Juhannus selvinpäin..muita?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli näköjään raitis
Juhannus. Olisi ollut kylmässä viinipullo mutta ei tullut sellaista oloa, että haluaisin avata.
En ymmärrä sitä, että pitäisi tavan vuoksi/seuraksi/juhlien takia juoda, jos ei tee mieli.
Ota pois se kylmästä!
Et ole outo ap. On aivan normaalia. Itse en halua olla humalassa. Jo pieni määrä alkoholia tekee huonon olon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikoista siinä on että on juhannuksen selvinpäin? Ihmisen normaalitila on olla selvinpäin. Kaikki muu on poikkeusta.
Tätä kommenttiasi tuli alapeukuttamaan alkoholisti, jolle humalassa oleminen on ainut normaali olotila.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä muuta kuin se että yrität nostaa itseäsi nyt jotenkin niiden yläpuolelle jotka juovat. Kukin tavallaan. Me lähetään perheen kanssa just rannalle ja siellä on varmasti monia muitakin jotka selvinpäin.
Tuo on ihan oma tulkintasi, onko vähän itsetunnon kanssa ongelmia, kun noin puolustuskannalla?
Lasillinen-pari alkoholitonta rosée-viiniä grillattavien kanssa on ainoa mitä tarvitsen. Ei kuulu minun juhannukseen väkijuomat, kauniista kesäpäivästä nautin enemmän selvin päin kuin pöhnässä.
Juhannussalko. Miksi tänä juhannuksena sitä tungetaan suomalaisten juhannusjuhlaan? Sehän on ruotsalaisten ja tietenkin Ahvenanmaalla oleva perinne. Me emme ole ruotsalaidia. Jokin tässä vaan ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo. Tänään menee ehkä lasillinen kuoharia tms, ei siis paljoa. Käsittämätöntä miten monelle juhannus on ryyppyjuhla. Ja ne määrät! Yyh.
Mene muualle jeesustelemaan!
Et lukenut otsikkoa?
Mulla oli näköjään raitis
Juhannus. Olisi ollut kylmässä viinipullo mutta ei tullut sellaista oloa, että haluaisin avata.
En ymmärrä sitä, että pitäisi tavan vuoksi/seuraksi/juhlien takia juoda, jos ei tee mieli.