Voisitteko ajatella yöpyvänne hostellissa Rovaniemellä?
Suunnittelen matkaa Lappiin marraskuussa tai joulukuussa ja majoitus aika kallis siihen aikaan. Hostellissa neljän yön majoitus parhaimmillaan 140 euroa, mutta ei tietenkään sama asia, että joutuisi käyttämään samaa suihkua ja vessaa muiden kanssa eikä omaa huonetta.
Kommentit (16)
Ei missään tapauksessa. Olin eräässä hostellissa ja siellä oli luteita. Ei koskaan enää.
Oon ollut hostelleissa yötä vain ulkomailla, mutta en koskaan Suomessa. Siisteystaso vaihtelee, mutta onhan se vähän nuhjuista melkein kaikkialla ollut ja ennen kaikkea oma rauha puuttuu. Kello saattaa herättää useitakin kertoja aamun aikana ja joku kuorsaa kovaa.
Minä olen jo sen verran vanha, varakas ja mukavuudenhaluinen, etten minä enää hostelliin menisi. Tulisi ihan mieleen 35 vuoden takainen armeija, kun 10 hengen tuvassa yksi kuorsasi ja toinen ramppasi vessassa.
Sen sijaan vasta olin Oulussa jossain pienessä hostellissa, jossa oli oma pieni koppihuone. Eikä sekään ollut kovin kallis, mutta aivan riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa. Olin eräässä hostellissa ja siellä oli luteita. Ei koskaan enää.
Yäk! Missä oli?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo sen verran vanha, varakas ja mukavuudenhaluinen, etten minä enää hostelliin menisi. Tulisi ihan mieleen 35 vuoden takainen armeija, kun 10 hengen tuvassa yksi kuorsasi ja toinen ramppasi vessassa.
Sen sijaan vasta olin Oulussa jossain pienessä hostellissa, jossa oli oma pieni koppihuone. Eikä sekään ollut kovin kallis, mutta aivan riittävä.
Kapselihostelliako tarkoitat?
EN. Ei ole mitään intressiäå matkustaa Rovaniemelle. Ja tällä hetkellä ei oikeastaan minnekään muuallekaan.
En enää. Nuorempana kyllä. Olen ollut reilaamassa ja muutenkin harrastanut matkoilla halpaa majoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut kapselihostelli, mutta huone oli pienen laivahyvin kokoinen. Sängyn viereen lattialle kun avasi matkalaukun, ei siihen enää astumaan mahtunut. Vaan vältti, kun olin ajanut koko päivän Inarista ja seuraavana päivänä piti ajaa Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut kapselihostelli, mutta huone oli pienen laivahyvin kokoinen. Sängyn viereen lattialle kun avasi matkalaukun, ei siihen enää astumaan mahtunut. Vaan vältti, kun olin ajanut koko päivän Inarista ja seuraavana päivänä piti ajaa Helsinkiin.
Ai niin, olen minä kapselihotellia Japanissa kokeillut. Se oli melkein yhtä omituinen kuin love-hotel.
olet todella juuri sellainen etelän vetelä joita lappalaiset kielsivät tulemasta JA SINÄ ÄNKET KIINAN RIHKAMAA OSTAMAAN. jos some kielto ei mennyt perille toivottavasti nyrkillä opettavat käytöstapoja.
En ikinä! En edes nuorena ole yöpynyt hosteleissa, vaan aina hotellissa.
Kyllä