Pitääkö oikeasti blondata hiukset, ottaa huulitäytteet, silarit ja tekoripset, jotta saa miehen?
Miehet jaksavat toistella kuinka luonnollinen nainen on viehättävin, mutta ei munkaltaiseen hiirulaiseen kukaan edes vilkaise.
Kommentit (116)
Jokainen tietää, ettei mitään erityistä tarvita, muutenhan suurin osa naisista olisi sinkkuja ja miehet siten myös.
Uskon siihen ajatukseen, että miehet usein etsivät tiedostamattaan äitinsä tyyppistä naista. Siinä on se salaisuus naisen ominaisuuksille.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa sellaisen miehen, jolle blondatut hiukset, huulitäytteet, silarit ja tekoripset ovat tärkeitä niin silloin täytyy. Itse en ota, koska tuollaiset miehet eivät puolestaan kiinnosta minua.
Harva mies ajattelee tuota noin pitkälle. Varsinkin hyvä hiusväri (ei välttämättä superblondi) ja tummat ripset saattavat tehota. Mutta ei tietenkään liian överi ole kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisella naisella on karvat tallessa kainaloissa, säärissä, perseessä ja ylähuulessa. Ja yksi kulmakarva.
karvaton nainen on kuin lapsi. heteromiehenä kyllä naisella karvaa pittää olla. toki ehkä hiukan voi siistiä. no seksi on aika eläimellistä heh.
nimim. hairy man
Pörröisiä miehiä on kiva silitellä. Varmaan pörröisiä naisiakin, jos tykkää naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisella naisella on karvat tallessa kainaloissa, säärissä, perseessä ja ylähuulessa. Ja yksi kulmakarva.
karvaton nainen on kuin lapsi. heteromiehenä kyllä naisella karvaa pittää olla. toki ehkä hiukan voi siistiä. no seksi on aika eläimellistä heh.
nimim. hairy man
Pörröisiä miehiä on kiva silitellä. Varmaan pörröisiä naisiakin, jos tykkää naisista.
Minä vähän luulen, että jos tykkää siitä ihmisestä, niin sitten tykkää myös siitä millainen se on. Ihan sama siis, onko pörröinen vai sileä. Pörröä on kiva silitellä, mutta sileän silittelykin tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisella naisella on karvat tallessa kainaloissa, säärissä, perseessä ja ylähuulessa. Ja yksi kulmakarva.
karvaton nainen on kuin lapsi. heteromiehenä kyllä naisella karvaa pittää olla. toki ehkä hiukan voi siistiä. no seksi on aika eläimellistä heh.
nimim. hairy man
En halua kasvattaa itselleni puskaa itseni vuoksi.
Ap. jos tuntuu, että olet kovin hiirulainen, niin luo vähän kontrastia. Kuulautta ihoon, sävyä hiuksiin, sävyttävää huulikiiltoa, korostusta silmiin ja kulmiin. Ei siihen mitään silikoneja tai huulitäytteitä tarvita.
EI! Se mikä on tarkoitettu, tulee elämääsi ja se mikä ei ole, ei tapahdu. Nuo mitä otsikossa luettelit ovat ulkoisia epäaitoja asioita, ne eivät kerro sinusta mitään, joten kehitä itseäsi ja etenkin itseluottamusta.
Jos haluat pelotella vastaantulijoita huulitäytteet toimii aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ap. jos tuntuu, että olet kovin hiirulainen, niin luo vähän kontrastia. Kuulautta ihoon, sävyä hiuksiin, sävyttävää huulikiiltoa, korostusta silmiin ja kulmiin. Ei siihen mitään silikoneja tai huulitäytteitä tarvita.
Mitä on sävyttävä huulikiilto? Värjää huulet pitempiaikaisesti?
Jos haluat typerän, ulkonäkökeskeisen miehen, niin siitä vain, ap.
Vierailija kirjoitti:
Mies: Luomunainen on kaunein eli kuolaa muokattuja
Nainen: Rakastan kilttejä miehiä eli joka kerta väkivaltainen parisuhde
Se, että mies kuolaa run*****saan jotain muovista silikonimuijaa ei kerro mitään hänen naismaustaan parisuhdetta ajatellen.
Ei, suurin osa miehistä inhoaa tuommoisia, kertakäytöksi menee. Hiuksiahan voi värjätä mutta sopivasti, meikatakin voi mutta sopivasti ja siistit vaatteet. Positiivinen luonne ja hymy, siinä se.
Milloin olet viimeksi käynyt ihmisten ilmoilla, kapakassa tai ollut vaikka deittosovelluksessa? Naisen täytyy olla olemukseltaan todella torjuva ja yrmeä, etteivät miehet yritä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi käynyt ihmisten ilmoilla, kapakassa tai ollut vaikka deittosovelluksessa? Naisen täytyy olla olemukseltaan todella torjuva ja yrmeä, etteivät miehet yritä.
Totta. En tavoittele missään miestä, mutta silti lasten koulukavereiden isät flirttailevat minulle.
Mun hiukset on hiekkatien harmaat, ohuet ja katkeilleet. Iho on rasvoittuva ja punakka, katkenneita verisuonia kasvoissa enemmän kuin kehtaa laskea. Kulmakarvatkin harvat ja hampaat vinot. Ryhti vino. Meikkiä en voi allergioiden vuoksi käyttää lainkaan. Ja silti on miehiä on riittänyt. Eli vika on sulla kyllä muualla kuin ulkonäössä.
Ei pidä. Mulla ei ole mitään noista, en edes värjää hiuksia ja ripsariakin käytän harvoin, ja vientiä riittää.
Minähän vain rumentaisin itseni ja alentaisin "tasoni", jos alkaisin hiuksia blondaamaan, huulitäytteitä ottamaan ja tekoripsiä käyttämään. Sen jälkeen tulisi huomiota varmaan niiltä vähemmän fiksuilta ja vähemmän komeiltakin miehiltä, keneltä nyt ei tule...