Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö oikeasti blondata hiukset, ottaa huulitäytteet, silarit ja tekoripset, jotta saa miehen?

Vierailija
29.05.2026 |

Miehet jaksavat toistella kuinka luonnollinen nainen on viehättävin, mutta ei munkaltaiseen hiirulaiseen kukaan edes vilkaise.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vaaleat raidat. Ne on nätimmät.

Jotkut tykkää muovisesta ulkonäöstä. Pointti on olla oma itsensä, niin löytää luonnostaan sopivat kumppanit. 

Miksi kukaan haluaisi näyttää muoviselle..

Vierailija
22/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku ehdottikin, mene tarkkailemaan kaupungille pariskuntia. Sitten näet että hyvin monen näköisillä naisilla on mies.

Toki omia mahdollisuuksia voi parantaa esim. laihduttamalla normaalipainoon jos on ylipainoa.

Blondien hiusten suosio ei muuten pidä paikkaansa. Vientiä on blondeille, bruneteille ja punapäille kaikille, se mikä on monelle miehelle turn off on jotkut kirkkaanpunaiset tai siniset hiukset.

Sitten on niitä, jotka tykkäävät naisista, joilla on siniset tai vihreät hiukset. Ihan joka lähtöön on pareja.

Totta. Mutta noin keskimäärin räikeät hiukset eivät ole suosiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee Prisma-testi.

Mikä se on?

Ap

”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”

”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”

Miksi?

Ap

Tarkkailet pariskuntia jossakin arkisessa ympäristössä, niin saat realistisen käsityksen siitä, miten ihmiset pariutuvat. 

Tuskin he kaikki ovat juuri äskettäin pariutuneet, joten ei tuosta voi tehdä mitään päätelmiä. Ovat voineet olla vaikka minkälaisia hottiksia aiemmin.

Ap

No sitten ovat yhdessä rupsahtaneet tai eronneet. 

Vierailija
24/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tärkeämpää on, että osaat keskustella niin, että se koskettaa miestä syvällisesti ja niin, että hän haluaa sinusta läheisimmän ja luotetuimman ystävän. 

Vierailija
25/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sitä ei pidetä normina. Myrkkyjä imeytyy jos vuosia blondaa.

Vierailija
26/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla joku aavistus on siitä mikä on syy ettei sinusta kiinnostuta? 
Oletko koittanut itse aktiivisesti etsiä miestä vai odotatko, että jossain kaupassa sinua tullaan iskemään?

Vierailija
27/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo hankitut jutut mitään auta, jos olet ylipainoinen pullukka. Kannattaa myös parisuhteen tappavat mielipiteet ja vaateet kannatta korjata, että mahdollisuudet paranisivat.

Osaatko sä lukea: Hän on normaali painoinen. Joku pakko mielle sulla?

Vierailija
28/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku ehdottikin, mene tarkkailemaan kaupungille pariskuntia. Sitten näet että hyvin monen näköisillä naisilla on mies.

Toki omia mahdollisuuksia voi parantaa esim. laihduttamalla normaalipainoon jos on ylipainoa.

Blondien hiusten suosio ei muuten pidä paikkaansa. Vientiä on blondeille, bruneteille ja punapäille kaikille, se mikä on monelle miehelle turn off on jotkut kirkkaanpunaiset tai siniset hiukset.

Sitten on niitä, jotka tykkäävät naisista, joilla on siniset tai vihreät hiukset. Ihan joka lähtöön on pareja.

Kumppania etsiessä ei kannata yrittää olla suosiossa. Parhaimman mätsin löytää olemalla mahdollisimman oma itsensä, hyvä versio itsestään, mutta ei valheellinen. 

Vierailija
29/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut itse aktiivisesti etsiä miestä vai odotatko, että jossain kaupassa sinua tullaan iskemään?

En vaan 'herätä kipinää". Ja olen ollut Tinderissäkin.

Ap

Vierailija
30/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Näyttäisit kuumalta.

Vierailija
31/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppania etsiessä ei kannata yrittää olla suosiossa. Parhaimman mätsin löytää olemalla mahdollisimman oma itsensä, hyvä versio itsestään, mutta ei valheellinen. 

Ideaalitapauksessa kyllä. Käytännössä harva löytää ketään.

Vierailija
32/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokainen herättää jossakin kipinää. Ihmisillä on mitä erilaisempia mieltymyksiä. 

Vierailija
33/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tärkeämpää on, että osaat keskustella niin, että se koskettaa miestä syvällisesti ja niin, että hän haluaa sinusta läheisimmän ja luotetuimman ystävän. 

Paitsi, jos se johtaa friend zoneen.

Vierailija
34/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokainen herättää jossakin kipinää. Ihmisillä on mitä erilaisempia mieltymyksiä. 

Mä en tunnu olevan kenenkään mieltymys.

Ap

Vierailija
35/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vaaleat raidat. Ne on nätimmät.

Jotkut tykkää muovisesta ulkonäöstä. Pointti on olla oma itsensä, niin löytää luonnostaan sopivat kumppanit. 

Miksi kukaan haluaisi näyttää muoviselle..

Kysy vaikka Sofia Belorfilta. Parisuhteessa hänkin on. Suhteen laatuun en ota kantaa. 

Vierailija
36/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä en tunnu olevan kenenkään mieltymys.

Ap

Sitten se on ongelmasi. Käsitys siitä, ettet ole kenenkään mieleen. Rupeapa olemaan omaan mieleen ensin. Se voi ratkaista asian, tai sitten ei. Mutta ainakin olisit tyytyväisempi. 

Vierailija
37/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti silikonit, ripsienpidennykset sun muut eivät ole aidosti sinun juttusi? Siinä tapauksessa ei kannata niitä ottaa.

Joko menet kauneusleikkauksiin ja otat nätit ripsienpidennykset ja alat kiinnostaa vähän useampia miehiä. Kuitenkin iso osa heistä ei olekaan sinulle sopivia.

Tai pysyt ulkoisesti omana itsenäsi. Ehkä vähän lisää panostusta hiuksiin tai pukeutumiseen, jos et vielä panosta. Ja itsetunnon työstämistä jos siinä on puutetta. Kiinnostat ehkä harvempia miehiä kuin operaatioilla, mutta löydät isommalla todennäköisyydellä itsellesi sopivan, loppuelämän kumppanin.

Niiden huulitäytteiden ja muiden kanssa menee myös herkästi aivan pieleen jos ei tunne piirteitään..

Vierailija
38/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän Tinderissä edes 10 % miehistä.

Vierailija
39/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tinder ei ole välttämättä paras mahdollinen vakavaa suhdetta etsivälle.

Jos et herätä kipinää, voi ongelma ollakin ihan muualla kuin ulkonäössä. Toki hyvin kauniit naiset joiden persoona ei herätä monissa kipinää, löytävät helposti miehen koska se ulkonäkö on niin wow, että se riittää yksistään vahvaan ihastumiseen joillain miehillä.

Onko sinun puoleltasi ollut kipinää näitä miehiä kohtaan? Jos ei niin on vaan ollut täysin epäsopivia miehiä sinulle.

Vierailija
40/55 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti silikonit, ripsienpidennykset sun muut eivät ole aidosti sinun juttusi? Siinä tapauksessa ei kannata niitä ottaa.

Joko menet kauneusleikkauksiin ja otat nätit ripsienpidennykset ja alat kiinnostaa vähän useampia miehiä. Kuitenkin iso osa heistä ei olekaan sinulle sopivia.

Tai pysyt ulkoisesti omana itsenäsi. Ehkä vähän lisää panostusta hiuksiin tai pukeutumiseen, jos et vielä panosta. Ja itsetunnon työstämistä jos siinä on puutetta. Kiinnostat ehkä harvempia miehiä kuin operaatioilla, mutta löydät isommalla todennäköisyydellä itsellesi sopivan, loppuelämän kumppanin.

Niiden huulitäytteiden ja muiden kanssa menee myös herkästi aivan pieleen jos ei tunne piirteitään..

Voi ne ollakin mun juttu. Mistä sitä tietää, kun ei ole kokeillut?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi