Miksi jotkut nuoret miehet kävelevät päkiöillä?
Tuollainsta astuntaa jossa kantapää ei lähes kosketa ollenkaan maata esiintyy vain nuorilla miehillä. En ole koskaan naisilla nähnyt.
Kommentit (17)
Ovat liian pitkään asuneet jonkun kärttyisän mummon yläpuolella.
Pohkeet niin jumissa ettei nilkka koukistu enempää.
Et ole naista korkokengissä nähnyt?
Tänään oli jossakin uutisessa aamulla aiheena kouluikäiset lapset. Kuvassa näytettiin kävelevien lasten jalkoja käytävässä, lenkkarit lähes jokaisella ja kiinnitin huomiota juuri tuohon varvas kävelyyn.
On yhteyttä autismiin. Myös tuo pelikoneella istuminen saattaa pistää kropan jäykistymään niin, ettei enää pysty liikkumaan kuten pitäisi.
Muistan tyttöjen kävelleen noin lapsena -90 luvulla. Paras kaverini sai pohjalliset korjaamaan tuota. Ehkä liittyy kasvupyrähdyksiin ja lapsuuden kömpelyyteen. Itselleni tuli tapa kävellä päkiöillä kun minulle aina valitettiin että kuulemma tömisyttelen jalkoja.
Kysy siltä palstan 171-senttiseltä mieheltä.
Paljasjalkajengillä tulee käveltyä vähän tuolla lailla, kun se kantapäätamppaaminen tuntuu niissä ikävämmältä. Muuten ei.
Saa lisäsenttejä kun kävelee päkijöillä. "Pitkiä miehiä" näin. Naiset tykkää!
Nuoret suomalaiset miehet on hukassa, nehän treenaavat nykyään jotain leukalinjaakin ja niillä käsimerkki siihen, miksi eivät pysty puhumaan.
Oikeaa syytä en tiedä mutta kantapääkävelyhän ei ole ihmiselle luonnollista, vasta kovat kengänpohjalliset alkoivat mahdollistaa sen. Käveleppä ulkona sata metriä muualla kuin hiekassa ja huomaat ettei kantapää edellä voi askeltaa luonnossa ellei halua rikkoa jalkojaan.
Vierailija kirjoitti:
On yhteyttä autismiin. Myös tuo pelikoneella istuminen saattaa pistää kropan jäykistymään niin, ettei enää pysty liikkumaan kuten pitäisi.
Autistien varvaskävely on eri asia.
Minun exä käveli päkiöillä ja lisäksi pottuvarvas oli ilmassa. Syyksi tähän sanoi, ettei kuulu töminää kävellessä. Itse kävelin normaalisti ja hän valitti, että tömistelen liikaa.
Ja siis on monesti parikymppisten miesten ominaisuus.