Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus selvinpäin..muita?

Vierailija
19.06.2026 |

Olenko outo?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä grillailen ja saunon. 

M48

Vierailija
42/46 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkoholin ongelmakäyttäjä, mutta silti olen jo vuosia viettänyt nämä pakolliset juomajuhlat (uusivuosi, laskiainen, pääsiäinen, helatorstai pitkine viikonloppuineen, vappu, nimipäivä, äitienpäivä, juhannus, venetsialaiset, isänpäivä, itsenäisyyspäivä, pikkujoulut, synttörit sekä joulu) selvinpäin, eikä se ole edes ollut vaikeaa.

M 52

Sama juttu. Enemmän saa ryypätä kun on juhlapyhät selvinpäin ja muuten vetää märkää kaksin käsin. 

Näinpä näin. Hyvä se on vetää raittiina joulut, jussit yms. kun niitä kalenteriin punaisella merkittyjä päiviä (normi sunnuntait pois lukien) on niin paljon vähemmän kuin muita päiviä. 

Alkoholisteja on joka lähtöön. Jotkut pystyvät tuonkin tekemään, jotta ollaan sitten selvinpäin kun koko muu Suomi ryyppää (absolutistit pois lukien). Joillain on sitten kyky pitää tipaton tammikuu, vaikka muut vuoden 11 kuukautta ollaan aina joko isommassa tai pienemmässä humalassa. 

Moni jatkaa ongelmakäyttöä, vaikka tietää missä mennään, mutta kun voiton vie se jatkuva tekosyiden hakeminen, jotta voidaan juopotella hyvillä tekosyillä ilman että tosiasiat antavat häiritä. Se syy saada juoda kaivetaan vaikka kiven alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin vetää kunnon perseet ja työllistää taas poliisia ja terveyskeskuksen päivystystä. Pidän rattaat pyörimässä Suomessa. 

Tota ei voi laittaa sitten oikein kännin piikkiin, jos oikein etukäteen suunnittelee kuinka juhannuksena toilailee. Ei sitä tossa kohtaa enää sillä selitetä, että kun humalassa vähä harkinta petti ja se sitten johti yhteen, joka sitten johti toiseen ja niin edelleen. Mikään ei sattunut vahingossa, syystä kun ei osannut humalassa huolehtia, jos kerran koko homma oli jo etukäteen kuivahumalassa mietitty ja suunniteltu, että näin tulee tapahtumaan. 

Joillekin ei vaan ole mitään väliä sillä, mitä sattuu ja tapahtuu. Ei paina vaakakupissa höyhenen vertaa.

Vierailija
44/46 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo, koska en toipuvana alkoholistina voi- enkä halua. Kun se yksi kalja on liikaa, ja tuhat liian vähän. Rakkaani kanssa vietämme rennon illan ja yön. Kuunnellaan Popedaa ja Black Sabbathia, saunotaan, puhutaan kaikista asioista maan ja taivaan välillä,  uidaan järvessä ja ollaan helliä toisillemme. Läsnä, lähellä.  Aamulla herätään aikaisin, käydään kalassa ja sitten taas saunaa lämmittämään. Ei ole ikävä alkoholia, kun tällainen elämä minua odotti sen helvetin toisella puolella. M43

Vierailija
45/46 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, ellei tapahdu jotain tosi outoa. Lähtökohtaisesti mennään syömään 81-v anopin luo, ja mies on vahvalla lääkekuurilla. Voishan sitä tietysti yksin 😅

Vierailija
46/46 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, sillä olen kiltti ja kunnollinen mies. Toivottavasti joku nainen ymmärtää tämän sekä rakastaa minut kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi