Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Karmein treffikokemuksesi!

Vierailija
15.07.2009 |

Millaisten ääliöiden kanssa olette joutuneet tekemisiin?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se vasta typerää on, kun jokaista yksisanaista vastausta saa nyhtää hohtimilla.

Tämä käytös on myös todella yleistä tyttölapsilla. Ehkä siellä takaraivossa on jo mielessä, miten päivitän tämän hirveän tapaamisen fb-profiiliin, eikä oikein osaa eikä pysty keskittymään siihen edessä olevaan ihmiseen...

Joo mutta mokasit tassa kylla itse!

Mistä ruoasta tykkäät? (minä vastaan jotakin) Entäs puna- vai valkoviini? (minä vastaan) Onko sinulla viinilaseja? (minä vastaan) Mitäs teet nyt? (minä vastaan) Onko se hauskaa? (minä vastaan) Ja lopulta sitten laittoi: Saanko soittaa sinulle? Vastasin että toki, niin laittoi viestin: Soitan kohta Ei kai sitä lupia soittamiseen tarvitse, jos en voi vastata niin en vastaa. En tajua miten .

Tassa sinulle small talkin 101 eli kun joku kysyy sulta jotain

esim. Mistä ruoasta tykkäät? (VASTAUS: rakastan intialaista ruokaa enta sina? Onko sinulla jotain hyvia ravintolasuosituksia....

ei sen kummempaa joka kysymykseen vastakysymys ja niin sita keskustelua pidetaan liikkeella!

Vierailija
82/90 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kanssa juttu sujui ja oli ihan kivan näköinenkin.

Tavattiin uudestaan ja menin sitten sen kotiin. Sillä oli hieno ja tilava kämppä lähellä keskustaa.

Tyypin ongelma oli se, että se oli ihan ylisiisti. Oikeesti. Sillä oli sellainen pieni kädessä pidettävä imuri. Sillä se imuroi ennen baariin lähtöämme ympäristöineen tuolin, jolla olin istunut. Ei musta roskia kuitenkaan kauheasti tipu...

Mä tein sen kodissa kaiken ihan väärin, teepussiakaan en osannut laittaa roskiin oikein, puhumattakaan pyyhkeen ripustamisesta. Kun se kävi mun luona, se kiersi koko kämpän ja totesi, että täällä on yllättävän siistiä.

Mä olen siisti ihminen, mutta en sentään neuroottinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
84/90 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 24-vuotiaana päätin kokeilla nettideittailua. Ensimmäinen kiinnostava tuttavuus kertoi olevansa 34-vuotias. Päätin olla pitämättä suurehkoa ikäeroa ongelmana. Meillä vaikutti olevan joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita, joten päätin tavata hänet. Hän kävi hakemassa minut treffeille komealla mersulla, joka oli hänellä juuri silloin koeajossa. Tämä oli mielestäni hieman epäilyttävää: jos pitää tuolla tavalla pönkittää itsestään syntyvää vaikutelmaa, onko kysymys epätoivoisuudesta vai mistä ihmeestä? Sitä paitsi tunsin itseni hieman halvennetuksi, kun mies oletti minun vaikuttuvan hienosta autosta. Todellisuudessa minua eivät statussymbolit kiinnosta vähääkään ja olin sen miehelle myös maininnut. Ilmeisesti hän arveli minun kuuluvan siihen porukkaan, joka väittää näin ja oikeasti ajattelee ihan muuta. Imartelevaa?

Treffeillä selvisi, että mies olikin noin nelikymppinen ja amistaustainen, vaikka oli viitannut itseensä akateemisena. Näistä asioista oli kuulemma pitänyt valehdella, jotta pääsee treffeille. Minua ei amistausta haittaa, mutta omasta taustasta valehteleminen kyllä. Lisäksi tuo ikäero oli jo aikamoinen. Päätin silti katsoa treffit loppuun asti.

No ajoimme kaupunkiin, jossa en ollut aiemmin käynyt, ja kävelimme siellä hieman ympäriinsä. Erään ravintolan kohdalla mies ylisti sitä maasta taivaaseen, jolloin minulle syntyi odotus että se olisi treffipaikkamme. Mies kuitenkin kävelytti minut tyynesti ravintolan ohitse erääseen kaljakuppilaan..

Kuppilassa tilasimme sitten jotkut kahvit tmv. Mies aloitti pitkäpiimäisen jaarittelun, jossa hän kertasi aiempia naissuhteitaan erityisesti naisten ulkonäköön keskittyen. Yksi kaunotar oli kuulemma häntä polvillaan kosinutkin, mutta hän oli vastannut kieltävästi.. Ilmeisesti tämän oli tarkoitus herättää minussa tunne, että koska mies on kelvannut useille kauniille naisille, hän on tavoittelemisen arvoinen ja minun tulisi kiinnostua. Valitettavasti efekti oli päinvastainen. Koko ajan tuntui siltä että kaikki mitä hän teki tai sanoi oli laskelmoitua, ei aitoa.

Tarjoilijan tullessa tarjouduin maksamaan oman osuuteni, jolloin mies aloitti voimakkaan messuamisen: "Minun treffini loppuvat aina välittömästi, jos nainen ei tarjoudu maksamaan omiaan! Hienoa, selvisit kokeesta!" Juuh, olipa todella kiva tulla oman treffikumppanin testailemaksi, vaikka siitä "selvisinkin"..

Lopuksi mies ajeli minut katselemaan kotimaisemiaan (masentava näköistä elementtilähiötä) ja sitten tiedusteli, haluaisinko tulla käymään hänen kotonaan. Kieltäydyin ja pyysin kyytiä omaan kotiini. Perille päästyämme tämä henkilö ilmoitti, että vähintään kahdet treffit on käytävä läpi ennen kuin voi tietää onko kiinnostunut. Minä nyt kuitenkin pystyin tunnistamaan oman epäkiinnostukseni ihan noiden yksienkin treffien perusteella.

Ai niin, eräs ensimmäisistä asioista jonka mies itsestään kertoi oli suuri elimen koko. Olisi pitänyt jo sen perusteella arvata, ettei hän ehkä ole paras mahdollinen kumppaniehdokas. Puolustuksekseni haluaisin todeta, että nämä olivat ensimmäiset nettitreffini. Tulin tuossa harrastuksessa nopeasti paremmaksi ja tapasin myöhemmin samalla tavalla nykyisen mieheni. :)

Vierailija
85/90 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka mm. tupakka huulessa väitti minulle, ettei polta tupakkaa ja lisäksi kertoi pettäneensä jokaista eksäänsä. Kun tuli puhetta härkätaistelusta, ilmoitti että ei se ole meidän asiamme jos nyt espanjalaiset haluavat vähän "leikkiä härillä". Ei tainnut olla minun suhteeni kovin tosissaan.

Vierailija
86/90 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
87/90 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

Vierailija
88/90 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
89/90 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M..

Vierailija
90/90 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita kokemuksia on monia. Yksi oudoimmista oli se, kun ensimmäisillä treffeillä mies ihan tosissaan suunnitteli muuttoa ulkomaille perässäni, kun olin lähdössä muutaman kuukauden päästä vaihto-oppilaaksi. Meillä ei oikeastaan ollut edes yhteistä kieltä, koska hän puhui vain ruotsia ja oma ruotsinkielentaitoni ei ole kummoinen.