Juhannus selvinpäin..muita?
Kommentit (46)
Et ole outo. On meitä paljon muitakin, mutta miksi ylipäätään vertailla itseään muihin?
Mä oon koko juhannuksen töissä eli en pidä lainkaan outona.
Minäkin olen selvin päin. Enkä vietä juhannusta. Siis outo.
Eihän juhannus ole kuin ryyppyjuhla nykyään. En vietä.
Ei kiinnosta kännissä örvellys mökillä. Olen vuosia ollut juhannuksen selvin päin.
Kyllä suurin osa kansasta on selvinpäin, joten mitään outoa siinä ei ole.
Känniset saavat juhannuksena huomion itseensä sen takia, että juuri heille sattuu ja tapahtuu aina jotain. Hyvänä kakkosena tulevat tielläliikkujat, joille sattuu ilman viinaakin juhannuksena.
Valitettavasti. Tuet tulee vasta ensi viikolla.
Selvinpäin olen kuten yleensä. Otan alkoholia vain noin 4 kertaa vuodessa, ei sitä tarvitse mihinkään.
N52
Mikä siinä on että muka pakko olla kännissä? Selitä ap, ei ole outoa juomattomuus paitsi näköjään suomalaisessa kulttuurissa
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo. Tänään menee ehkä lasillinen kuoharia tms, ei siis paljoa. Käsittämätöntä miten monelle juhannus on ryyppyjuhla. Ja ne määrät! Yyh.
Mene muualle jeesustelemaan!
Korvessa ja selvänä. Ei ympäristöpaineita ; )
Pakko ollla selvänä, kun B -PEth testi on kuun vaihteessa.
Minun juhannuksen viettotapani tai alkoholin käyttö/käyttämättömyys ei kuulu kenellekään.
M43
Miksi ap ajattelet että olisi outoa jos ei juo alkoholia? :D Hassu ajatus. Minä en juo koskaan ja olen ihan tavan kansalainen. Vietän juhannusta ystävien kanssa saunoen ja grillaten.
En juo alkoholia ollenkaan milloinkaan. En voi sietää makua. En edes muista millon viimeksi vetänyt kännit.
Minusta se kännääminen on outoa. Mikä on ihmisen elämässä niin pielessä, että pitää milloin milläkin verukkeella ryypiskellä ja päihtyä. Säälittää moiset.
Elämä on paljon antoisampaa ja mielekkäämpää ilman alkoholia.
Kaikki palstalla päivystävät vanhapiiat. Tosin suklaata ja karkkeja menee sitäkin enemmän.
Et ole outo. Tänään menee ehkä lasillinen kuoharia tms, ei siis paljoa. Käsittämätöntä miten monelle juhannus on ryyppyjuhla. Ja ne määrät! Yyh.