Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Karmein treffikokemuksesi!

Vierailija
15.07.2009 |

Millaisten ääliöiden kanssa olette joutuneet tekemisiin?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut kuvan, oli hyvännäköinen ja kävi ihan kuumana mun kuvaan. Oli viestitelty ja puhuttu puhelimessa. Tuli hakemaan mut autollaan, kilometrin päässä pyysin laittamaan lämpöä pienemmälle, ni sanoi nauraen, että hän kun luuli, että lämppärit täysille ja saisi mut riisumaan. Seuraavaksi nappasi ovet lukkoon. Sanoin, että jos ei avaa niitä sillä sekunnilla, kuollaan molemmat, ku tartun rattiin. Oli kuulemma vitsi. Leffassa tiputti kaks kertaa popcornia mun rintojen väliin, oli kuulemma kiva katsoa, kun kaivan niitä pois sieltä. En halunnut leffan jälkeen syömään, mentiin kuitenkin, hänellä ei kuulemma nälkä, mut veti vaan kokonaisen pizzan ajatustakin nopeammin, vaikka ennätti silti kymmeneen kertaan todeta, että ei ole nälkä ja hän ei oikein pizzasta välitä ja päätti etukäteen jo, että pizzaa ei ainakaan syö. Teki numeron mun broilerisalaatista (pyysin ilman kastikkeita), kuinka epäterveellistä salaatti on ravintolassa. Oli ehkä 30kg isompi kuin lähettämässään kuvassa. Itsekin olin ylipainoinen, mutta lähetin silti sen hetken kuvan, enkä jotain kultaisia nuoruusmuistoja. Ja tyyppi haisi omituiselta, ei välttämättä pahalta, mutta todella omituiselta. Kiiruhdin kotona ulos autosta halaamatta ja pussaamatta, lasten isä oli tyttöystävänsä kanssa lastenvahtina, juttelin hetken heidän kanssa ja naurettiin mun kauheaa treffituuria, sit puhuin puhelimessa yhden ystäväni kanssa. Puhelun jälkeen huomasin viestin tulleen, siinä luki vain: "Sä petyit muhun... :(". Valehtelin sen illan/yön viesteissä, et oli mukavaa ja sovittiin viikonlopulle uudet treffit (lupasi nuolla mua tunteja; oikeasti, kuka mainostaa moista etukäteen), mut seuraavana iltana laitoin pitkän viestin, jossa kerroin, että joku vanha tuttavuus oli törmänny muhun iltapäivällä ja käytiin syömässä ja halutaankin viritellä juttua uudelleen, joten kiitos, mutta ei kiitos ja hyvät jatkot. Nolo, mutta en ennättänyt ennen tuota pettymisviestiä kiittää ja sanoa, ettei kuitenkaan ole mun tyyppiä tms. ja tuon pettymisviestin jälkeen tuntui, että on pakko pönkittää itsetuntoa ennenku heivaan sen.

Vierailija
62/90 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:53"]Nostan!

[/quote] Sittepähä nostat. Do u even lift, mate??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan näitä sattunut..

tapasin netissä kivan pojan (olin silloin 18) & sovimme treffit mäkkärin eteen. no, kauhukseni siellä odotti kylttien kanssa rastapää, joka olisi halunnut meidän pitävän siinä kahden hengen mielenosoituksen! :O olin siis kertonut olevani kasvisyöjä, ostelevani paljon vaatteita kirppikseltä jne & tyyppi oli vaikuttanut samanhenkiseltä.. ihan söpökin oli vielä, harmi vain etten innostunut iskulauseiden kiljumisesta mäkkärin ovella!

toinen tapaus, oli vastannut jättämääni seuranhaku-ilmotukseen netissä ja parin päivän meilailun jälkeen sovimme treffit kahvilaan. tyyppi vaikutti jotenkin ahdistuneelta & käydessäni vessassa, häipyi. syy: piti minua entisenä miehenä!!! koska olen pitkä , harteikas & pienipovinen, lisäksi minulla on kulmikkaat kasvot & refluksitaudin takia käheä ääni. kyllä loukkasi..

mutta tarina ei suinkaan pääty tähän, vuotta myöhemmin sama sankari yritti tulla iskemään uimahallissa! sanoi, että "oot sä nainen, nyt kun sut näki bikineissä, hyvä perse "jne.. kovasti ihmetteli, kun en lämmennyt!

