Pitääkö oikeasti blondata hiukset, ottaa huulitäytteet, silarit ja tekoripset, jotta saa miehen?
Miehet jaksavat toistella kuinka luonnollinen nainen on viehättävin, mutta ei munkaltaiseen hiirulaiseen kukaan edes vilkaise.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Tee Prisma-testi.
Mikä se on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee Prisma-testi.
Mikä se on?
Ap
”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”
Juu kyllä pitää ja kikattaa hölmösti
Älä nyt helvetissä ota mitään ankka huulia. Hyi
Laihduttaminen normaalipainoon ja sitten joku liikuntaharrastus. Noin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee Prisma-testi.
Mikä se on?
Ap
”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”
Miksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen normaalipainoon ja sitten joku liikuntaharrastus. Noin helppoa se on.
Painoindeksi on 19 ja jotain, liikun päivittäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee Prisma-testi.
Mikä se on?
Ap
Miksi?
Ap
Tarkkailet pariskuntia jossakin arkisessa ympäristössä, niin saat realistisen käsityksen siitä, miten ihmiset pariutuvat.
Ota vaaleat raidat. Ne on nätimmät.
Minulla ei ole ollut mitään noista, lähellekään, ja ihmeen paljon oli vakavasti kiinnostuneita miehiä ympärillä nuorena. Olin myös ujo ja varautunut. Mutta olin hyvä keskustelija, suhtauduin ihmisiin vakavasti ja kiinnostuneesti ja minulla oli hyvin tarkat raamit sille millaisen puolison haluan. Luulen, että nuo henkiset ominaisuuteni vetivät ihmisiä ja miehiä puoleensa.
Kuten joku ehdottikin, mene tarkkailemaan kaupungille pariskuntia. Sitten näet että hyvin monen näköisillä naisilla on mies.
Toki omia mahdollisuuksia voi parantaa esim. laihduttamalla normaalipainoon jos on ylipainoa.
Blondien hiusten suosio ei muuten pidä paikkaansa. Vientiä on blondeille, bruneteille ja punapäille kaikille, se mikä on monelle miehelle turn off on jotkut kirkkaanpunaiset tai siniset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ota vaaleat raidat. Ne on nätimmät.
Jotkut tykkää muovisesta ulkonäöstä. Pointti on olla oma itsensä, niin löytää luonnostaan sopivat kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee Prisma-testi.
Mikä se on?
Ap
Miksi?
Ap
Tarkkailet pariskuntia jossakin arkisessa ympäristössä, niin saat realistisen käsityksen siitä, miten ihmiset pariutuvat.
Tuskin he kaikki ovat juuri äskettäin pariutuneet, joten ei tuosta voi tehdä mitään päätelmiä. Ovat voineet olla vaikka minkälaisia hottiksia aiemmin.
Ap
Ei tarvitse. Mutta kotoa kannattaa lähteä jos ihmisiä etsii.
Olet vaan nirso etkä itse halua samantasoista vaan haluat komean miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku ehdottikin, mene tarkkailemaan kaupungille pariskuntia. Sitten näet että hyvin monen näköisillä naisilla on mies.
Toki omia mahdollisuuksia voi parantaa esim. laihduttamalla normaalipainoon jos on ylipainoa.
Blondien hiusten suosio ei muuten pidä paikkaansa. Vientiä on blondeille, bruneteille ja punapäille kaikille, se mikä on monelle miehelle turn off on jotkut kirkkaanpunaiset tai siniset hiukset.
Sitten on niitä, jotka tykkäävät naisista, joilla on siniset tai vihreät hiukset. Ihan joka lähtöön on pareja.
Ei nuo hankitut jutut mitään auta, jos olet ylipainoinen pullukka. Kannattaa myös parisuhteen tappavat mielipiteet ja vaateet kannatta korjata, että mahdollisuudet paranisivat.
Blondit hiukset, kikattelu ja höpsön esittäminen. Mutta pitää olla kasvoiltaan kaunis, ei se auta vaikka rumalle pistäisi ripsiä.