Alapään nyppiminen
Yritän nyppiä alapäästä kaikki karvat. Oletteko nyppineet ihan pyllystä? Miten sinne oikein ylettää? Kauanko menee kun nyppii kaikki pois? Miten usein teidän pitää toistaa käsittely?
Asialliset vastaukset olisi kivoja :)
Kommentit (24)
uudesta tupesta voi kasvaa KOLMEKIN karvaa?! Näin voi tapahtua erityisesti kainalo-ja alapään karvojen kanssa. Sen sijaan sheivaaminen ja vaahdon käyttö ei paksunna tai tuuheuta karvaa, vaikka näin usein luullaan.
Olen nyppimällä poistanut (kaikki) karvat alapäästä n. 5 vuoden ajan. Odotusaikanakin, paitsi mies kyllä oli auttamassa. Karvat ovat harvemmassa ja lähtevät helposti
Minä nypin eilen häpykummun ja vähän häpyhuulista mutta häpyhuulissa on niin tiheä karvoitus (minulla) että en vaan jaksa! Karvaa karvan vieressä. Ajelin sitten häpyhuulet sillä tulos olisi ollut muuten älyn ruma. Kalju häpykumpu ja karvaiset häppärit... Nyt kun häpyhuulikarvat alkavat kasvaa yritän nyppiä niitä. Mutta miten se onkaan niin vaikeaa? Ja minulla on vielä vaaleat karvat että ei niitä näe kuin tummaa kangasta vasten. Mutta ovat todella karheat ja pistelevät että pakko ne on poistaa.
Mikä hiton vimma teille on? ? Nyppiä niitä karvoja ylipäätään? Kyllä kai naisella saa olla karvoitus housuissa, eri asia ne pari karvaa mitä näkyisi housuista.
Jeesus että on maailma mallillaan kun naisella pitäisi olla karvaton häpykumpu!