kyntesi takaisin.
Haju johtuu siitä sienestä! Lääkäriltä saat sisäisen reseptilääkkeen sieneen, muilla tavoin vaikea häädettävä.
T. jalkahoitaja