Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö oikeasti blondata hiukset, ottaa huulitäytteet, silarit ja tekoripset, jotta saa miehen?

Vierailija
29.05.2026 |

Miehet jaksavat toistella kuinka luonnollinen nainen on viehättävin, mutta ei munkaltaiseen hiirulaiseen kukaan edes vilkaise.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee Prisma-testi.

Mikä se on?

Ap

”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”

”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”

Miksi?

Ap

Tarkkailet pariskuntia jossakin arkisessa ympäristössä, niin saat realistisen käsityksen siitä, miten ihmiset pariutuvat. 

Prismatesti kertoo miten paskaan kuntoon nainen pystyy lösäyttämään itsensä eikä mies siltikään lähde, kunhan antaa bersettä.

Vierailija
82/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa,mitä miehet sanoo, vaan mitä ne tekee. Miehet sanop haluavansa luonnollisen naisen, mutta sitten kuitenkin ottavat meikatun ja laitetun naisen. Se luonnollinen tarkoittaa heille samaa kuin kaunis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisella naisella on karvat tallessa kainaloissa, säärissä, perseessä ja ylähuulessa. Ja yksi kulmakarva.

Vierailija
84/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi painoindeksi enintään 20, ikää enintään 29 ja alaselässä tatuointi. 

Vierailija
85/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mistään saa metrin pituisia tekoripsiä? 😠

Vierailija
86/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirulainen ei muutu noilla tempuilla muuksi kuin korkeintaan blondiksi hiirulaiseksi, jolla on tekoripset, huulitäytteet ja silikonirinnat. 

Mutta kyllä kannattaa minusta miettiä itselle sopiva hiusten sävy, mikäli tuntuu ettei nykyinen sävy ole hyvä. Harvoille sopii aivan platinablondi, mutta kyllä se joillekin sopii, ja voihan se olla esim. enemmän hunajablondi tai toffeensävyinen, riippuen siitä mikä sinulle sopii. Ei tarvitse välttämättä olla isokaan muutos värissä, jos sävytys tuo lisää kiiltoa. 

Huulitäytteiden sijaan kannattaa tarkistuttaa hampaat ja tarvittaessa teettää puhdistus ja ehkä kevyt valkaisu, ja sitten vain huulikiiltoa. 

Tekoripset voi laittaa, jos ne eivät ole liian överit. Mutta useimmiten yhtä hyvän tuloksen antaa kampaajakäynnillä teetetty kulmien ja ripsien kestovärjäys, ja siihen päälle ihan kevyt sipaisu pidentävää ripsiväriä. 

En osaa kuvitella yhtään hyvää syytä, miksi pitäisi ottaa silikonitäytteitä rintoihin. Itse en ottaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen miehenkö haluaisit?eikö tuollainen kerro miehistä paljonkin.

Vierailija
88/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti silikonit, ripsienpidennykset sun muut eivät ole aidosti sinun juttusi? Siinä tapauksessa ei kannata niitä ottaa.

Joko menet kauneusleikkauksiin ja otat nätit ripsienpidennykset ja alat kiinnostaa vähän useampia miehiä. Kuitenkin iso osa heistä ei olekaan sinulle sopivia.

Tai pysyt ulkoisesti omana itsenäsi. Ehkä vähän lisää panostusta hiuksiin tai pukeutumiseen, jos et vielä panosta. Ja itsetunnon työstämistä jos siinä on puutetta. Kiinnostat ehkä harvempia miehiä kuin operaatioilla, mutta löydät isommalla todennäköisyydellä itsellesi sopivan, loppuelämän kumppanin.


Niiden huulitäytteiden ja muiden kanssa menee myös herkästi aivan pieleen jos ei tunne piirteitään..

Voi ne ollakin mun juttu. Mistä sitä tietää, kun ei ole kokeillut?

Ap

Silikonit ja huulitäytteet ovat aika hankalasti peruutettavia toimenpiteitä. Noita ei vain "kokeilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa,mitä miehet sanoo, vaan mitä ne tekee. Miehet sanop haluavansa luonnollisen naisen, mutta sitten kuitenkin ottavat meikatun ja laitetun naisen. Se luonnollinen tarkoittaa heille samaa kuin kaunis. 

voi xxxxx sanonko mitä sun kommenttia?

