G: Karmein treffikokemuksesi!
Millaisten ääliöiden kanssa olette joutuneet tekemisiin?
Kommentit (90)
Tapasin netissa mielenkiintoiselta vaikuttavan miehen: ihan ok nakoinen, tohtorin tutkinto, proffan assistentti yliopistossa, neuvonantaja YK:n delegaatioissa, jakoi samat arvot, halusi perheen ja lapsia jne. Ma nuorena ja kokemattomana olin ihan innoissani tasta loydoksesta ja sovimme, etta lennan hanen kotimaahansa ja tapaan vanhemmat samalla reissulla.
Kun olin valmiina lahtemaan, mies soittikin ja sanoi, etta joutuu peruuttamaan meidan tapaamisen. Seuraavana paivana mies soitti uudelleen ja sanoo, etta jospa sittenkin tulisin ja koska mulla oli kaikki valmiina, laksin matkaan. Saavuin sitten maaranpaahan ja mies oli lentokentalla vastassa. Vietimme ekan yon hyvissa merkeissa, mutta seuraavana paivana han yhtakkia kysyikin, milloin palaan kotiin ja halusi jattaa mut yksin keskelle miljoonakaupunkia. Ma itkua nieleskellen sanon, ettei mulla ole kokemusta matkustamisesta ja ylipaansa matkustin lentokoneelle ensimmaista kertaa elamassani. Mies kiukutteli mulle, etta mika ihmeen pentu ma olen. Muutenkin mies piikitteli mua jatkuvasti ja halusi kaikin tavoin osoittaa, ettei ole kiinnostunut. Mutta sitten yhtakkia kavikin rintoihin kasiksi vaikka taksissa, halusi harrastaa seksia ystavansa sangyssa jne. ja ma turvattomana vieraassa maassa olin kovin kiitollinen, etta edes tuolloin lopulta sain "ihmisarvoista" kohtelua. Mutta sitten taas seuraavana paivana mies yritti tarjota mua muille miehille ja jopa sopi treffit mun puolestani parikymmenta vuotta vanhemmalla ukolle. Ja kun saavuimme hanen vanhempiensa kotiin toiselle puolelle maata, hanen isansa alkoi jutella toisesta daamista, jonka kanssa poikansa kuulemma seurustelee ja harkitsee avioliittoa. Tama nainen olisi tulossa toiselta puolelta maapalloa tapaamaan kultaansa viikon sisalla. Matkani aikana mies sitten ihastuikin uuteen naiseen ja hanen piti raivata mut ja tyttoystavansa tieltaan pois.Tyttoystavalle han ei kuitenkaan kertonut, mita oli aikomassa ja antoi hanen matkustaa toiselta puolelta maapalloa tapaamaan hanta. Kun sain tarpeekseeni tasta sirkuksesta ja uskaltauduin yksin matkustamaan lapi vieraan maan paastakseni lentokentalle, mies oli jarjestanyt treffit samalla paivalle jonkun neljannen naisen kanssa. Aikamoinen hantaheikki ;)
Mun puolustus on se, etta olin tosi nuori ja taysin kokematon, siis ilman aikaisempia seurustelukokemuksia. Tyhma ja naivi...onneksi ei tapahtunut mitaan pahempaa ja paasin turvallisesti takaisin kotiin. Ja onnistuin sailyttamaan neitsyyteni :)
Tapasin nuorena tyttösenä netissä mukavan pojan, kirjoittelimme ja soittelimme n. 4kk ennen tapaamista, olimme todella rakastuneita ennen tapaamista.
Kun tapasimme, kaikki oli kivasti, poika oli juuri niin ihana kuin olinkin ajatellut. Lähdimme tämän pojan kotiin viikonlopuksi koska näin olimme sopineet (hän asui vielä vanhempiensa kanssa kuten minäkin).
Pojan äitimuori oli laittanut meille upean iltapalan, söin hyvällä halulla munia, pekonia, voileipiä, salaattia, mitä kaikkea olikaan tarjolla.
Olimme sopineet, että hiivin yöllä tämän pojan huoneeseen ja näin teinkin, harrastimme seksiä moneen kertaan, kaikki oli hyvin edelleenkin kun kipusin aamuyöstä omaan sänkyyni.
