Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo ei muuten ole tuulesta temmattu kun joku teki aloituksen missä sanoi että palstan ylläpito voi ottaa poliisiin yhteyttä häiriköinnistä

Vierailija
08.06.2026 |

Koska palsta saa mainostuloja olemalla pystyssä. 1 ihminen kun häiritsee tätä kaikkea hätyyttämällä ihmisiä pois omalla häiriköinnillään, ne ottaa yhteyttä poliisiin koska niiden on pakko tehdä jotain sille, että ne menettää rahaa. Eli ilmoituksia vaan trolleista ja propagandan linkittelijöistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Yleensä mä vaan poistun, kun tuo sama häirikkö ilmestyy palstalle. Ei kukaan sitä jaksa.

Vierailija
2/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma on terveellistä nieltynä

https://www.terve.fi/artikkelit/onko-sperma-terveellista-nieltyna

Sperma on jopa niin terveellistä, että sitä peräti suositellaan nautittavaksi raskauden aikana. Joidenkin tutkimuksen mukaan odottavan äidin nielemä sperma saattaa ehkäistä raskausmyrkytyksiä ja vaikuttaa suotuisasti immuunijärjestelmään, naisasiantuntija kirjoittaa.

 

Hyväksi kasvoille myös. Sisältää paljon vitamiineja. Loistava kasvovoide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli palstan ylläpidosta. Koska ovat trolleja ja levittävät propagandaa.

Vierailija
5/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite että voi ottaa Poliisiin yhteyttä ei missään nimessä ole väärä. On sitten poliisin asia tutkia että aiheuttaako kyseinen yhteydenotto mitään toimenpiteitä. Toistuessaan yhteydenotto Poliisiin varmasti aiheuttaa toimenpiteitä jotka eivät välttämättä ole yhteydenottajan toivomia.

Vierailija
6/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lakia mahtaa rikkoa? Name one. 

Vierailija
8/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lakia mahtaa rikkoa? Name one. 

No on laitonta häiritä poliisia turhilla ilmoituksilla

 

Se nyt ainakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Yleensä mä vaan poistun, kun tuo sama häirikkö ilmestyy palstalle. Ei kukaan sitä jaksa.

Arrivederci ja sayonara. 

Vierailija
10/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on itse häirikko, samoin cia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.torproject.org/download/

 

Miten Tor toimii?

Kun avaat sivun Tor Browserilla, liikenne kulkee yleensä kolmen Tor-solmun kautta:

Sisääntulosolmu (Guard Node) näkee IP-osoitteesi, mutta ei lopullista kohdetta.

Välisolmu välittää liikennettä eteenpäin.

Ulostulosolmu (Exit Node) ottaa yhteyden verkkosivuun, mutta ei tiedä kuka alkuperäinen käyttäjä on.

Sivusto näkee ulostulosolmun IP-osoitteen, ei sinun.

Vierailija
12/12 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ns. häiriköijät osaa piilottaa itsensä sen verran hyvin, että poliisi ei voi mitään. Pakkokeinolait edellyttää pitkää ehdotonta vankeustuomiota, eli jollain sakkoperusteisella lähtökohdalla esitutkintaa ei edes tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi