Ärsyttää, kun työkaveri utelee mun ruoista tauolla "mitäs sulla nyt on" . Voi vtt
En oo perustanu tietääkseni mitään ruokasomeprofiilia taukohuoneeseen, vaan nääntyneenä jotain syötävää heittany eväsboksiin kotoa lähtiessä.
Hemmetti soikoon. Syön nakkikastikkeen jämät jo kotona, ja tästälähtien otan aina samat juustonäkkärit töihin.
Kommentit (15)
En ole missään työpaikassa törmännyt tällaisiin nenä pitkällä toisten eväitä tutkiviin ja niistä kyseleviin hyypiöihin. Luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No on taas vaikeaa.
Lopeta se kysely ja keskity omaan lihapiirakkaasi. Mua ei vois se vähempää kiinnostaa, mitä pupellat suolen täytteeksi työajalla.
Ap
Ai miten rakastan olla etätöissä. Ei tarvitse loukkaantua mistään, eikä tule loukattua muita. Mykkänä kuuntelee teamsin kautta palaverit, niin ei sielläkään, vanhingossakaan, satu loukkaamaan ketään.
Paitsi että esimies mankui, että kun ei koskaan nähdä, ja kun et koskaan kommentoi. No, kyllähän minä vastaan, jos kysytään ja kamerakin on keksitty. En käsitä, miksi minun pitäisi olla konttorilla sitä varten.
Olen oikeasti sitä mieltä, että noista etätöiden vastustajista suurin osa on kiusaajia, joilta nyt on viety katalasti mahdollisuus pilkata/naureskella/udella/ironisoida toisia ja kerätä hovia ympärille.
Sano hänelle, että tänään on lounaaksi peräsuolen laskeumaa. Varmasti jättää rauhaan.
Käännä puhe suolentoimintaan: Oletko jo tänään ulostanut? Kumpaan suuntaan pyyhkit? Miten saat hajua vähennettyä ulostaessa? Onko joskus verta mukana? Entäs pukamat?
Etköhän saa olla jatkossa rauhassa.
Hän koettaa vain pitää keskustelua yllä ja osoittaa kiinnostusta. Jos liukastut kadulla ja jalkasi katkeaa, toivoisitko hänen auttavan sinua vai kävelevän ohi?
Vierailija kirjoitti:
No onpa herkkä hipiä.
Miten niin? Tuollainen on ärsyttävää, ruokailuhetki voi olla harvoja rauhan hetkiä töissä ja tuoĺlainen utelu päivittäin toistuvana tuntuu oman tilan loukkaamiseltam
Kyselijät yleensä ovat näitä ns rajattomia tapauksia
Ap
Tuo on inhottavaa. En arvostele, ananalysoi, vahtaa tai muutenkaan ole kiinnostunut muiden eväitä. Näitä kyttääjiä ja välttämättömän arvostelutarpeen omaavia on osunut kohdalle.
Läpinäkymättömät asiat tai vaikka voipaperi. Joskus olen laittanut kannen rasian päälle, jos joku on käynyt kovin uteliaaksi. Vältän menemästä samaan pöytään tai lähelle. Pienessä tilassa tämä on hankalaa. Kovin tungetteville viestin ettei kyylääminen käy. En ole kenellekään tilivelvollinen eväistäni. Joillekin olen kertonut jotain.
#13 Anteeksi, teksti vilisee kirjoitusvirheitä.
... muiden eväistä...
... läpinäkymättömät astiat...
Joo. Mitäs meillä tänään on? Ai viikonlopun pitsanjämät. Mitäs siinä on päällä? Syöksää sitä samaa useamman päivän?
Tiedän tunteen.