Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on omakotitalo, 2 autoa jne, onko keskiluokkaa?

Vierailija
23.06.2026 |

On uudehko omakotitalo ja erillinen autokatos-varasto isolla puolen hehtaarin tontilla. On pihasauna, palju, grillikatos ja trailerin päällä isohko vene. Pihassa 2 tosin vanhempaa, autoa. Lapsille tehty oma leikkialue hiekkalaatikkoineen, keinuineen, kiipeilytelineineen ja tramboliineineen. Ydinperhe, perheessä 2 lapsen lisäksi 2 rotukoiraa joita kuljetetaan näyttelyissä.

Pihassa myös kasvimaa, istutettuja puita, ruusutarha ja muutamia harraste-kanoja.

Palveluihin 2km ja isoon kaupunkiin 20km.

5 ateriaa päivässä, lapsilla harrastuksia.

 

Onko tämä perhe mielestäsi hyväosainen? Kuuluuko mielestäsi ylempään vai alempaan keskiluokkaan ja millä perusteella?

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on premiumia 💅🏻💫

Vierailija
142/144 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on premiumia 💅🏻💫

Eikä ole tupajumeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvauksen perusteella perhe kuuluu alempaan keskiluokkaan.

Vierailija
144/144 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut ylempään keskiluokkaan melkein jo pelkästään sillä perusteella, että kyselet asiaa täällä. Ylempi keskiluokka on kaikkein kiinnostunein siitä, mitä muut heistä ajattelevat, ja erityisesti materialistisesta puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi