Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö oikeasti blondata hiukset, ottaa huulitäytteet, silarit ja tekoripset, jotta saa miehen?

Vierailija
29.05.2026 |

Miehet jaksavat toistella kuinka luonnollinen nainen on viehättävin, mutta ei munkaltaiseen hiirulaiseen kukaan edes vilkaise.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Mulla ei ole mitään noista, en edes värjää hiuksia ja ripsariakin käytän harvoin, ja vientiä riittää. 

Minähän vain rumentaisin itseni ja alentaisin "tasoni", jos alkaisin hiuksia blondaamaan, huulitäytteitä ottamaan ja tekoripsiä käyttämään. Sen jälkeen tulisi huomiota varmaan niiltä vähemmän fiksuilta ja vähemmän komeiltakin miehiltä, keneltä nyt ei tule...

Vierailija
102/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää, ettei mitään erityistä tarvita, muutenhan suurin osa naisista olisi sinkkuja ja miehet siten myös. 

 

Uskon siihen ajatukseen, että miehet usein etsivät tiedostamattaan äitinsä tyyppistä naista. Siinä on se salaisuus naisen ominaisuuksille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa sellaisen miehen, jolle blondatut hiukset, huulitäytteet, silarit ja tekoripset ovat tärkeitä niin silloin täytyy. Itse en ota, koska tuollaiset miehet eivät puolestaan kiinnosta minua.

Harva mies ajattelee tuota noin pitkälle. Varsinkin hyvä hiusväri (ei välttämättä superblondi) ja tummat ripset saattavat tehota. Mutta ei tietenkään liian överi ole kaunista. 

Vierailija
104/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisella naisella on karvat tallessa kainaloissa, säärissä, perseessä ja ylähuulessa. Ja yksi kulmakarva.

karvaton nainen on kuin lapsi. heteromiehenä kyllä naisella karvaa pittää olla. toki ehkä hiukan voi siistiä. no seksi on aika eläimellistä heh. 

 

nimim. hairy man

Pörröisiä miehiä on kiva silitellä. Varmaan pörröisiä naisiakin, jos tykkää naisista.

Vierailija
105/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisella naisella on karvat tallessa kainaloissa, säärissä, perseessä ja ylähuulessa. Ja yksi kulmakarva.

karvaton nainen on kuin lapsi. heteromiehenä kyllä naisella karvaa pittää olla. toki ehkä hiukan voi siistiä. no seksi on aika eläimellistä heh. 

 

nimim. hairy man

Pörröisiä miehiä on kiva silitellä. Varmaan pörröisiä naisiakin, jos tykkää naisista.

Minä vähän luulen, että jos tykkää siitä ihmisestä, niin sitten tykkää myös siitä millainen se on. Ihan sama siis, onko pörröinen vai sileä. Pörröä on kiva silitellä, mutta sileän silittelykin tuntuu hyvältä. 

Vierailija
106/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisella naisella on karvat tallessa kainaloissa, säärissä, perseessä ja ylähuulessa. Ja yksi kulmakarva.

karvaton nainen on kuin lapsi. heteromiehenä kyllä naisella karvaa pittää olla. toki ehkä hiukan voi siistiä. no seksi on aika eläimellistä heh. 

 

nimim. hairy man

En halua kasvattaa itselleni puskaa itseni vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. jos tuntuu, että olet kovin hiirulainen, niin luo vähän kontrastia. Kuulautta ihoon, sävyä hiuksiin, sävyttävää huulikiiltoa, korostusta silmiin ja kulmiin. Ei siihen mitään silikoneja tai huulitäytteitä tarvita. 

Vierailija
108/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI! Se mikä on tarkoitettu, tulee elämääsi ja se mikä ei ole, ei tapahdu.  Nuo mitä otsikossa luettelit ovat ulkoisia epäaitoja asioita, ne eivät kerro sinusta mitään, joten kehitä itseäsi ja etenkin itseluottamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pelotella vastaantulijoita huulitäytteet toimii aika hyvin.

Vierailija
110/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. jos tuntuu, että olet kovin hiirulainen, niin luo vähän kontrastia. Kuulautta ihoon, sävyä hiuksiin, sävyttävää huulikiiltoa, korostusta silmiin ja kulmiin. Ei siihen mitään silikoneja tai huulitäytteitä tarvita. 

Mitä on sävyttävä huulikiilto? Värjää huulet pitempiaikaisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat typerän, ulkonäkökeskeisen miehen, niin siitä vain, ap.

Vierailija
112/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: Luomunainen on kaunein eli kuolaa muokattuja

Nainen: Rakastan kilttejä miehiä eli joka kerta väkivaltainen parisuhde

Se, että mies kuolaa run*****saan jotain muovista silikonimuijaa ei kerro mitään hänen naismaustaan parisuhdetta ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, suurin osa miehistä inhoaa tuommoisia, kertakäytöksi menee. Hiuksiahan voi värjätä mutta sopivasti, meikatakin voi mutta sopivasti ja siistit vaatteet. Positiivinen luonne ja hymy, siinä se. 

Vierailija
114/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi käynyt ihmisten ilmoilla, kapakassa tai ollut vaikka deittosovelluksessa? Naisen täytyy olla olemukseltaan todella torjuva ja yrmeä, etteivät miehet yritä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet viimeksi käynyt ihmisten ilmoilla, kapakassa tai ollut vaikka deittosovelluksessa? Naisen täytyy olla olemukseltaan todella torjuva ja yrmeä, etteivät miehet yritä. 

Totta. En tavoittele missään miestä, mutta silti lasten koulukavereiden isät flirttailevat minulle. 

Vierailija
116/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on hiekkatien harmaat, ohuet ja katkeilleet. Iho on rasvoittuva ja punakka, katkenneita verisuonia kasvoissa enemmän kuin kehtaa laskea. Kulmakarvatkin harvat ja hampaat vinot. Ryhti vino. Meikkiä en voi allergioiden vuoksi käyttää lainkaan. Ja silti on miehiä on riittänyt. Eli vika on sulla kyllä muualla kuin ulkonäössä.