Jos on omakotitalo, 2 autoa jne, onko keskiluokkaa?
On uudehko omakotitalo ja erillinen autokatos-varasto isolla puolen hehtaarin tontilla. On pihasauna, palju, grillikatos ja trailerin päällä isohko vene. Pihassa 2 tosin vanhempaa, autoa. Lapsille tehty oma leikkialue hiekkalaatikkoineen, keinuineen, kiipeilytelineineen ja tramboliineineen. Ydinperhe, perheessä 2 lapsen lisäksi 2 rotukoiraa joita kuljetetaan näyttelyissä.
Pihassa myös kasvimaa, istutettuja puita, ruusutarha ja muutamia harraste-kanoja.
Palveluihin 2km ja isoon kaupunkiin 20km.
5 ateriaa päivässä, lapsilla harrastuksia.
Onko tämä perhe mielestäsi hyväosainen? Kuuluuko mielestäsi ylempään vai alempaan keskiluokkaan ja millä perusteella?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on premiumia 💅🏻💫
Eikä ole tupajumeja.
Ap:n kuvauksen perusteella perhe kuuluu alempaan keskiluokkaan.
Kuulut ylempään keskiluokkaan melkein jo pelkästään sillä perusteella, että kyselet asiaa täällä. Ylempi keskiluokka on kaikkein kiinnostunein siitä, mitä muut heistä ajattelevat, ja erityisesti materialistisesta puolesta.
Jos kaikki on premiumia 💅🏻💫