Miten joku sinkku nainen voi olla ilman seksiä?
Kommentit (54)
AP on mies,koska nainen voi saada seksiä ( ja useinmiten parempaa) ilman miestäkin.
Yhdenillan jutut eivät kiinnosta ja heti jakorasiaksi haukutaan vaikkei makaisi kenenkään kanssa
Sooloseksi aka turvaseksi, sisko hyvä.
Edistyneimmillä astraaliseksi. 😅
Keinoja on monia..
Vierailija kirjoitti:
Yhdenillan jutut eivät kiinnosta ja heti jakorasiaksi haukutaan vaikkei makaisi kenenkään kanssa
Tämä ja sit ne hännystelijät siinä vieressä lähtevät juttuun mukaan.
Miten sinkkuus liittyy seksittömyyteen? Itselläni oli enemmän seksiä sinkkuna kuin nykyisin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on yleensä niitä naisia joista miehet ei kiinnostu. 🤣
Miehet haluaa panna kaikkea, missä on vähintään 1 reikä. Ei naisen ulkonäöllä väliä.
Vähitellen halut vähentyneet selibaatin myötä. Nuorena oli kovat halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa panna kaikkea, missä on vähintään 1 reikä. Ei naisen ulkonäöllä väliä.
Faktahan on se että kaikki kauniit on varattuja ja sinkut niitä rumia. 👌🏻👌🏻👌🏻
? meinaat ettei sinkut osaa käyttää käsiään vai mitä implikoit? onanointi pieksee huonon sinkkuseksin 100-0.
Minä en koskaan edes viitsinyt aloittaa. Ei pienintäkään innostusta.
No koska minua kiinnostaa seksi vain sellaisen ihmisen kanssa josta välitän, joka on minulle tärkeä, jolle haluan tuottaa hyvää oloa ja jota haluan seksuaalisesti. Haluan myös kumppaniltani samaa eli että hän haluaa juuri minua ja haluaa jakaa tuon erityisen hetken juuri minun kanssani. Lyhyet tuttavuudet ja seksi eivät kuulu minulla yhteen. Ihmisiä on niin monenlaisia ettei kannata ajatella että kaikille sama asia toimisi tietyllä tavalla. Tiedän että monille seksi on enemmän fyysinen juttu mikä toimii lähes kenen kanssa vaan. Itselle seksi vaatii sen suhteen siihen taustaksi ja kehykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on se että kaikki kauniit on varattuja ja sinkut niitä rumia. 👌🏻👌🏻👌🏻
Eli tiedostat olevasi ruma? Kiva tietää.
Vaihdevuodet viimeistään vie monelta halut. Samoin huonot partnerit.