Raskaana oleva nainen on kiihottava
Raskaana oleva nainen on seksikkäintä mitä tiedän.
Mitä mieltä muut olette?
ps. oma vaimo on raskaana ja vatsa on niiiiin seksikäs!
Kommentit (48)
Joillekin naisille raskaus tarkoittaa, että voi syödä mitä tahansa mitä tekee mieli ja kuinka paljon tahansa. 5 kg painonnousu ei ole mitään, mutta monella nousee 20-30 kg.
No eihän se ole pelkästään raskauden vika, vaan sen, että ei tarvi näyttää enää miltään, kun mies on saatu kiikkiin. Herkuttelu lisääntyy ja liikunta poistuu kokonaan.Ei se painonnousu kuule aina ole itsestä kiinni! Itse olen raskaana viikolla 26, enkä ole pystynyt kunnolla liikkumaan koko raskauden aikana kipujen ja supistusten vuoksi. Ennen raskautta liikuin 5-10 tuntia viikossa, mutta nyt lääkäri on sen kieltänyt. Pyrin noudattamaan tarkkaa ruokavaliota, enkä todellakaan herkuttele. Silti paino pyrkii nousemaan liikaa ja liikkumattomuudesta seuraa myös lievää turvotusta. Haluaisin todella olla aktiivinen ja hyvinvoiva odottaja, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista...
Joten menepä mies vähän itseesi, kun et tiedä raskaudesta omakohtaisesti mitään.
Oma mieheni ei ole kuitenkaan valittanut, vaan on huomioinut ja hellinyt (ja myös rakastellut) entiseen tapaan. Lapsemme on todella odotettu, ja mieheni ymmärtää lapsen hyvinvoinnin olevan etusijalla, vaikka vaimo ei raskauden aikana ole entisellään.
Raskaana oleva nainen on seksikkäintä ja kauneinta mitä maailmassa on. Vielä jos se on oma rakas vaimo. Pinkeä masu ja turvonneet tisut mmmmm....
Mieluustihan sitä vaimon kanssa touhuaisi, mutta eipä tuota tunnu enää kiinnostavan, kun on jälkikasvu saatettu alulle.
Tämä on kyllä hauskaa. :)
Itse nyt raskaana ollessani olen ollut huvittunut siitä kuinka meillä miehen lisäksi 8 ja 9 -vuotiaat pojat ihailevat mahaani. Tuijottavat ja halailevat onnessaan. Siis selvästi maha herättää heissä jotain suuria tunteita. 5 v. tytön hellyys on samanlaista kuin aiemmin.
Oma vaimo myös raskaana ja miten ihanasti masu pyöristyy... Todella kiihottavaa
Oih,olisipa oma mies samaa mieltä.. joudun monesti päivässä hoidella itseni ..mies hyvä että haluaa halata. Huomaan kyllä miten vieraat miehet kuolaavat perääni .. olen niin kiimassa 24/7 tunnen itseni niin seksikkääksi.. jos miehellä ei tahti muutu täytyy katsoa voinko jatkaa edes suhdetta vauvan tulosta huolimatta.. meidän seksihalut eivät ole koskaan kohdanneet ja minulle se on tärkeä asia parisuhteessa. Olen miestäni 6 vuotta vanhempi seksikäs tumma kaunis hoikka nainen ..
Kiihottaako pyöreä vatsa, vai se, ettet tiedä kenen pulla on uunissa?
Olen 22 vuotias ja kohtasin elämäni rakkauden - aikuisen miehen ( 40 v) vuosi sitten. Nyt asumme yhdessä, olen raskaana maha pömpöllään ja tunnen itseni haluttavaksi, koska mieheni pyytää minua harva se ilta pukeutumaan alusvaattesiin, hieroo, riisuu, valokuvaa nakukuvia ja pani tänäänkin.
Tyydytetty ja onnellinen