Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva nainen on kiihottava

Vierailija
14.07.2009 |

Raskaana oleva nainen on seksikkäintä mitä tiedän.

Mitä mieltä muut olette?

ps. oma vaimo on raskaana ja vatsa on niiiiin seksikäs!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo tuonne peppuseksiä raskaana-ketjuun, mutta tuonpa esiin tuntemuksiani täälläkin. Raskaana olevat naiset herättävät minussa voimakkaita ristiriitaisiakin tuneteita, joita on vähän vaikea kuvailla; toisaalta tunnen hellyyttä ja suojelunhalua ja toisaalta seksuaalista vetoa heitä kohtaan. Seksuaaliset mielikuvat herättävt minussa syyllisyyden tunteita; "eihän näin saisi tuntea toisten omia kohtaan". Tiedän kyllä, että ajatukset eivät vahingoita, mutta tunteilleni en voi mitään. Yllätän itseni joskus ajattelemasta millaista olisi rakastella marketissa näkemäni odottavan naisen kanssa. No mitä sitten? Ei kai mitään, mutta näitä tuntoja ei juuri voi jakaa kenenkään kanssa.

Vierailija
22/48 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta tunnen hellyyttä ja suojelunhalua ja toisaalta seksuaalista vetoa heitä kohtaan.

Olisitpa mun mies. Meillä taitaa lapset jäädä näihin kahteen kun en jaksa sitä jatkuvaa kireyttä, nälvimistä ja sekä seksin että hellyyden puutetta mitä raskaana ollessa pitäisi jaksaa. Ukkokulta vain on aivan hermot piukkana koko raskauden ajan. Tuo aina välillä kukkia etc yrittää korvata kireyttään. On vain vaikea nauttia kukkien tuomisesta kun toukokuussa mies halasi minua ihan vain ohimennen kahdesti viikon aikana ja minä tajusin miettineeni onko jokin hätänä... Minä nimenomaan kaipaisin suojelua, hellimistä, "miehen omana oloa". Ja jatkuvasti seksiä.

Noh. Enää kuukausi ja sitten tämä minun elämäni viimeinen himokas ja kuitenkin kaikenlaisen rakkauden puutteessa eletty kauteni on ohi. Jos joskus tulee tarpeelliseksi etsiä uutta miestä, alan kysymään ensitreffeillä mitä tämä ajattelee raskaana olevista naisista :D

Pallomaha rv35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mahtavaa että jonkun mies on ees tota mietä. mun miestä ei vois vähempää kiinnostaa tällänen ryhävalas (rv16..) ja mua taas panettaa kaikenaikaa....."

Mulle kelpaisit takuulla heti.

Vierailija
24/48 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta löytyisi puutteessa oleville tiineille apu.

Vierailija
25/48 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"(rv16..) ja mua taas panettaa kaikenaikaa....."

Mulle kelpaisit takuulla heti.

http://rakastajatarminulle.webs.com/apps/blog/show/1385666-hieroin-rask…

Vierailija
26/48 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristää niin paljon ajatella etten olekaan kaikista miehistä täysin epäeroottinen. Miehelleni olen jo äiti. Ihanaa jos joskus huomaan lämpimän katseen mieheltä esim kaupassa, kohottaa isetuntoa

Vierailija
27/48 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä auttaa :-)

Mä katson aina raskaana olevia naisia ja varmaan he huomaavat sen. Yritän kuitenkin olla ystävällinen katsoessani, etten vaikuttaisi liian tungettelevalta. Katson siis ihastellen. Nainen ja iso vatsa on vain niin kaunis ja seksikäs. Oma vaimo on raskaana ja alastomana hän on kiihottavinta mitä tiedän.

Vierailija
28/48 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin vaimosta raskausaikana siistit kuvat missä ei näy mitään intiimejä osia. Teetimme näistä kuvista pari taulua ja niitä on moni ihastellut. Vaimo lupasi kaverilleen että voisin ottaa myös heille samanlaiset kuvat.

Kävin ottamassa vaimon kaverista kuvat ja oli erittäin kiusallinen tilanne minun kannalta. En olisi ajatellut kuinka intiimi tuollainen tilanne on. Rehellisesti voin sanoa että oli elämäni kovin paikka, ja taisi kuvattavakin sen huomata.

Ei tarvi enää kuvia ottaa tai sitten saa putkiaivot vaihtaa johonkin muuhun ennen sitä.

harraste kuvaaja

Vierailija
29/48 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaverilla menee ainakin paketti ihan sekaisin kun näkee jonkun raskaana olevan. Nainen vain huokuu onnellisuutta ja siitä varmaan johtuu miksi heistä tulee ns haluttavia.

Vierailija
30/48 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä huomannut. Korkeintaan synnyttäneet naiset hehkuu.

t. Nainen

Vierailija
31/48 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei hirveästi turvotusta niin aika seksikkäitä myös.

Vierailija
32/48 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hehkuu ainakaa muutama viikko ennen synnytystä. Pieni pyöreys kyllä saa hehkumaan, raskaus on naiselle mitä luonnollisin olotila. Mutta järkyttävän kokoiset valaat hiki otsalla marketissa lyllertämässä eivät todellakaan hehku erotiikkaa, korkeintaan lämpöä.

Tällä kaverilla menee ainakin paketti ihan sekaisin kun näkee jonkun raskaana olevan. Nainen vain huokuu onnellisuutta ja siitä varmaan johtuu miksi heistä tulee ns haluttavia.

Vierailija
33/48 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hehkuu ainakaa muutama viikko ennen synnytystä. Pieni pyöreys kyllä saa hehkumaan, raskaus on naiselle mitä luonnollisin olotila. Mutta järkyttävän kokoiset valaat hiki otsalla marketissa lyllertämässä eivät todellakaan hehku erotiikkaa, korkeintaan lämpöä.

Enkä todellakaan koe itseäni lyllertäväksi valaaksi. Painoa tullut yhteensä 5kg eli kaikki menee kyllä palloon, ei turvotusta, ei kipuja... Voi olla että muut pitävät minua epäeroottisena mutta itseä edelleen himottaa. Taitaa olla mun miehen kirjoitus, sille kelpasi alkuraskaudessa vain peppu- ja suuseksi ja puolenvälin jälkeen olen saanut kärvistellä yksin...

Pallomaha Rv 37

Vierailija
34/48 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä me ollaan noin erilaisia; toisilla menee halut kokonaan ja toiset vallan villiintyy ja varmaan siinä välissäkin on kaikenlaisia. Mulla seksihalut on ihan kamalan kovat koko ajan, mutta onneks kultakin tykkää. Me ollaan sekstailemassa tai ainakin hiplaamassa toisiamme koko ajan. Saunassakaan ei malteta vaan kylpeä. Mies haluaa aina pestä mut ja huolellisesti peseekin varsinkin pimpin ja pepun. No siitähän seuraa sitten seksiä ja täytyy taas uudestaan kylpeä. toivoo seksimamma rv 35

Vierailija
35/48 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille raskaus tarkoittaa, että voi syödä mitä tahansa mitä tekee mieli ja kuinka paljon tahansa. 5 kg painonnousu ei ole mitään, mutta monella nousee 20-30 kg.

No eihän se ole pelkästään raskauden vika, vaan sen, että ei tarvi näyttää enää miltään, kun mies on saatu kiikkiin. Herkuttelu lisääntyy ja liikunta poistuu kokonaan.

[Taitaa olla mun miehen kirjoitus, sille kelpasi alkuraskaudessa vain peppu- ja suuseksi ja puolenvälin jälkeen olen saanut kärvistellä yksin... Pallomaha Rv 37

Vierailija
36/48 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo odottaa meidän ekaa lasta ja aijai, kun on seksikäs ilmetys pyöreine mahoineen! Hän tietää, että himoitsen häntä ja kiusoittelee minua esim. tiskaamalla alasti tai pyllistelemällä muka vahingossa minuun päin. On se nami! m34

Vierailija
37/48 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieskin onneksi tykkää isosta mahasta, vaikka se vähän käytännön ongelmia aiheuttaakin makkarissa ;)

Itse en tunne oloani mitenkään seksikkääksi, laittaudun samanlailla kuin ennenkin enkä kulje kauhtuneissa verkkareissa, mutta kyllä vieraan miehen katse pelastaa silti loppupäivän tässä tilassa!

Vierailija
38/48 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana rv 24 ja saan niin omalta kuin vierailtakin miehiltä huomiota. ;) parasta on, että kuten aiemmissakin raskauksissa, mulla hyrrää hormoonit koko ajan ja seksiä on melkein joka ilta. =D

Vierailija
39/48 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee niin hyvää huomata ihailua tässä puutteessa. Enää pari viikkoa jäljellä ja taas saanen mieheltäni huomiota ja hellyyttä. Siihen asti lämpimät, hellät ja halukkaat ovat todellisia päivänpelastuksia

Vierailija
40/48 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee niin hyvää huomata ihailua tässä puutteessa. Enää pari viikkoa jäljellä ja taas saanen mieheltäni huomiota ja hellyyttä. Siihen asti lämpimät, hellät ja halukkaat ovat todellisia päivänpelastuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi