Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vapaaehtoisesti lapsetonta pidetään itsekkäänä?

Vierailija
10.11.2019 |

Eli kysymys otsikossa? Kun haluat omasta halusta ja itsestä riippuvista syistä jäädä lapsettomaksi olet itsekäs?

Kun synnytät maailmaan lapsen omasta halusta ja isestä riippuvista syistä (ja useasti jopa vaadit lähipiiriäsi hoitamaan lastasi) olet epäitsekäs?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä jossa mistään ei tarvitse ottaa vastuuta? Toimin kuudettatoista vuotta vaikeavammaisen sisareni omaishoitajana. On tässä tarvinnut pikkiriikkisen ottaa vastuuta. 

Sinun tehtäväsi on synnyttää vanhemmillesi lapsenlapsia ja uusia etnisiäsuomalaisia turvaamaan sukusi ja  yhteiskunnan jatkuvuus. Sisaresi kuuluu laitoshoitoon jos ei selviä itse ja sinulla kuuluisi olla oma perhe.

Sinun tehtäväsi ei ole sanella minulle tehtäviä. 

Vierailija
82/91 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. On se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pyydä syntyä. On siis itsekästä pakottaa ihminen syntymään.

Vierailija
84/91 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pienet tuet.   Sosialistisuolessa arvostetaan tukien saajia.

Vierailija
85/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä jossa mistään ei tarvitse ottaa vastuuta? Toimin kuudettatoista vuotta vaikeavammaisen sisareni omaishoitajana. On tässä tarvinnut pikkiriikkisen ottaa vastuuta. 

Sinun tehtäväsi on synnyttää vanhemmillesi lapsenlapsia ja uusia etnisiäsuomalaisia turvaamaan sukusi ja  yhteiskunnan jatkuvuus. Sisaresi kuuluu laitoshoitoon jos ei selviä itse ja sinulla kuuluisi olla oma perhe.

Sinun tehtäväsi ei ole sanella minulle tehtäviä. 

Joo, on kyllä kumma mistä tällaisia komentelijoita ja määräilijöitä oikein kumpua? Miten tällaiset ihmiset pärjäävät parisuhteissa, kun ovat niin ilkeitä? Ai niin, eihän heillä ole.

Vierailija
86/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska velat hehkuttavat elämää jossa mistään ei tarvi ottaa vastuuta. Itsekkäintä mitä tiedän on elää vain itselle.

Kyllä minä ainakin puolisosta ja vanhemmistani kannnan vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska velat hehkuttavat elämää jossa mistään ei tarvi ottaa vastuuta. Itsekkäintä mitä tiedän on elää vain itselle.

Kyllä minä ainakin puolisosta ja vanhemmistani kannnan vastuuta.

Ei kannata tarttua baittiin. Nuo itsekkyysöyhöttäjät vain hokee sitä sanaa koska eivät osaa muuta eivätkö ymmärrä mitä se tarkoittaa.

88/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska velat hehkuttavat elämää jossa mistään ei tarvi ottaa vastuuta. Itsekkäintä mitä tiedän on elää vain itselle.

Ehkä mä sentään vähä otan vastuuta jostain, ku hilaan ihmiset tuonne 40 metriin roikkumaan, ja sitte pyöritän niitä parhaimmillaan n. 100km/h vauhdilla 😎

 

https://www.powerpark.fi/huvilaitteet/booster/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla itsekästä sakkia kuin ne, jotka jättävät lapsensa rokottamatta. 
”Kyllä joku muu hoitaa ja kantaa vastuuta yhteiskunnasta”

Vierailija
90/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla itsekästä sakkia kuin ne, jotka jättävät lapsensa rokottamatta. 
”Kyllä joku muu hoitaa ja kantaa vastuuta yhteiskunnasta”

Ketä kohtaan vela on itsekäs? Ketä ihmistä? Selitä järjellä. Ai niin, et pysty. Kunhan vain levität velafobista propagandaa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla itsekästä sakkia kuin ne, jotka jättävät lapsensa rokottamatta. 
”Kyllä joku muu hoitaa ja kantaa vastuuta yhteiskunnasta”

Eli teit lapset vain jostain velvollisuudesta yhteiskunnalle ja nyt kadehdit niitä, jotka eivät kokeneet sitä velvollisuudekseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi