Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita Behm on älyttömän kaunis!

Vierailija
17.02.2024 |

Rakkaus tekee ihmisestä vielä entistä kauniimman. Hän näyttää kerrassaan todella upealta!

Kommentit (289)

Vierailija
201/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo häävi, mutta joka kuvassa bits-fase niin varmaan aiheuttaa osan ongelmasta.

Mikä tää niinkun on?

Vierailija
202/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen Behmistä aina ennen nukkumaan menoa.

M27

Rakas, Niin minäkin.

NXX

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmirkku mun silmään ilman 100 kg pakkelia 2 tuntia peilin edessä.

Vierailija
204/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen Behmistä aina ennen nukkumaan menoa.

M27

Aina saa tietenkin haaveilla mutta minä vaadin hänet aina ajatuksiini mukaan. En niin paljon pidä siitä haaveilemisesta.

Vierailija
205/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusmirkku mun silmään ilman 100 kg pakkelia 2 tuntia peilin edessä.

Joku muu näkikin toisin. Teillä on erilainen näkö ja silmätkin oletettavasti.

Vierailija
206/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haihatteluun perustuvaa laskelmoitua feikki-imagon rakentelua. Turhuuksien perässä juoksee Behm. Monet julkkikset astuneet samaan ansaan kuten seuraajatkin.

No se on joskus hieman sellaista vaiheilua tämä elämä. On myös välillä kokeiltava asioita jotta tietää sopivatko ne. Tänään maistan mansikkaa koska se on mainioin marja koko maailmassa mutta huomenna mustikka korvaa kaikki muutkin ruoat ja huumat.

Mustikanmaistelun voi hoitaa ilman trumpetteja. Mansikanmaistamisesta voi irtautua ilman siltojen polttelua ja maailmanpaloa.

Vierailija
207/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haihatteluun perustuvaa laskelmoitua feikki-imagon rakentelua. Turhuuksien perässä juoksee Behm. Monet julkkikset astuneet samaan ansaan kuten seuraajatkin.

No se on joskus hieman sellaista vaiheilua tämä elämä. On myös välillä kokeiltava asioita jotta tietää sopivatko ne. Tänään maistan mansikkaa koska se on mainioin marja koko maailmassa mutta huomenna mustikka korvaa kaikki muutkin ruoat ja huumat.

Mustikanmaistelun voi hoitaa ilman trumpetteja. Mansikanmaistamisesta voi irtautua ilman siltojen polttelua ja maailmanpaloa.

Kesäkurpitsa kuuluu kuulemma itkettää kunnolla.

Vierailija
208/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus mimmi on halvassa lidlin hupparissa ja colege housuissa. Vielä kun tukka on luonnontilassa ja ilman meikkiä. Kukaan ei huomaa. Julkkiksena olo on työtä, kun aina pitää näyttää hyvältä, jos itsetunto ei anna periksi. 

Vierailija
209/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikku niin narsu itseään täynnä että teki itte täällä itsestään aloituksen. Oonhan vtun hyvännäköinen oonha😂tulkaa kaikki nuoleen mun persettä hoppi hoppi🤪

Vierailija
210/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus mimmi on halvassa lidlin hupparissa ja colege housuissa. Vielä kun tukka on luonnontilassa ja ilman meikkiä. Kukaan ei huomaa. Julkkiksena olo on työtä, kun aina pitää näyttää hyvältä, jos itsetunto ei anna periksi. 

Voi perse ja ostin sitten Tokmannilta oman hupparini justiinsa. Täytyypäs käväistä lidlissä. Tuttavallani oli kerran yhtenä aikana elämässä hienoja valkoisia Lidl-tennissukkia. Olin ilkeesti vain kateellinen.

Vierailija
211/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin Alepan kassa paljon nätimpi.

Vierailija
212/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi perse ja ostin sitten Tokmannilta oman hupparini justiinsa. Täytyypäs käväistä lidlissä. Tuttavallani oli kerran yhtenä aikana elämässä hienoja valkoisia Lidl-tennissukkia. Olin ilkeesti vain kateellinen.

Munkin täytyy ryhtyä nyt julkkikseksi. Aika halpaa on.

Vierailija
213/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muikku niin narsu itseään täynnä että teki itte täällä itsestään aloituksen. Oonhan vtun hyvännäköinen oonha😂tulkaa kaikki nuoleen mun persettä hoppi hoppi🤪

No ohhoh ja minäkin muka itseäni täynnä. 

Vierailija
214/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ärrällä röökiä hakemassa ja siellä haisi paska. Kysyi otanko muuta niin en nyt kyllä ottanut. Nätti sekin oli kyllä.

Vierailija
215/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin ärrällä röökiä hakemassa ja siellä haisi paska. Kysyi otanko muuta niin en nyt kyllä ottanut. Nätti sekin oli kyllä.

Burger Kingissä on ollut ihan hyvät safkat muuten. 

Vierailija
216/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burger Kingissä on ollut ihan hyvät safkat muuten. 

Mun mummonkin mielestä.

Vierailija
217/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunishan on, mutta niin hirveän ylilaittautunut aina TV:ssä ja lehtikuvissa. Valokuvissa sellainen ihme ilme aina päällä. Esim. Sanna Marin on aina kauniimpi ja luonnollisempi sekä hymyilee sydämellisesti. 

Vierailija
218/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunishan on, mutta niin hirveän ylilaittautunut aina TV:ssä ja lehtikuvissa. Valokuvissa sellainen ihme ilme aina päällä. Esim. Sanna Marin on aina kauniimpi ja luonnollisempi sekä hymyilee sydämellisesti. 

No johan läpän heitit Marinista. 

Vierailija
219/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt palstalla vielä yhtään näin pitkää ketjua kyseisen artistin tai kenenkään muunkaan musiikista. Yli 200 kommenttia pelkästään ulkonäöstä. Suomen musiikkikentällä naisartistin menestyksen ratkaisee siis ulkonäkö. Selvä.

Vierailija
220/289 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt palstalla vielä yhtään näin pitkää ketjua kyseisen artistin tai kenenkään muunkaan musiikista. Yli 200 kommenttia pelkästään ulkonäöstä. Suomen musiikkikentällä naisartistin menestyksen ratkaisee siis ulkonäkö. Selvä.

Liian ruma televisioon. Elämä on julmaa välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi