Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on omakotitalo, 2 autoa jne, onko keskiluokkaa?

Vierailija
23.06.2026 |

On uudehko omakotitalo ja erillinen autokatos-varasto isolla puolen hehtaarin tontilla. On pihasauna, palju, grillikatos ja trailerin päällä isohko vene. Pihassa 2 tosin vanhempaa, autoa. Lapsille tehty oma leikkialue hiekkalaatikkoineen, keinuineen, kiipeilytelineineen ja tramboliineineen. Ydinperhe, perheessä 2 lapsen lisäksi 2 rotukoiraa joita kuljetetaan näyttelyissä.

Pihassa myös kasvimaa, istutettuja puita, ruusutarha ja muutamia harraste-kanoja.

Palveluihin 2km ja isoon kaupunkiin 20km.

5 ateriaa päivässä, lapsilla harrastuksia.

 

Onko tämä perhe mielestäsi hyväosainen? Kuuluuko mielestäsi ylempään vai alempaan keskiluokkaan ja millä perusteella?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on premiumia 💅🏻💫

Vierailija
142/143 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on premiumia 💅🏻💫

Eikä ole tupajumeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvauksen perusteella perhe kuuluu alempaan keskiluokkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi