Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään nyppiminen

Vierailija
28.07.2009 |

Yritän nyppiä alapäästä kaikki karvat. Oletteko nyppineet ihan pyllystä? Miten sinne oikein ylettää? Kauanko menee kun nyppii kaikki pois? Miten usein teidän pitää toistaa käsittely?

Asialliset vastaukset olisi kivoja :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpykarvoissa on hirveän iso juuripallukka? Ei säärikarvoissa vaan ole!

Vierailija
2/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan yrittänyt. Kätilökin totesi synnytyssalissa, että "kun sinulla on tätä näin runsaasti". Menisi varmasti päivä tolkulla aikaa. Mene asiaan perehtyneeseen kauneussalonkiin ja kysele oikein paljon niin voit tehdä seuraavalla kerralla itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta oon tunnin nyppinyt ja hyvältä alkaa näyttää!

Vierailija
4/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten täytyy nyppiä itse vaan. en kehtaisi levitellä jalkoja vieraalle. mutta miksi häpykarvoissa on niin paksut tupet? siksikö niiden repiminen sattuu enemmän kuin säärikarvojen?

Vierailija
5/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista että iho tuntuu aina vaan karhealta vaikka siinä ei näy karvoja?

Vierailija
6/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupista en tiedä. Onhan kudoskin ehkä erilaista alapäässä kuin sääressä. Sääressä ollaan kuin kuivalla kalloilla ja alapäässä lehtometsässä.

Vierailija
7/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista että iho tuntuu aina vaan karhealta vaikka siinä ei näy karvoja?

Vierailija
8/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä juuret on ihan uskomattomia, 2/3 karvan pituisia, paksuja, märkiä ja taipuisia! Ja niiden hännässä on musta piste. Tosi merkillisiä.

Säärissä ei tule mitään "tulppaa" kun nypin, vaan pelkkä karva. Toivottavasti alapääkarvoilla kestää kauan kasvaa takas! Kai tuollaista juurta jonkin aikaa kasvattelee?

Mä laitan voidetta, kiitos vinkistä! toivotaan että ihon ei kuulu olla karhea, olisin halunnut silkkisen ihon :/

Vierailija
9/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämä aika urakka! :) Ainoa miinuspuoli tässä on se, että minulla ainakin limakalvot vähän kärsii, ne ei oikein tykkää kun pimperoa pitää väännellä vaikka mihin asentoon ja levitellä ja venytellä häppäreitä, limakalvot tuntuu vähän kuivahtavan ja tuntuu ikäviltä. Pitäisköhän niihin laittaa voidetta? Täytyy pitää aina välillä taukoja "jalat yhdessä" että saa vähän toipua!

Vierailija
10/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin! Aina löytyy kyllä pikku karva kun oikein etsii, mutta hyvältä näyttää! Nypin vielä vähän, tähän jää ihan koukkuun! Eikä se satu oikeasti niin paljon kuin mitä kuvittelin! Toivottavasti tulos pysyy pitkään tälläisenä.

Vierailija
11/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta oon tunnin nyppinyt ja hyvältä alkaa näyttää!

Tunnin jälkeen oli melkein toinen reisi valmis, en edes päässyt jalasta varsinaisiin häpykarvoihin kun iski uskonpuute ja luovutin. Kiva olla apina.

Vierailija
12/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se niin kauheasti sattunut kun tottui! Mitä alemmas meni niin sitä vähemmän sattui, esim. pyllypuolella ei tuntunut miltään! Häpykumpu oli kipein ja häpyhuulten sisäreunat, siitä limakalvon vierestä.

Onhan sitä aikaa jokaisella, voi valita surffaako netissä sen 2 tuntia, lukeeko kirjaa, katsooko telkkaria, rakasteleeko, juokseeko, käykö uimassa, solariumissa... Jotkut käyttää sen "oman ajan" karvojen nyppimiseen. Siinä ehtii ajatella kaikenlaista ihan rauhassa :D

Vierailija
13/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten täytyy nyppiä itse vaan. en kehtaisi levitellä jalkoja vieraalle. mutta miksi häpykarvoissa on niin paksut tupet? siksikö niiden repiminen sattuu enemmän kuin säärikarvojen?

http://vihtori.kiz.fi

Vierailija
14/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyppinyt häpykarvat, ne tupetkin on nykyään olemattomia. Ekalla kerralla muistan kyllä että olivat tosi isoja.

Vierailija
15/24 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en heti nyppimisen jälkeen tukkis niitä karvakäytäviä voiteella, huolellinen suihkutus ja pyyhkiminen esim Septidinillä vois olla parempi. Vasta seuraavana päivänä kevyt rasvaus ja sekin niin ettei se rasva jää hautumaan. Eli voide imeytynyt ennenkuin laittaa housut jalkaan.

Vierailija
16/24 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi karvat kasvaa sisäänpäin vaikka hankaan pinppiä karhealla sienellä aina kun käyn suihkussa?

Vierailija
17/24 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän sillä. Sama loppulos paljon nopeammin. Enkä itsekään suosittelisi voidetta heti perään! Vaan nimenomaan desinfiointiainetta. Lääkärin termin mukaan siihen jää infektiokäytävä, mulla kerran tulehtui pahasti ja sain antibioottikuurin.

Mulla vaan jää kauheat jäljet nyppimisestä, olen ihan pilkullinen. Sisäänpäin kasvavia karvoja ei voi estää, yksilöllistä...

Vierailija
18/24 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta tupesta voi kasvaa KOLMEKIN karvaa?! Näin voi tapahtua erityisesti kainalo-ja alapään karvojen kanssa. Sen sijaan sheivaaminen ja vaahdon käyttö ei paksunna tai tuuheuta karvaa, vaikka näin usein luullaan.

Vierailija
19/24 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein joudutte toistamaan nyppimisen?
Eli kuinka pian karvat kasvaa takaisin?

Vierailija
20/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan hentoja vaaleita karvoja kasvaa takas, paaaljon vaaleampia kuin ekat ja ohuempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän