Kummallisia kysymyksiä, joita et kehtaa "livenä" kysyä?
Listataanko sellaisia hieman noloja kysymyksiä, joita aikuisten ei oleteta esittävän? Muut palstailijat, jotka asioista jotain tietävät, saavat sitten valaista meitä vähäosaisia... :)
Minä aloitan:
- Mitä on juurihoito?
- Mitä oikeastaan tarkoittaa käsite "tyylikäs"? Esim. "Sulla on tosi tyylikäs laukku."
- Mihin käytetään sitä kummallista colognea, jota on pullossa joidenkin kauppojen sovituskopeissa?
Eli juu, olen ihan pihalla kaikesta. Kiitos vastauksista.
Kommentit (197)
miks lihavat ei laihdu, vaikka laihduttaa? Mä oon ollut aina normipainoinen ja syönyt mitä huvittaa. Miten se joillain on niin vaikeaa?
Mä oon ollut aina normipainoinen ja syönyt mitä huvittaa. Miten se joillain on niin vaikeaa?
se on vaan niin helppoa, johtuen ilmeisen tehokkaasta aineenvaihdunnasta. Olisihan se taivas, jos voisi syödä miten paljon tahansa, eikä se näkyisi missään.
Toki useimmilla aineenvaihdunta ajanmittaan hidastuu, eikä vanhoilla ruokailutottumuksilla lopulta enää pysytäkään hoikkina.
Onko joillain naisilla luonnostaan hyvin maltillinen karvoitus alapäässä? Vai onko sitä kenties mahdollista vähentää vetämättä kuitenkaan posliinille hela systeemiä? Mikä keino järkevin ja kivuttomin. -En viitsisi nyppiä, sattuu varmasti.
Itse olen tästä hyvä esimerkki. Karvan kasvu säärissä ja kainaloissa on hyvin maltillista. Samoin alapäässä. Vähentämistä en osaa sanoa.
miks lihavat ei laihdu, vaikka laihduttaa? Mä oon ollut aina normipainoinen ja syönyt mitä huvittaa. Miten se joillain on niin vaikeaa?
Mulla on yksi kaveri, kahden lapsen äiti, jolla on tällainenkin ongelma.Tuskailee miten saada painonsa ylöspäin ja pääsisi alipainosta normaaliin BMIhin kun mikään ei auta.
Nyt se osti jotain voimaharjoittelijoiden proteiini- ja energiajauhetta tätä tarkoitusta varten, kun ei suklaan ja sipsien mässäyskään tuota tulosta.
Että niin me ollaan erilaisia, katsos.
Mulla on yksi kaveri, kahden lapsen äiti, jolla on tällainenkin ongelma.Tuskailee miten saada painonsa ylöspäin ja pääsisi alipainosta normaaliin BMIhin kun mikään ei auta.
Ei voida aloittaa kaikkia lääkinnällisiä hoitoja, kun ihminen on ruodoltaan kuin tuulen raiskaama vinkuheinä.
MUTTA kyllä osalla lihavista on lihavuuden syynä myös esim. vääristyneet käsitykset annoskoosta ja siitä miten paljon ruokaa voi syödä "huoletta" jne. Osalla voi olla esim. syömishäiriö tai tunnesyöpöttelyä.
-itsekin entinen lihava
Se pointti on nimenomaan siinä, että ajatus niiden syömisestä on vastenmielinen. Niin kuin ajatus rekkamiehistä yleensäkin.
Se ei suinkaan ole rekkamiesten piirissä liikkeelle lähtenyt fraasi, vaan nimenomaan muun väestön kuvaus yleensä läskeistä, persevako vilkkuvista ja epähygienisista rekkamiehistä.
"Mikäs täällä penkillä on? Pastilli! Nomnomnom!"
Noille peräkarvojen pampuloille oli oma nimensä, mutta hitto kun en sitä muista....
Olen luonnostani vaalea, ja mun alapään karvat ovat ruskeat. Ne eivät kasva erityisen pitkäksi, eli lyhentää ei tarvitse juurikaan. Bikinirajaa ei ole koskaan tarvinnut siistiä. Ajelen karvoitustani kuitenkin, kun tykkään pelkästä "kiitoradasta".
Ketä ajaa karvat keskeltä ja jättää reunat ajamatta?
Siinä kai vältellään joitain ruoka-aineita? Mitä?
Ja joo, vastauksen kai saisi, kun lukisi noita karppausketjuja, mutta ei vaan ole tullut luettua..
Siinä kai vältellään joitain ruoka-aineita? Mitä?
Ja joo, vastauksen kai saisi, kun lukisi noita karppausketjuja, mutta ei vaan ole tullut luettua..
Vältetään perunaa, riisiä, pastaa, vehnäjauhoja ja sokeria (low carp)
Onko kukaan muu huomannut, että monet naiset sanovat laihduttavansa vaikkeivat oikeasti laihduta? Ei syödä toisten nähden, mutta salaa syödään ja sehän vasta lihottaakin kun itsensä ensin nälkiinnyttää.
Mulla olisi vinkki lopettakaa laihduttaminen niin laihdutte. Ja kysymykseni on miksi monet normaalipainoiset ja jopa laihatkin sanovat laiduttavansa? Itse en laihduta yritän vain elää terveellisesti silloin kun muistan ja jaksan.
kerta diureettinen aine, niin miksi alkoholin juominen sitten myös aiheuttaa turvotusta, eli kerää sitä nestettä kroppaan?
Osaisko joku selventää tätä.
Meniskö se silleen, että koska alkoholi poistaa nestettä ruuansulatuskanavasta, ni kroppa alkaa kuivumisen estääkseen varastoida sitä nestettä muualle kudoksiin. Vähän siis sama periaate pätis sit siihen miks turvotusta auttaa veden juominen eli kun vettä tulee ruuansulatuskanavan kautta tarpeeks, ni kehon ei tarvi sitä sitten enää varastoida itteensä muualle niin paljon ja turvotus helpottaa.
Yhtään en tiiä onko asia näin, mut voisin järkeillä jotenkin tälleen :)
Noille peräkarvojen pampuloille oli oma nimensä, mutta hitto kun en sitä muista....
Dingleberries, Rectus Pectus, reggaepampulat, eli rekkamiehen pastillit.
on jo pitkään mietityttänyt, että kun homot harrastavat seksiä, niin seisooko silläkin, joka on on "vastaanottovuorossa"? ...
mutta miksi liikaa unilääkettä tms. niellyttä pitää pitää hereillä ambulanssia odotellessa? Vaikuttaako se jotenkin lääkkeen imeytymiseen tai toipumiseen oikeasti vai onko se jokin elokuvajuttu (äsken Enon opetuksissa taas oli). En muista että siitä olisi ensiapukurssilla mainittu. Muistaakseni tajuissaan olevaa neuvottiin oksennuttamaan ja tajuton kääntämään kyljelleen.
ja muun maalaiset tavat "hienoja"? olenko juntti, jos en halua poskisuudella ranskalaisia, jotka ovat tulleet suomeen?
miten saa orgasmin yhdynnässä, voiko sitä edesauttaa itse - en ole nimittäin koskaan sellaista kokenut, muuten kyllä.?
haikaileeko jokainen vanha ihminen, etä olispa vielä nuori, voiko siis vanhana olla oikeasti kivaa?
jenkkileffoissa ostavat usein pastramivoikkarin tai -sämpylän, mitä se on
Se pointti on nimenomaan siinä, että ajatus niiden syömisestä on vastenmielinen. Niin kuin ajatus rekkamiehistä yleensäkin.
Se ei suinkaan ole rekkamiesten piirissä liikkeelle lähtenyt fraasi, vaan nimenomaan muun väestön kuvaus yleensä läskeistä, persevako vilkkuvista ja epähygienisista rekkamiehistä.
"Mikäs täällä penkillä on? Pastilli! Nomnomnom!"