Rita Behm on älyttömän kaunis!
Rakkaus tekee ihmisestä vielä entistä kauniimman. Hän näyttää kerrassaan todella upealta!
Kommentit (293)
Ehkä, mutta Bessillä on paremmat tissit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se niin vetoaa naisiin? En ole yhdenkään miehen kuullut sitä kehuvan.
Mun mielestä hän on erittäin kaunis. M
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta Bessillä on paremmat tissit.
Makuasioita, ei muutenkaan mielestäni ihan oikea tapa vertailla ihmisiä keskenään.
Joko on unohtunut, mitä hän teki hauraalle Miki Liukkoselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi naiset puukottavat toisia naisia tällä tavoin? Yleensä syvää tyytymättömyyttä omaan itseen.
Saman tyyppiset yleensä esim. puolisonsa kuullen haukkuvat joka muijan tv:ssä epävarmuuttaan.
Ei näy kyllä ukkeleista samanlaisia ulkonäön haukkumisketjuja ikinä.
Mietin kuinka monella omia lapsia ja miltä tuntuisi vanhempana jos omaa lasta haukuttaisiin tuolla tavoin.
Tällä palstalla haukutaan kaikki mistä ei pidetä ja lapsetkin saavat kyllä niin rumaa haukkumista osakseen että hävettäähän sekin. Lapsivihaajat ovat kuvottavia ihmisiä enkä koskaan ottaisi kumppanikseni edes sellaista ihmistä.
Painu itse kuvottava tuomitsija h*elvettiin. Jokaisella on oikeus tuntea mitä tuntee, vihaa sitä kohtaan mitä tuntee koska tunteet eivät kieltämällä poistu, ä*liö!!! Joten mitäs yksinkertainen vihaaja siinä tuomitset?
Vierailija kirjoitti:
On kuin kirveellä veistetty
Pikkasen meni ehkä yli? Kirveellä veistetty on ollut monen mielestä kaunista ja komeaa enemmänkin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
On kuin kirveellä veistetty
Kuka tahansa on jos keho on kovilla syystä tai toisesta. Elämä on joskus rankkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee nämä Bessit, Behmit yms ihan sekaisin ja minulla ei ole mitään käsitystä kuka on kukin.😂
Samanlaista musiikkia. Sanoitukset on kolmekymppisten elämänahdistusta. Musiikki samalla tahdilla tehtyä jumpusutusta ja lauluääni yleensä huokailevaa honokimitystä. Ehkäpä laulajaksi pääsee muilla kuin musiikillisilla taidoilla. Aina vaihtuu radiokanava, kun näitä tusinalaulajia kuuluu.
30-vuotiaiden ikäkriisit ei kiinnosta. Vielä kun sanat on minä, mun, mä niin ruikuttaa ruikuti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee nämä Bessit, Behmit yms ihan sekaisin ja minulla ei ole mitään käsitystä kuka on kukin.😂
Samanlaista musiikkia. Sanoitukset on kolmekymppisten elämänahdistusta. Musiikki samalla tahdilla tehtyä jumpusutusta ja lauluääni yleensä huokailevaa honokimitystä. Ehkäpä laulajaksi pääsee muilla kuin musiikillisilla taidoilla. Aina vaihtuu radiokanava, kun näitä tusinalaulajia kuuluu.
30-vuotiaiden ikäkriisit ei kiinnosta. Vielä kun sanat on minä, mun, mä niin ruikuttaa ruikuti.
Behm on tekemässä uutta musiikkia, iän ja kokemuksen tultua musiikkikin voi muuttua.
Älä unohda Beetä.