Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta noloimmat ulkonäkösalaisuutesi!

Vierailija
02.08.2009 |

Mulla kasvaa joitakuita mustia karvoja navan alla. Ne saivat alkunsa raskausaikana ja jäivät pysyviksi. Paitsi että nypin ne pinseteillä pois.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap:lla.

Vierailija
2/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tarkastaa päivittäin, onko nyppimisen tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varvas-, nenä- kuin partakarvojakin

Vierailija
4/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tarvii tarkastaa ja poistaa muutama. Jos ollaan reissussa ja pinsetit jää kotiin, niin kyllä ahdistaa jo ekan päivän jälkeen. Yleensä käyn sitten ostamassa uudet pinsetit.

Miehellekään en kerro ongelmasta... Luulee kai mun olevan himokas kulmakarvojen nyppijä. Heh, ne on aina niin huonosti nypitty.

Vierailija
5/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hirveän paksu kaula. Eihän se salaisuus ole, mutta toivon aina ettei siihen kiinnitetä huomiota.Ja yritän optisesti harhauttaa käyttämällä sopivia vaatteita ja asusteita. Koskaan en ole kuullu kenenkää valittavan vastaavasta. Haluaisin siron ja naisellisen kaulan.

Lisäksi mulla oli jo ennen raskautta ja imetystä riipputissit täynnä raskausarpia :(

Vierailija
6/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varvas-, nenä- kuin partakarvojakin

vituttaa, kun tukka on melko ohut mutta koko kroppa on täynnä kaikenlaisia "ylimääräisiä" karvoja. Miksi ne kaikki karvat eivät voi olla pakkautuneet päälaelle? MIksi pitää ylähuulessakin olla haituvia? Varpaissa??

Joo ja sitten mulla on muutama paksu, törröttävä "hormonikarva". Kasvavat aina uudelleen ja uudelleen samoihin paikkoihin. Jos jää nyppimättä, ne voi kyllä helposti käsin tunnistaa - ovat melkoisia jouhia :(

Ei oo heleppoo tää naisen elämä...

Vierailija
7/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa olla nyppimässä ja se sattuu niitä kiskoa.

"Kivuttomampaa"kun joku toinen kuumavahalla poistaa->

en edes haluaisi tietää paljonko on mennyt rahaa kun olen käynyt kosmetologilla poistattamassa karvoja. Mutta eipä ota kasvu loppuakseen.

Vierailija
8/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan alla kasvaa tummia karvoja, joskus enempi ja joskus vähempi. Osa paksuja kuin partakarvat, joita myös pari joskus leuassa.. Tosi sexy, kun navanalus punasena ja näppyläisenä.

Ai niin, poskeen kasvaa joskus 1 piiiitkä karva, ihan kun hius, hauiksien kohdilla sama juttu.

Kiitos ilmoittautuneet kohtalotoverit!

Vierailija
9/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa joka paikassa: mm. varpaissa kulmakarvojen välissä jne... jne... Ainaista nyppimistä.

Vierailija
10/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien rintojen alla ekstra tisut. Toiselta puolelta tuli imetysaikana maitoakin puristaessa :O

Ja karvojakin kasvaa vaikka minne, rintojen väliin, leukaan, navan alle...

Vierailija
11/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi "elää" ilman säännöllistä brassivahausta. Olo tuntuu muuten jotenkin todella epäsiistiltä ja likaiselta (vaikka kukaan muu kuin minä ei tietäisikään). Mies varmaan arvannee "ongelmani" ;)

Vierailija
12/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku raudankappale lävisti ylähuulen ja katkaisi hampaankin.

Vierailija
13/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ei siisti. ja karseat näkyvät peräpukamat. raskausarpia reisissä.

Vierailija
14/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten ihan nätti nuori kahden lapsen äiti mutta rintani ovat järkyttävät, kesti kauan ennenkuin kehtasin näyttää ne miehelleni, aikaisemmille poikaystävilleni en näyttänyt rintojani. Vaikea selittää mutta ne on tosi suipot, eivät yhtään pyöreät, nännipihakin on erikoinen, eivät näytä rinnoilta. Kahden lapsen imetyksen myötä opin kuitenkin hyväksymään ne.

Vierailija
16/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruuden aknesta.

Vierailija
17/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee aina uudestaan ja kasvaa ainakin 3 senttiä pitkäksi (testasin kerran). Sen poisnyppiminen on kamalaa.

Vierailija
18/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

navassa ja nännissä. Niin, ja tietysti isovarpaissa, paksuja mustia pitkiä karvoja.

Vierailija
19/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on tosi rumat rinnat, jossain sanotaan vaahtokarkkinänneiksi, jossain tubulaareiksi rinnoiksi. Mutta ei oo ollenkaan pyöreet vaan semmoset omituiset putket, nänni ihan rinnan alaosassa, näyttivät jo pikkuisina riippuvilta ja oudoilta.

Pidän aina rintsikoita, myös sekstaillessa.

Vierailija
20/110 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä olen hoikka ja kroppaani kehutaan usein. Mutta alasti olen ihan järkyttävä kasa selluliittia. Välttelen uimahalleja ja kylpylöitä, rannalla otan aurinkoa, mutta en kyllä tallustele missään vesirajassa esitellen armotonta takalistoani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän