Rita Behm on älyttömän kaunis!
Rakkaus tekee ihmisestä vielä entistä kauniimman. Hän näyttää kerrassaan todella upealta!
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä armenialaisia sukujuuria?
Kannattaa kysyä kaikkia kysymyksiä häneltä itseltä, haastattelu voisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Behm on niin täydellinen että vaivun depressioon kun näen hänestä kuvia. Lisäksi tolkuttoman taitava sanoittaja ja muusikko. Geenit eivät todellakaan jakaudu tasaisesti, kun miettii eri ihmisten lahjakkuus- ja ulkonäköresursseja. Huoh.
Sinä taidat todella olla aito fani 🥰
En tajua miksi naiset puukottavat toisia naisia tällä tavoin? Yleensä syvää tyytymättömyyttä omaan itseen.
Saman tyyppiset yleensä esim. puolisonsa kuullen haukkuvat joka muijan tv:ssä epävarmuuttaan.
Ei näy kyllä ukkeleista samanlaisia ulkonäön haukkumisketjuja ikinä.
Mietin kuinka monella omia lapsia ja miltä tuntuisi vanhempana jos omaa lasta haukuttaisiin tuolla tavoin.
Behm kesäkuussa allas sea pool keikka, olipa henkeäsalpaavan kaunis ja tyylikäs, aivan täydellinen nainen, täydellinen tyylitaju kyllä
No on kyllä tyylikkyys kaukana. Ei mekko päällä ja hanskat kädessä tee tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä tyylikkyys kaukana. Ei mekko päällä ja hanskat kädessä tee tyylikästä.
Kirjoittamasi perusteella mikä on sivistysrasosi.
Niin makuasioitahan nämäkin ovat. Mun makuuni hän on sellainen jota pystyy katsomaan mutta ei millään tavalla haluja herättävän näköinen on hän sitten meikattuna tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Katso iskelmä- tai emmagaalan kuvat. Hän on todella kaunis! Voisi lähettää miss universum kisoihin.
Kun meikit otetaan pois niin ei ole. Eikä vetoa naisiin, ei ainakaan minuun tippaakaan.
Olikos Behmillä se kiva kappale RanmbsBamnsBansm?
Oishan tuota kiva lupsutella menemään.
Vierailija kirjoitti:
Olikos Behmillä se kiva kappale RanmbsBamnsBansm?
Makuasioita, mutta minusta se kappale eikä mikään muukaan kappale ole yhtään kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee nämä Bessit, Behmit yms ihan sekaisin ja minulla ei ole mitään käsitystä kuka on kukin.😂
Samanlaista musiikkia. Sanoitukset on kolmekymppisten elämänahdistusta. Musiikki samalla tahdilla tehtyä jumpusutusta ja lauluääni yleensä huokailevaa honokimitystä. Ehkäpä laulajaksi pääsee muilla kuin musiikillisilla taidoilla. Aina vaihtuu radiokanava, kun näitä tusinalaulajia kuuluu.
Nojaa. Kyllä Bess osaa ihan oikeasti laulaa, monenlaistakin musiikkia. En laittaisi samaan kastiin Behmin kanssa.
Kyllä toi Behm on sen näkönen mimmi, et kyll sitä vois pakaraan tempasta.
T.Maukka
ihan perusnätti on mutta autismi ei ole seksikästä
Olen luullut, että Behm ja Bess ovat sama henkilö! Molemmat laulajia?
Vierailija kirjoitti:
Niin makuasioitahan nämäkin ovat. Mun makuuni hän on sellainen jota pystyy katsomaan mutta ei millään tavalla haluja herättävän näköinen on hän sitten meikattuna tai ilman.
Kai tästäkin joku hermostuu mutta sen verran mainitaen vielä että hän on kuin missit. Kiva katsoa mutta eivät herätä mitään sellaisia ajatuksia tyyliin että "tuon kanssaan olisi kiva päästä touhuamaan tai alkaa suhteeseen" eli en muista nähneeni yhtäkään missiä joka olisi mun makuuni haluttavan näköinen. Kauniita toki mutta ei haluttavan näköisiä.
Ei mikään ihme, että Miki menetti lopullisesti järkensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi Behm on sen näkönen mimmi, et kyll sitä vois pakaraan tempasta.
T.Maukka
Ei ole mun makuun sen näköinen että haluaisin tempaista mutta makuasioita :)
Kaunis nainen 🥰