Vierailija
64/90 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2009 klo 15:59"]

Osasta näistä viesteistä tulee surulliseksi. Ihan vain ulkoisen olemuksen vuoksi kauheasti pilkaatte niitä ja pidätte hirveänä kohtalona niiden tapaamista. Ei se nyt niin hirveä synti ole olla lihava/vanha/huonosti pukeutuva, ja kuvitella että Sinä saattaisit kiinnostua. Osa näistä jutuista on oikeastikin kamalia.

[/quote]

Minullekin tuli näistä paha mieli. Kertoo enemmän tästä toisesta osapuolesta kun lukee miten kuvailee toista ihmistä..

Vierailija
65/90 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2009 klo 15:59"]

Osasta näistä viesteistä tulee surulliseksi. Ihan vain ulkoisen olemuksen vuoksi kauheasti pilkaatte niitä ja pidätte hirveänä kohtalona niiden tapaamista. Ei se nyt niin hirveä synti ole olla lihava/vanha/huonosti pukeutuva, ja kuvitella että Sinä saattaisit kiinnostua. Osa näistä jutuista on oikeastikin kamalia.

[/quote]

Minullekin tuli näistä paha mieli. Kertoo enemmän tästä toisesta osapuolesta kun lukee miten kuvailee toista ihmistä..

Vierailija
66/90 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/90 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2009 klo 23:32"]

Yksi tietoliikenteeseen littyvan alan AMk-opiskelija, hyvannakoinen ja urheilullinen vaikutti tosi kivalta kun baarissa tavattiin, mutta sitten kun menin hanen kotiinsa katsomaan elokuvaa:

Pysaytti yhtakkia elokuvan ja ohjasi minut tietokoneensa aareen ja halusi testata minun alykkyyteni jollain ohjelmalla!
Jotenkin sita hairitsi etta mina opiskelin yliopistolla ja han yritti koko ajan vakuutella etta han tulee silti tienaamaan enemman rahaa ja blaablaa...
En sitten suostunut ruveta tekemaan yli tunnin kestavaa testia (!) treffien aikana, kaveri yritti vangata, mutta en suostunut, halusin katsoa vaan leffan loppuun ja sitten lahdin kotiin...

Toinen tyyppi vaikutti muuten mukavalta, mutta sitten selvisi etta han oli intohimoinen metsastyksen harrastaja. Alkoi lahettelemaan mulle jatkuvasti ylpeana kuvia erilaisista kuolleista elaimista, mita oli saaliikseen saanut, ja joskus seisoi niissa itse vakavana vieressa ase kadessaan! Olisi halunnut opettaa minuakin metsastyksen saloihin ja treffata metassa. No thanks...

[/quote]

Ei helekkari, iha hemmetin hauska tuo "älykkyysesti"..Huhhuh, nää äijät jotka pelkää korkeakoulutettuja naisia..ei tsiis, hauska : D..pitäs muute ite kokeilla joskus tehä älykkyystesti äijälle ekoilla treffeillä..

Vierailija
68/90 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:39"]

onhan näitä sattunut..

tapasin netissä kivan pojan (olin silloin 18) & sovimme treffit mäkkärin eteen. no, kauhukseni siellä odotti kylttien kanssa rastapää, joka olisi halunnut meidän pitävän siinä kahden hengen mielenosoituksen! :O olin siis kertonut olevani kasvisyöjä, ostelevani paljon vaatteita kirppikseltä jne & tyyppi oli vaikuttanut samanhenkiseltä.. ihan söpökin oli vielä, harmi vain etten innostunut iskulauseiden kiljumisesta mäkkärin ovella!

toinen tapaus, oli vastannut jättämääni seuranhaku-ilmotukseen netissä ja parin päivän meilailun jälkeen sovimme treffit kahvilaan. tyyppi vaikutti jotenkin ahdistuneelta & käydessäni vessassa, häipyi. syy: piti minua entisenä miehenä!!! koska olen pitkä , harteikas & pienipovinen, lisäksi minulla on kulmikkaat kasvot & refluksitaudin takia käheä ääni. kyllä loukkasi..

mutta tarina ei suinkaan pääty tähän, vuotta myöhemmin sama sankari yritti tulla iskemään uimahallissa! sanoi, että "oot sä nainen, nyt kun sut näki bikineissä, hyvä perse "jne.. kovasti ihmetteli, kun en lämmennyt!

[/quote]

Huhhuh, tääkin ihan sairaan hauska..Mistä näitä urpoja sikiää..huhhhu

Vierailija
69/90 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/90 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2009 klo 15:59"]Osasta näistä viesteistä tulee surulliseksi. Ihan vain ulkoisen olemuksen vuoksi kauheasti pilkaatte niitä ja pidätte hirveänä kohtalona niiden tapaamista. Ei se nyt niin hirveä synti ole olla lihava/vanha/huonosti pukeutuva, ja kuvitella että Sinä saattaisit kiinnostua. Osa näistä jutuista on oikeastikin kamalia.

[/quote]

Mutta ei kukaan halua halailla pultsarille (tai navetalle) haisevaa ihmistä tai suudella sellaista jolla hajun perusteella mätänee sisuskalut.

Vai näetkö sinäkin "sisäisen kauneuden" kaiken tämän läpi?

Monen tekstistä mielestäni paistaa enemmän koko olemus kuin ulkonäkö.

Vierailija
71/90 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan itselläni räkäpallo tms. kun seuraava tapahtui: nappasin mukaani baarista puolitutun, joka sitten aamulla lähti kotio. Parin soiton jälkeen sovittiin ihan oikeat treffit. Vei mut ekaksi elokuviin, enkä kehdannut sanoa, ettei vopisi vähempää kiinnostaan joku Amerikanmättö, josta oli ite kiinnostunut. Sitten hyvään raflaan ja vielä mun luo jälkkäreille. Siinä sohvalla ihan vierekkäin kertoi, että oli jutskannut exänsä kanssa, ja palaavat yhteen. Jätkä ulos ja olen vieläkin kysymysmerkkinä...

Vierailija
72/90 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujona ja hiljaisena tyttönä jouduin aina vähän omituisten poikien seuraan. Yhden kanssa ajeltiin jollain kasaritoyotalla katurallia iltakaudet - lähes sanaa sanomatta. Oli todella vaikeaa keksiä mitään puheenaihetta, ja poikakin oli kovin vaisu. Lisäksi hän teki oharit ekoilla treffeillä, koska oli odottanut minua aivan väärässä tienhaarassa, yllättäen, noin 15 kilometrin päässä meidän tienhaarasta. No, tuo ajelusuhde kariutui onneksi.

Vierailija
73/90 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin tosta toxic avenger -leffasta, myös minä olen sellaista katellut ekoilla treffeillä.. tosin vuosi taisi olla joskus 90 luvulla...

Joku toinenkin on siis joutunut tämän uhriksi! Mullakin tämä ajoittui v. -99.

Vierailija
74/90 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten isä oli tyttöystävänsä kanssa lastenvahtina, juttelin hetken heidän kanssa ja naurettiin mun kauheaa treffituuria,

Vierailija
75/90 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kymmenisen vuotta sitten miestä, jona yhteinen kaverimme oli minulle esitellyt. Tokilla treffeillä näimme miehen kodin luona ja tarkoitus oli mennä syömään jonnekin lähistölle. Näin miehen jo kaukaa, hän oli pukeutunut neonvärisiin lahkeellisiin shortseihin ja hihattomaan rikkinäiseen paitaan, jossa oli joku mainosprintti edessä. Kaiken kruunasivat urheilusukat ja sandaalit. Luulin hetken, että kyseessä oli vitsi. En kuitenkaan sanonut mitään, ja siitä sitten lähdimme syömään päivällistä. Viikkoa myöhemmin lähdimme Tallinnaan. Mies pukeutui sillä kerralla sinisiin urheilushortseihin, havaijipaitaan ja laittoi huivin päähänsä. Kyllä meitä passintarkastuksessa hieman tuijotettiin. Suhde loppuikin jo kuukauden kuluttua, nykyään lopettaisin nopeammin, yäk.

Vierailija
76/90 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotti rannassa kulhiintuneessa soutuveneessä 3 heppasensa kanssa. mukana oli teltta ja muutama kaljapullo.

Jäi lähtemättä.

Vierailija
77/90 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerronpa kuitenkin; Tässä tarinassa kyllä kertojalla on syytä häpeään; Olin kirjeenvaihdossa aika pitkään erään mukavan pojan kanssa, olin ehkä 14-15 vuotias. Sitten poika lähetti kuvansa, mutta minä en tullut lähettäneeksi omaani. Oli jossain kirjeessä jo tullut selväksi missä meilläpäin aikaamme vietettiin (poika oli maalta, minä kaupungista). Eräs kaunis ilta tämä kundi sitten kävelee paikalle ja tiedustelee minua! Tein salamaa nopeamman katoamisen, kun jostain syystä en kehdannut tunnustaa tyyppiä tuttavakseni, saati tavata livenä... Kaverit jäi paikalle ihmettelemään ja selittelemään, että kyllä se just oli tässä mut...

Ei tämän jälkeen enää kirjeet kulkeneet.

Vierailija
78/90 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ruoasta tykkäät? (minä vastaan jotakin) Entäs puna- vai valkoviini? (minä vastaan) Onko sinulla viinilaseja? (minä vastaan) Mitäs teet nyt? (minä vastaan) Onko se hauskaa? (minä vastaan) Ja lopulta sitten laittoi: Saanko soittaa sinulle? Vastasin että toki, niin laittoi viestin: Soitan kohta Ei kai sitä lupia soittamiseen tarvitse, jos en voi vastata niin en vastaa. En tajua miten .

Tassa sinulle small talkin 101 eli kun joku kysyy sulta jotain

esim. Mistä ruoasta tykkäät? (VASTAUS: rakastan intialaista ruokaa enta sina? Onko sinulla jotain hyvia ravintolasuosituksia....

ei sen kummempaa joka kysymykseen vastakysymys ja niin sita keskustelua pidetaan liikkeella!

Vierailija
79/90 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

firman pikkujouluissa ihanan miehen. En muista oliko mieheltä jäänyt sormus sinä iltana kotiin vain enkö ollut vain huomannut sitä. Mutta järkkäsimme parit treffit vielä pikkujoulun jälkeen.

Ekoilla treffeillä meni ihan hyvin. Oltiin varmaan Manalassa. Nuori kun olin, niin olin hurja ja humalassa :) Ekoilta treffeiltä jäi ihan kiva fiilis.

Toiset treffit sovimme biljardi halliin. Siellä olin selvin päin ja todellisuus iski. Mies ei oikein puhunut mitään. Joimme kahvia ja istuimme toisiamme vasta päätä kunnes mies tokaisi hiljaisuuden keskeltä, että:

XXX(joku kirjailia tai joku suurmies) on sanonut, että kun menet naisen luokse, älä unohda ruoskaa.

Mä mietein sitä sit mielessäni, että mitäköhän toi tyyppi haluu mulle sanoa? No ne jäivät sitten viimeisiksi treffeiksi.

Myöhemmin nähtiin joskus firman käytävillä ja kyllä moikkailtiin mutta sain kuulla, että mies on naimisissa ja vaimo on raskaana.

Vierailija
80/90 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olikin jo hirveässä kännissä tullessaan, kuski oli (kaverinsa) ajamassa autoa ja treffikumppani itse istui etupenkillä kuskin vieressä. Ihan ekana käski mun mennä taakse istumaan. Ei jutellut mulle mitään sieltä etupenkiltä, kuskin kanssa puhui ja ikkuna oli auki ja vislaili ja huuteli (tyyliin: "hyvä peppuuuu") liki kaikille tytöille jotka kävelivät jossain lähistöllä (osa mun kavereita, yritin olla näkymätön siellä takapenkillä). Joi itse koko ajan kaljaa, minulle ei tarjonnut eikä noteerannut mua mitenkään. Kuski välillä muistutteli että "sulla on toi tyttö tuolla takana", ei silti noteerannut mitenkään. Treffien lopuksi, kun itse olin varmaan 20 kertaa huutanut eteen että tahdon takaisin kotiin, ehdotti että "mennääx nyt panee?".

Tämä on ihan totta, 90-luvun alussa sattunutta.