Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopa ulkomailla ihmetellään, miksi Suomen taloudella menee näin huonosti - tässä video

Vierailija
04.06.2026 |

8 minuutin video.

 

 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/64 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ääliö voi luulla että nykyhallitus on tuhonnut Suomen parissa vuodessa? Kyllä siinä on mennyt ainakin pari vuosikymmentä. 

Jona aikana 16 vuotta on ollut porvarihallituksia ja vain 4 vuotta SDP:n vetämä.

Joka muuten nosti työllisyyden korkeammaksi kuin ikinä tilastohistoriassa (yli 74%) ja velkaantui vähemmän kuin tämä nykynen Purran sekoiluhallitus. Orpohan ei ole pääministeri vaan leikkijunalla touhuileva, turhia papereita laativa pikku vesseli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Because in Finland we have this thing called Talousnerous.

Ja esimerkki kokoomuslaisesta talousosaamisesta on valtionvelan tuplaaminen vain kolmessa vuodessa ja tämän henkilön valitseminen Vuoden nuoreksi talousosaajaksi:

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kohuttu-patrick-itaniemi-sossi-kok…

(miten voi alle 20-vuotias mies näyttää yli viisikymppiseltä?)

Vierailija
64/64 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ääliö voi luulla että nykyhallitus on tuhonnut Suomen parissa vuodessa? Kyllä siinä on mennyt ainakin pari vuosikymmentä. 

Sen parinkymmenen vuoden aikana Kokoomus on ollut hallituksissa melkein koko ajan, parasta Suomelle olisi jos Petteri menisi puolueensa kanssa sinne nurkan taakse ja jäisi sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä