Rita Behm on älyttömän kaunis!
Rakkaus tekee ihmisestä vielä entistä kauniimman. Hän näyttää kerrassaan todella upealta!
Kommentit (289)
Ihan taviksen näköinen.
Vai Ritako kehuu itseään täällä. :D No sitten.
Vierailija kirjoitti:
Muikku niin narsu itseään täynnä että teki itte täällä itsestään aloituksen. Oonhan vtun hyvännäköinen oonha😂tulkaa kaikki nuoleen mun persettä hoppi hoppi🤪
Oletko sisältä kaunis ja sivistynyt kirjoittamasi perusteella...Miksi hävyttömästi meille kiroilet.
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut, että Behm ja Bess ovat sama henkilö! Molemmat laulajia?
Bess on aikalailla lihavavampi ja voisi piilottaa läskijalkansa jonkun rievun alle piiloon kun esiintyy TTk:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Näkisipä upean Behm:n TTK:ssa.
Olisi kyllä upea näky
Ei ole kaunis ja mumisee suu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä tyylikkyys kaukana. Ei mekko päällä ja hanskat kädessä tee tyylikästä.
Ei tee, riippuu siitä kuinka niitä kantaa, ja tuon täydellisimmin sitä ei voi tehdä, uskomattoman kaunis kyllä
Niin ja varsinkin älytön,osaakohan luetella aakkoset ilman lunttaamista.
On kyllä nykyään tuunattu naamaa, ainakin huulet ja hampaat ja onkohan poskiin jotain laitettu? Ei silti ruma mutta ei enää alkuperäisen kaunis.
Kaunis nainen, mutta yllättävän huumorintajuinen naiseksi ja etenkin kauniiksi naiseksi, joka laulaa herkkiä biisejä. Itse olen kyllä vähemmän huumorintajuinen kuin stereotyypillisen huumorintajuton nainen.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä tyylikkyys kaukana. Ei mekko päällä ja hanskat kädessä tee tyylikästä.
Ei tee, riippuu siitä kuinka niitä kantaa, ja tuon täydellisimmin sitä ei voi tehdä, uskomattoman kaunis kyllä
Juuri sen tyyppinen kaunotar että kun tulee paikalle niin kaikki pysähtyy, todellinen katseenvangitsija ja tähän vielä lisätään lahjakkuus ja hauskuus niin täyden kympin nainen
Ritalla on upea vartalo ja hienostunut tyyli. Vähän sellainen ranskalainen. Minusta hän on ihanan herkkä lisä suomalaiseen junttilaulajakultturiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, mutta yllättävän huumorintajuinen naiseksi ja etenkin kauniiksi naiseksi, joka laulaa herkkiä biisejä. Itse olen kyllä vähemmän huumorintajuinen kuin stereotyypillisen huumorintajuton nainen.
M43
Huumorintajuisuus piristäisi ihmisiä, kannattaa laittaa hieman pilkettä silmäkulmiin.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi naiset puukottavat toisia naisia tällä tavoin? Yleensä syvää tyytymättömyyttä omaan itseen.
Saman tyyppiset yleensä esim. puolisonsa kuullen haukkuvat joka muijan tv:ssä epävarmuuttaan.
Ei näy kyllä ukkeleista samanlaisia ulkonäön haukkumisketjuja ikinä.
Mietin kuinka monella omia lapsia ja miltä tuntuisi vanhempana jos omaa lasta haukuttaisiin tuolla tavoin.
Tällä palstalla haukutaan kaikki mistä ei pidetä ja lapsetkin saavat kyllä niin rumaa haukkumista osakseen että hävettäähän sekin. Lapsivihaajat ovat kuvottavia ihmisiä enkä koskaan ottaisi kumppanikseni edes sellaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se niin vetoaa naisiin? En ole yhdenkään miehen kuullut sitä kehuvan.
No minäpä kehun: Rita Behm on jumalaisen kaunis.
T. M50+
Naamassa on pullistusta, ei näytä enää itseltään vaan nukelta.
Vierailija kirjoitti:
Naamassa on pullistusta, ei näytä enää itseltään vaan nukelta.
Monille tulee muutoksia piirteisiin ja kaikki vaikuttaa ulkoseen olemukseenkin. Kannattaa katsoa ihmisiä aina positiivisemmin. Jatkuva arvostelu on hyvin haitallista jo nuorten kasvulle ja kehitykselle, terve itsetunto on tärkeä ja sitä tulisi tukea.
On kyllä totta. Todella kaunis ja ihana tyyli.