Aamulla heräsin siihen, että paskansin alleni täyttä ripulia, sänkyyn. Pelästyin, juoksin rappusia alas paskan edelleenkin valuessa pitkin jalkojani :D Pääsin kylpyhuoneeseen ja sinne lattialle päästin oikein hurjat paskat. Olin aivan paniikissa, vieraassa paikassa ja paskantanut "puoli" kämppää :D
Tuolloin EI naurattanut tippaakaan, sen sijaan itkin ja vaikeiroin ja häpesin. Pojan äiti tuli katsomaan, että mitä on tapahtunut. Lohdutti minua ja sanoi, että kaikille sattuu aina kaikkea, ei tarvitse hävetä. Siivosimme yhdessä jälkemme ja kävin suihkussa.
Onnekseni tämä poika heräsi vasta tämän kaiken tapahtuneen jälkeen! Pojan sisko tokaisi vaan illalla, että mitä ihmettä on tapahtunut kun vintin matto on ihan paskassa saunaosastolla :D
Että näin meillä! Nolompaa ei ole varmaan minulle sattunut, tai...;)
Tapasitteko vielä? Alkuhan teillä meni oikein hyvin.
Tapasin nuorena tyttösenä netissä mukavan pojan, kirjoittelimme ja soittelimme n. 4kk ennen tapaamista, olimme todella rakastuneita ennen tapaamista. Kun tapasimme, kaikki oli kivasti, poika oli juuri niin ihana kuin olinkin ajatellut. Lähdimme tämän pojan kotiin viikonlopuksi koska näin olimme sopineet (hän asui vielä vanhempiensa kanssa kuten minäkin). Pojan äitimuori oli laittanut meille upean iltapalan, söin hyvällä halulla munia, pekonia, voileipiä, salaattia, mitä kaikkea olikaan tarjolla. Olimme sopineet, että hiivin yöllä tämän pojan huoneeseen ja näin teinkin, harrastimme seksiä moneen kertaan, kaikki oli hyvin edelleenkin kun kipusin aamuyöstä omaan sänkyyni. Aamulla heräsin siihen, että paskansin alleni täyttä ripulia, sänkyyn. Pelästyin, juoksin rappusia alas paskan edelleenkin valuessa pitkin jalkojani :D Pääsin kylpyhuoneeseen ja sinne lattialle päästin oikein hurjat paskat. Olin aivan paniikissa, vieraassa paikassa ja paskantanut "puoli" kämppää :D Tuolloin EI naurattanut tippaakaan, sen sijaan itkin ja vaikeiroin ja häpesin. Pojan äiti tuli katsomaan, että mitä on tapahtunut. Lohdutti minua ja sanoi, että kaikille sattuu aina kaikkea, ei tarvitse hävetä. Siivosimme yhdessä jälkemme ja kävin suihkussa. Onnekseni tämä poika heräsi vasta tämän kaiken tapahtuneen jälkeen! Pojan sisko tokaisi vaan illalla, että mitä ihmettä on tapahtunut kun vintin matto on ihan paskassa saunaosastolla :D Että näin meillä! Nolompaa ei ole varmaan minulle sattunut, tai...;)
Noh, itselläni oli vähän pelottavakin sellainen. Olin 19-vuotias ja chatissa tutustunut kyseiseen mieheen. En muista, minkä ikäiseksi hän itsensä esitteli, mutta
ja avioliittonikin kesti 7 vuotta. Eron jälkeen alkoi nettitreffailun kausi, josta ei oikeastaan ole muuta kerrottavaa kuin näitä kauhujuttuja=). Laadukas Suoli24 treffipalsta oli kyllä nimensä veroinen...
Ekan ehdokkaan tapasin muutaman nettiviestin ja puhelun jälkeen, ravintolassa oikein tarjosi ruuat. Tämän jälkeen menimme hänen kotiinsa kahville (siis vain kahville). Mies oli jo kertonut olevansa eronnut ja 2 lapsen yksinhuoltaja. Ex-vaimo olikin sitten huumeiden/lääkkeiden väärinkäyttäjä, ja tällä hetkellä mielisairaalassa. Mies kertoi, että naisen lähettämiä kostajia sai varoa harva se ilta... Näiden juttujen siivittämänä hän alkoi hivuttautua sohvaa pitkin viereeni, ja minä pakenin minkä kerkesin. Lisäksi mies kertoi harrastavansa kauhu/skifi/mättöelokuvia, ja katsoi niitä 11v poikansa kanssa. Viimenin sain vinguttua, että nyt haluan kotiin vähän miettimään tätä tapaamista... Jälkeen päin mies soitti ja kysyi, oliko kirjahyllyssä ollut viskipullo se syy, miksen enää halunnut tavata häntä =). Selitti sen olevan lahja, eikä hän missään tapauksessa ole alkoholisti =)!
Toisesta ääripäästä on sitten maajussi, vanhapoika kirjaimellisesti, 35v ja asui vanhempiensa kanssa. Taas puhuttiin puhelimessa pitkät tovit, ja kuten ed tapauksessakin minuun teki vaikutuksen ihana puheääni... Sovimme tapaamisen tiettyyn ilta-aikaan, jotta mies olisi saanut iltalypsyn tehtyä. Menin sovittuun aikaan, ja mies vain säkkipimeän pihan yli huuteli, että mene sinne sisään vain odottamaan ja kato vaikka telkkaria. Oli joku tilanne päällä navetassa. Odotin yksin hämärässä tuvassa seinäkellon raksuttaessa seinällä... Oli kuin olisin palannut 60 vuotta ajassa taaksepäin, kaikki oli vanhaa, ja omalla tavallaan aika viehättävää. Tvssä ei ollut kaukosäädintä, mutta oli sentään väri-tv. Parin tunnin päästä sisään vyöryi n 150 kiloinen paskaisessa haalarissa ja hankkija-lippiksessä mies, joka oli kuin pullaukko. Halasi ja minä yökkäsin. Olen maalaistalosta itsekin, ja tiedän miltä navetassa haisee, mutta tämä kyllä ylitti kaikki lemut. Ainoa asia mitä tutuksi tuosta haisevsta ihrakasasta tunnistin, oli se ääni. Sitten jäin taas pitkäksi aikaa yksikseni, mies alkoi laittaa kahvia talon toisessa päässä olevaan tupaan. Meinasin tukehtua nauruun. Tuvan pienellä pöydällä oli minimaaliset posliinikupit, asetit ja hengettömän ohuet kukkaservetit. Kaupan pullaa 7 sorttia ja pikkuleipiä (ja nämä se oli laittanut esille siinä paskahaalarissaan ja lippis päässä=). Minä yritin taistella alas kahvikupillisen, ja mies istui vastapäätä ja katsoi kuin jotain jumalatarta, tuputti pullaa kuin mummot konsanaan. Ei kuulemma itse juonut kahvia, eikä syönyt pullaa...mitä en kyllä uskonut. Lähtiessäni heti kahvin jälkeen, halasi taas niin että meinasin tukehtua massan alle ja lehmänpaskan ja hien hajuun. Ei tullut toisia treffejä, ei..
ja meinin leffatreffeille miehen kanssa joka oli muutaman vuoden vanhempi. illan paatteeksi han saatoi minut junalle ja olin antamassa pusun kun han kaappasi minut syleilyynsa ja imutti kunnolla ja teki samalla kammottavia panoliikkeita lantiollaan. hyi helv....
mulla oli treffikummanina 29v mies, joka mäikytti purkaa kuin teinit. eikä siinä vielä kaikki, oltiin elokuvissa ja yhtäkkiä se otti purkan pois suustaan ja suuteli, laittoi purkan takaisin suuhunsa, sen saman saatanan purkan! teinimeinikiä muutenkin, autossa karvanopat ja wunderbaumit, farkut köytetty ylös vyötärölle....aaaarrrrggghhhh.
repesin tosta toxic avenger -leffasta, myös minä olen sellaista katellut ekoilla treffeillä.. tosin vuosi taisi olla joskus 90 luvulla...
Äitinsäkin kanssa olemme ylimpiä ystäviä. Tuo poikakin (tai no nyt jo mies) tietää tuosta ja nauramme asialle nykyään :D
38
Muakin alkoin jostain syystä naurattaa kaameasti toi syliin veto asemalla ja panoliikkeiden teko lantiolla. Hyi helvetti tosiaan ;-)))
kuvitelkaa miltä näyttää Hjallis Harkimon ja Juice Leskis-vainaan risteytys. Herra lupasi, etten voisi pyytää sängyssä mitään sellaista, mihin hän ei suostuisi.
