Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus selvinpäin..muita?

Vierailija
19.06.2026 |

Olenko outo?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli näköjään raitis

Juhannus. Olisi ollut kylmässä viinipullo mutta ei tullut sellaista oloa, että haluaisin avata.

En ymmärrä sitä, että pitäisi tavan vuoksi/seuraksi/juhlien takia juoda, jos ei tee mieli.

Vierailija
62/67 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli näköjään raitis

Juhannus. Olisi ollut kylmässä viinipullo mutta ei tullut sellaista oloa, että haluaisin avata.

En ymmärrä sitä, että pitäisi tavan vuoksi/seuraksi/juhlien takia juoda, jos ei tee mieli.

Ota pois se kylmästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo ap. On aivan normaalia. Itse en halua olla humalassa. Jo pieni määrä alkoholia tekee huonon olon.

Vierailija
64/67 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä erikoista siinä on että on juhannuksen selvinpäin? Ihmisen normaalitila on olla selvinpäin. Kaikki muu on poikkeusta.

Tätä kommenttiasi tuli alapeukuttamaan alkoholisti, jolle humalassa oleminen on ainut normaali olotila. 

Vierailija
65/67 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä muuta kuin se että yrität nostaa itseäsi nyt jotenkin niiden yläpuolelle jotka juovat. Kukin tavallaan. Me lähetään perheen kanssa just rannalle ja siellä on varmasti monia muitakin jotka selvinpäin. 

Tuo on ihan oma tulkintasi, onko vähän itsetunnon kanssa ongelmia, kun noin puolustuskannalla?

Vierailija
66/67 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen-pari alkoholitonta rosée-viiniä grillattavien kanssa on ainoa mitä tarvitsen. Ei kuulu minun juhannukseen väkijuomat, kauniista kesäpäivästä nautin enemmän selvin päin kuin pöhnässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/67 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussalko. Miksi tänä juhannuksena sitä tungetaan suomalaisten juhannusjuhlaan? Sehän on ruotsalaisten ja tietenkin Ahvenanmaalla oleva perinne. Me emme ole ruotsalaidia. Jokin tässä vaan ärsyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän