Juhannus selvinpäin..muita?
Kommentit (46)
Itse ajattelin vetää kunnon perseet ja työllistää taas poliisia ja terveyskeskuksen päivystystä. Pidän rattaat pyörimässä Suomessa.
Selvinpäin mökillä. Kuoharin otan mukaan (jäi yo-juhlista) mutta todennäköisesti jää avaamatta. Mökin jääkaapissa on yleensä holillista ja holitonta. Ja holitonta juon lähes poikkeuksetta.
En ole koskaan ollut humalassa enkä aio ollakaan. Ei ole niin sanotusti minun juttuni. Joskus nuorempana maistelin muiden laseista, mutta kaikki alkoholi maistuu ihan hirveältä. En viitsinyt väkisin tehdä juomisesta tapaa itselleni. En siis ole juonut yhtään alkoholia kymmeneen vuoteen.
On täysin normaalia, ettei halua saattaa itseään tilanteeseen, jossa tekee typeriä valintoja eikä ole oma itsensä. Pitäisin sitä peräti terveenä ja täysin normaalina käytöksenä.
Juhlapyhät juopotellaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ollla selvänä, kun B -PEth testi on kuun vaihteessa.
Ai senkö takia vaan?
Et vaan harva ja valittu, hyvä sinä ja hyvää turvallista juhannusta sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai senkö takia vaan?
Juu. Olen alkoholisti mutta sinnittelen aina muutaman viikon selvinpäin ennen verikoetta ettei lääkäri ilmoita poliisille. Lähtee kortti hyllylle muuten.
Olen alkoholin ongelmakäyttäjä, mutta silti olen jo vuosia viettänyt nämä pakolliset juomajuhlat (uusivuosi, laskiainen, pääsiäinen, helatorstai pitkine viikonloppuineen, vappu, nimipäivä, äitienpäivä, juhannus, venetsialaiset, isänpäivä, itsenäisyyspäivä, pikkujoulut, synttörit sekä joulu) selvinpäin, eikä se ole edes ollut vaikeaa.
M 52
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät juopotellaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Onks pakko jos ei taho, sanoi hieno mies Laulun sanoissa aikoinaan?
En näe mitään syytä miksi pitäisi olla selvinpäin. Se ei tee minusta parempaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti. Tuet tulee vasta ensi viikolla.
Uskovaisten viinat ovat yhteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkoholin ongelmakäyttäjä, mutta silti olen jo vuosia viettänyt nämä pakolliset juomajuhlat (uusivuosi, laskiainen, pääsiäinen, helatorstai pitkine viikonloppuineen, vappu, nimipäivä, äitienpäivä, juhannus, venetsialaiset, isänpäivä, itsenäisyyspäivä, pikkujoulut, synttörit sekä joulu) selvinpäin, eikä se ole edes ollut vaikeaa.
M 52
Sama juttu. Enemmän saa ryypätä kun on juhlapyhät selvinpäin ja muuten vetää märkää kaksin käsin.
Täällä kaksi ainakin selvinpäin, jo useamman vuoden. Ei vaan maistu. Ei kyllä kiinnosta tämä juhannuskaan. ;)
En ole koskaan käyttänyt pisaraakaan alkoa. Tänään keitän varhaisperunoita tillin kera. Juomani on vesi.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset testit on ihan tyhjän kanssa, kyykytetään kansaa joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan. Jos joku valittaa niin sanoo että huomasitko että oli juhannus äsken, join 2 saunakaljaa. Juu, piti eilen ostaa 6-pack mutta kassa sanoi että kello on yli 21, saatan kohta hakea tai sitten en eli pärjään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Minun juhannuksen viettotapani tai alkoholin käyttö/käyttämättömyys ei kuulu kenellekään.
M43
Eli vedät överit.
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo. On meitä paljon muitakin, mutta miksi ylipäätään vertailla itseään muihin?
Nehän ne vasta outoja ovat, joilla pitää olla koko ajan joku pullo tai muki kourassa. Sitten kun niille idiootille pitäisi olla selittelemässä omaa selvinpäin olemista. Kovasti tuntuu kiinnostavan muiden asiat, vaikka muuta väittävät.
Jokaisen oma asia, miten juhannuksen viettää. Paremmin se menee, kun keskittyy vain siihen omaan tilaansa ja tekemiseensä ja unohtaa kokonaan, miten joku mulle tuntematon sen mahdollisesti viettää siellä jossain ja mitä joku muu mahtaa ajatella tästä minun tavasta viettää juhannusta. Ajatukset vaan pois kaikesta ylimääräisestä. Jos liikoja miettii, mitä muut, niin siinähän menee ihan kokonaan idea kaikista omista suunnitelmista, kun siinä ei sitten keskitytä omiin juttuihin, kun mietitään miten muut.
Hyvää juhannusta kaikille. Älkää tötöilkö, lähtekö humalassa ajelemaan, ottakaa iisisti älkääkä syyllisty väkivaltaisuuksiin, älkääkä hukkuko.
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään syytä miksi pitäisi olla selvinpäin. Se ei tee minusta parempaa ihmistä.
Nii, nii. Nii, nii. Heh. Voihan sen noinkin muotoilla, jotta tosiasiat eivät ala liikaa häiritsemään. No, sinulla on syysi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaksi ainakin selvinpäin, jo useamman vuoden. Ei vaan maistu. Ei kyllä kiinnosta tämä juhannuskaan. ;)
Itse olen aina selvinpäin. Ollut jo kohta 18 vuotta. Ei tee yhtään mieli juoda, kun vähänkin muistelee, minkälainen Aku Ankka sitä tuli silloin aikoinaan oltua sen alkoholin kanssa. Sen kaiken paskan jälkeen on niin helppoa elää ilman alkoholia.
Jos siihen pulloon menisi tyhmänä tarttumaan näiden melkein 18 vuoden jälkeen, niin se lähtisi siitä pisteestä, mihin se silloin aikoinaan päättyi ja katastrofi olisi heti valmis. Sillä alkoholilla on niin valtava voima, että se veisi ihan saatana mennessään. Nämä ja paljon muuta kun tietää, niin ei voi retkahtaa.
Minusta aloituksen kysymys oli outo.
t. Ikänsä absolutisti 50v