Paljasta noloimmat ulkonäkösalaisuutesi!
Mulla kasvaa joitakuita mustia karvoja navan alla. Ne saivat alkunsa raskausaikana ja jäivät pysyviksi. Paitsi että nypin ne pinseteillä pois.
Kommentit (110)
Ei mulle tää mamma hameessa, niitä on pohkeita myöten.
Mulla on alkanu kasvamaan ylähuulen ylle karvoja yläasteella. Siis niitä tummia.
Myöhemmin niitä on ilmestynyt myös leukaan.
Häpeän niitä ihan mielettömästi! Minä myös otan niitä pinseteillä pois, joskus ihan vaan ajelen partahöylällä! =/
Koetetaan jaksaa tän meidän "ihanan" ongelman kanssa!
pari karvaa navan alla ei ole mitään (niitäkin on) näihin tursuileviin suoniin nähden.
rumat riippuvat lättänätissit, olivat sellaiset jo nuorena ennen lapsia. Katkeilleita verisuonia polvitaipeissa, joten lyhyitä hameita en voi pitää. Alapäässä ruma arpi lapsena tehdyn leikkauksen seurauksena...
siis ihan kunnolla. Ajelen terällä joka päivä. Lisäksi nännien ymärillä mustia pitkä karvoja. Käsivarret ovat karvaiset, mutta onneksi on niin vaaleita karvoja ettei haittaa. Dekoltee-alueessa kasvaa pari yksittäistä mustaa karvaa. häpykarvoitusta on normaalin paikan lisäksi sisäreisissä, takareisissä ja takapuolessa, ei niin tuuheana kuin normaalissa paikassa mutta mustia ja pitkiä kuitenkin. Kulmakarvani ovat mallia bresnev. Hiukseni kasvavat noin kaksi senttiä kuussa. ainoa karvaton paikka on kämmen ja jalkapohja
nänneissä kasvaa karvoja ja mikä pahinta en näe niitä ilman lukulaseja, pitkään kuvittelin että niitä ei enää kasva kun jostain syystä olin alasti lukulasit päässä, järkytyin parin senti mustia karvoja.
Onneksi mies harvemmin katselee minua alasti lasit päässä ja ilman niitä on puolisokea.
Pienet rinnat, malli ois ok, mutta ovat raskausarpiset, muualla ei ole raskausarpia. Iho on välillä tosi huonossa kunnossa, atopia, onneks vaatteet peittää. Karvat kasvaa voimakkaasti, joutuu jatkuvasti nyppiin ja sheivaan. Selluliittia löytyy reisistä, vaikka oon hoikka.
meijän suvussa ollaan karvaisia naisia,ei kiva!
Ja pikkuvarpaan kynttäni olen hävennyt aina, on niin pikkunen ja kova ihan kuin joku tauti olis siinä, mut ei kuulemma oo...
Rumat jalat. Reidet on ihan ok, mutta sääret... ne on lyhyt, polvet on isot pattipolvet ja lisäksi on hieman länkisääret. Lyhyen hameen kanssa näyttää tosi oudolta! Harmittaa, kun ikinä ei voi mitään kivoja minihameita käyttää, kun hävettää sääret. Niin, ja karvaisetkin vielä. Karvoista pääsee eroon mutta tuommoista luuston muotoa ja kokoa ei voi korjata millään.
Nänneissä karvoja. Etu/takapyllu haituvaisen karvan peitossa. jne
selluliittia armottomasti vaikka tekisin mitä :( käyn salilla ja jumpissa mutta ei auta, vihaan sitä!
Pienet, arpiset rinnat, olin todella hoikka kun sain ensimmäisen lapseni ja maito repi rinnat täysin kraatereille.
Olen myös todella karvainen, sheivailen joka päivä.
Ja vihaan olla minä ja ihailen kauniita naisia!
arpiset rinnat vaikka ei ole vielä lapsiakaan, on kuulemma sukuvika. maha täynnä raskausarpia nopeasta lihomisesta (kilpirauhanen prkl), nyt laihdutus käynnissä, ja tuntuu että rasva lähtee ensin rinnoista -> roikkuvat nahkariekaleet. todella muhkuraiset reidet ja pakarat (läski siis olen) muuten ihan nätti ja oleva :)
ylähuulessa kasvaa tummia karvoja ja koko kroppa ''haituvan peitossa'' eli olen todella karvainen. Varpaissa ja sormissa kasvaa karvaa :( Pattipolvet ja sisäsivuilla selluliittiä vaikka olen hoikka. Kamalat jenkkakahvat jääny raskaudesta, sopivat housut puristavat ällöttävät makkarat vyötärölle ja jos valkkaan kokoa isommat niin ne tippuvat kokoajan. Rintsikat puristavat myös saman laiset makkarat. Eripariset tissit kunnon raskausarvilla :((
Iho rasvainen ja kuiva yhtaikaa. Selkä täynnä näppylää. Jenkkakahvaa pukkaa ja kaksoisleukaa vaikka olen muuten hoikka
Kaikki taitaa näkyvilläm etteivät ole siten salaisuuksia :/
ylähuulessa muutamia tummia viiksikarvoja, täytyy nyppiä tarpeen vaatiessa pois.
lisäksi silmän alapuolella, nenän vieressä kasvaa hius. joskus olen antanut sen olla, kasvoi viisi senttiä pitkäksi eikä kukaan huomannut, tai sitten eivät huomauttaneet. nykyään nyppään sen aina pois kun muistan.
niskassa on jokin suurentunut talirauhanen, joka kasvaa tosi isoksi patiksi jos en sieltä puristele ylimääräisiä pois. se ei kuitenkaan ole finni.
peräpukamat, syvä otsaryppy, suoniset käsivarret.
Tuntuu olevan aika päänsisäisiä nämä ongelmat joillakin. Kyllä mullakin kasvaa sormissa ja varpaissa karvaa, mutta en ole ikinä pitänyt sitä mitenkään outona! Viikset kyllä nypin minäkin, muttei sekään ole salaisuus. Selluliitti, eikö sitäkin ole melkein kaikilla?
Mulla on vaikka mitä outouksia kropassa, arpia, rasvapatteja, karseat jalat, roikkuvat tissit ja syyliä, mutta en mä niitä osaa hävetä tai salailla. Ne vaan on osa mun kroppaa (no syylistä mielellään pääsisin eroon!). Olenko jotenkin outo? Niin ja mua pidetään ihan kauniina naisena. :)
Raskauksien jälkeen napatyräni näyttää kammottavalta. Tissit nousee rintaliiveillä toistakymmentä senttiä. Jipii:(
En ole 20:neen vuoteen käynyt missään ilman Joe Blascoa naamassa. Se onneksi peittää arvet tosi hyvin.
Lisäksi karmeat suonikohjut polvien takana, ja thunder selluliitit yläreisissä. Olen muuten kyllä tosi hoikka, mutta sellu ei lähde, on sukuvika.
Ohut,kuiva ja huonokuntoinen on tukka mullakin, mutta kaikki muut karvat kasvaa ja voi liiankin hyvin.
Pari päivää sitten nypin kulmia ja vastaan tuli väh. 2 senttinen kulmakarva, ne kyllä muutenkin tuppaavat olemaan pitkiä ja paksuja mutta tää vei voiton. Tilannetta ei helpota lapsena kulmakarvojen alle jäänyt arpi, joka nostaa oikeelta puolelta karvat pystyyn... Ongelmaisten kulmien lisäks joudun nyppiin poskessa olevasta luomesta karvat (ei varmaan kovin tervettä) ja ylähuuleen kasvaa silloin tällöin aivan valkoinen paksu "piikki". Sääri- ja kainalokarvoja olen epiloinut useamman vuoden, mutta kasvun hiipumista ei ole havaittavissa. Isovarpaissa kasvaa kans melkonen viidakko, niitten oon antanut olla, kun ovat sen verran vaaleita että en ite 150sentin päästä nää, ni ei varmaan muutkaan... Mahassa kasvo haituvia jo ennen raskautta, että voitte kuvitella kuinka karvanen se on nyt viikolla 35...