Jäi testaamatta.
Osasta näistä viesteistä tulee surulliseksi. Ihan vain ulkoisen olemuksen vuoksi kauheasti pilkaatte niitä ja pidätte hirveänä kohtalona niiden tapaamista. Ei se nyt niin hirveä synti ole olla lihava/vanha/huonosti pukeutuva, ja kuvitella että Sinä saattaisit kiinnostua. Osa näistä jutuista on oikeastikin kamalia.
ja sain epätoivon vimmalla puhuttua itseni hieman vanhemman naisen kotiin - olin itse ehkä 18, ja nainen 24-25.
Kaikki meni mitä mainioimmin siihen saakka, kunnes juuri kun aloin työstää ns. viimeistä kiihdytystä nainen yhtäkkiä valahti veltoksi, kääntyi alta pois ja sanoi: "Mä en voi enää, kun sä oot niin kiva poika ja Pera laittaa sut ihan varmasti tappolistalle tästä hyvästä."
Nimi muutettu. Lemmenmiekkani kutistui entistäkin olemattomammaksi hetkessä, ja sain tuskin housujani jalkaan kun olin jo ulkona. Seuraavan pari kuukautta katselin aina kävellessäni jatkuvasti ympärilleni varovasti, joskos "Peran" kaverit kohta tulevat minua puukottamaan. Varjot näyttävät hyvin usein ihmisiltä...
Olen ihan siistiksi mieheksi kasvanut. Olin erittäin hämmästynyt, koska nainenkin oli mielestäni hyvin pukeutunut ja siisti - tai no, mistäs minä tiesin kun nuori olin ja pakko oli päästä.
Kuulostaa siltä että mies oli hyväsydäminen peräkammarinpoika. Sääliksi käy, voin kuvitellla kuinka haltijoissaan hän on ollut kun on saanut naisen vieraaksi. Pullot ja keksitkin oikein hankittu... Nyyh.
Toisesta ääripäästä on sitten maajussi, vanhapoika kirjaimellisesti, 35v ja asui vanhempiensa kanssa. Taas puhuttiin puhelimessa pitkät tovit, ja kuten ed tapauksessakin minuun teki vaikutuksen ihana puheääni... Sovimme tapaamisen tiettyyn ilta-aikaan, jotta mies olisi saanut iltalypsyn tehtyä. Menin sovittuun aikaan, ja mies vain säkkipimeän pihan yli huuteli, että mene sinne sisään vain odottamaan ja kato vaikka telkkaria. Oli joku tilanne päällä navetassa. Odotin yksin hämärässä tuvassa seinäkellon raksuttaessa seinällä... Oli kuin olisin palannut 60 vuotta ajassa taaksepäin, kaikki oli vanhaa, ja omalla tavallaan aika viehättävää. Tvssä ei ollut kaukosäädintä, mutta oli sentään väri-tv. Parin tunnin päästä sisään vyöryi n 150 kiloinen paskaisessa haalarissa ja hankkija-lippiksessä mies, joka oli kuin pullaukko. Halasi ja minä yökkäsin. Olen maalaistalosta itsekin, ja tiedän miltä navetassa haisee, mutta tämä kyllä ylitti kaikki lemut. Ainoa asia mitä tutuksi tuosta haisevsta ihrakasasta tunnistin, oli se ääni. Sitten jäin taas pitkäksi aikaa yksikseni, mies alkoi laittaa kahvia talon toisessa päässä olevaan tupaan. Meinasin tukehtua nauruun. Tuvan pienellä pöydällä oli minimaaliset posliinikupit, asetit ja hengettömän ohuet kukkaservetit. Kaupan pullaa 7 sorttia ja pikkuleipiä (ja nämä se oli laittanut esille siinä paskahaalarissaan ja lippis päässä=). Minä yritin taistella alas kahvikupillisen, ja mies istui vastapäätä ja katsoi kuin jotain jumalatarta, tuputti pullaa kuin mummot konsanaan. Ei kuulemma itse juonut kahvia, eikä syönyt pullaa...mitä en kyllä uskonut. Lähtiessäni heti kahvin jälkeen, halasi taas niin että meinasin tukehtua massan alle ja lehmänpaskan ja hien hajuun. Ei tullut toisia treffejä, ei..
(unohdin jo iän), vai miksi et tarjonnut paperia ja pyytänyt niistämään?
ulkomaalaisessa chatissa aivan ihanan suklaasilmäisen miehen. Juteltiin yökaudet skypessä ja olin kuin sulaa vahaa. Oli hyvin koulutettu, omassa maassaan erittäin arvostetussa asemassa ja läheistä sukua hallitsijaperheelle.
No, heti alusta asti hän teki selväksi, että on liikkeellä vakavin aikein eli avioliitto on ainoa suhde, mikä tulisi kysymykseen. Kun molempien puolelta tunteet roihusivat, niin hän korrektisti kysyi vanhemmiltani lupaa mennä naimisiin kanssani. Nämä antoivat luvan, jos se oli mitä minä halusin (ja halusin tietty). Tyyppi osti lentoliput minulle ja äidilleni ja majoitti meidät palatsiinsa. Kaikki oli todellakin kuin 'Harlekiineista' ja äitini räpsi kuvia niin että ihan nolotti.
Ehdimme olla siellä muutaman päivän ja tutustua miehen vanhempiin ja sisaruksiin. Vasta imaamin pitämässä keskustelussa minulle valkeni, että olisin kyseisen tyypin kolmas vaimo! Tässä vaiheessa jo äitinikin into laski, kun ymmärsi mistä on puhe. Siltä seisomalta vetäydyimme kamariimme pakkaamaan tavaroita ja soittelemaan ensimmäistä kohtuuhintaista lentoa kotiin.
Onneksi miehessä oli sen verran vastuuntuntoa ja selkärankaa, että maksoi myös paluulippumme. Oli aidosti pahoillaan siitä etten ollut ymmärtänyt hänen jo olevan naimisissa kahden kanssa ja neljän suloisen tenavan isä.
Tätä tapahtumaa olemme ystävien kanssa nauraneet vedet silmissä usein, silloin tuli kyllä itkettyä useampi päivä, tuntui niin pahalta menettää paras ystävänsä. Siltä minusta tuolloin tuntui...
Oltiin just lähdössä jonkun möksälle ja treffikumppani totesi, että ei tämä nyt vetele.
JA niin minä jäin yksin stadiin. Kaikki kaverit jossain viettämässä jussia ja minä itken himassa.
Paska kundi ) :
hän oli silloin armeijassa, ja tupakaveri oli luvannut leikata hiukset tosi edullisesti:: no siltä näyttikin. Pulisongit olivat olleet kovin hankalat tasoittaa ja oli vuorotellen lyhetänyt niitä niin, että ohimoilla oli siili toooosi ylös asti. Äijä näytti ihan mielisairaalasta karanneelta. Otsatukka oli silti liian pitkä ja kammattu kultapoia-tyyliin jakaukselle. Päällä hänellä oli pussittavat cargohousut ja mummun tekemä vaaleansininen miesten takki, joka olisi sopinut ihan ok jollekin 60-vuotiaalle. Kun istuttiin hampurilaisravintolassa ja juteltiin, miehen kulmakarvat hyppivät ja pomppivat ylös alas tosi villisti (myöhemmin kuulin, että hänellä on jännittävissä tilanteissa kasvojen tic-liikkeitä)
Ajattelin että tää tyyppi on TOSI outo.
Mutta hei, en antanut ensivaikutelman haitata ja heinäkuussa juhlitaan meidän 15-vuotishääpäivää :)
Hyvän miehen sain.
match.comissa. Olen puhunut liikaa tai liian vähän, ollut liian pitkä tai liian lyhyt, kuitenkin erilainen kuin neiti oletti.
:D
ihan hyvännäköinen tyyppi. Hän vaan esitteli valokuvaa jostain naisesta ja kehuskeli että "panin tätä viime yönä". Jätkä oli stuertti, joten ehkä sillä oli jokin homokompleksi. Mutta ei tolla tyylillä varmastikaan ihan helppo ole löytää tyttöystävää, jos siis naiset oikeasti kiinnostaa.