Vierailija
90/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee Prisma-testi.

Mikä se on?

Ap

”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”

”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”

Miksi?

Ap

Tarkkailet pariskuntia jossakin arkisessa ympäristössä, niin saat realistisen käsityksen siitä, miten ihmiset pariutuvat. 

Prismatesti kertoo miten paskaan kuntoon nainen pystyy lösäyttämään itsensä eikä mies siltikään lähde, kunhan antaa bersettä.

Kieltämättä tällasia pariskuntia tulee vastaan. Mies pitkä, komea, atleettinen ja nainen jotain 80-90 kg. Hapsuttava tukka vedetty ponnarille ja meikitön naama. Oon ollut vähän naisena järkyttynyt mitrn tollasilla spekseillä voi noin komean miehen saada 😦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaisen miehen haluat. Vaihtoehtoisesti voit muuttaa vaikka tuppukylään. Siellä on niin vähän vaihtoehtoja, että hiirulaisena pariutuminen on todennäköisempää. 

Vierailija
92/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisella naisella on karvat tallessa kainaloissa, säärissä, perseessä ja ylähuulessa. Ja yksi kulmakarva.

karvaton nainen on kuin lapsi. heteromiehenä kyllä naisella karvaa pittää olla. toki ehkä hiukan voi siistiä. no seksi on aika eläimellistä heh. 

 

nimim. hairy man

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee Prisma-testi.

Mikä se on?

Ap

”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”

”Prisma-testi: mene tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia.”

Miksi?

Ap

Tarkkailet pariskuntia jossakin arkisessa ympäristössä, niin saat realistisen käsityksen siitä, miten ihmiset pariutuvat. 

Prismatesti kertoo miten paskaan kuntoon nainen pystyy lösäyttämään itsensä eikä mies siltikään lähde, kunhan antaa bersettä.

Kieltämättä tällasia pariskuntia tulee vastaan. Mies pitkä, komea, atleettinen ja nainen jotain 80-90 kg. Hapsuttava tukka vedetty ponnarille ja meikitön naama. Oon ollut vähän naisena järkyttynyt mitrn tollasilla spekseillä voi noin komean miehen saada 😦

Oletkin se tyypillinen kateellinen nainen.Luonteeltaan ikävää harva haluaa.

Vierailija
94/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö oikeasti:

blondata hiukset = tämä voi kieltämättä lisätä miesten mielenkiintoa, miehillä on biologinen taipumus pitää blondeista
ottaa huulitäytteet = ei missään nimessä, suurin osa miehistä ei todellakaan haluaa mitään törröhuulta
silarit = jakaa varmaan mielipiteet, mutta itseäni silikonirinnat eivät viehätä, ylipäätään rintojen koko ei ole minulle mikään juttu
tekoripset = suurin osa miehistä ei varmaan noteeraa silmäripsiä juuri lainkaan, kunhan nyt jonkinlaiset on

Kommentoin ripsiin. Vaikka suurin osa miehistä ei todennäköisesti noteeraa silmäripsiä, niin ripset korostavat silmiä ja vaikuttavat katseeseen. Tummat ja pitkät ripset tuovat syvyyttä ja tehoa katseeseen. Katse on se, minkä mies noteeraa. 

Ei siihen välttämättä kestoripsiä tarvitse, samaan lopputulokseen voi päästä ripsivärilläkin, mutta kestoripset ovat huolettomammat, koska niitä ei tarvitse pestä illalla pois. Jos ripsenpidennykset on hyvin tehy, niitä tuskin huomaa, ellei katso tarkkaan, mutta liian pitkät tai tuuheat näyttävät kuitenkin luonnottomilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mistään saa metrin pituisia tekoripsiä? 😠

Ai, siltä ne minusta näyttävät 😂

Vierailija
96/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, muutama mies joita tapailin, ghostasi ja myöhemmin alkoivat seurustella naisten kanssa, jotka pyöreämpiä ja vanhemman näköisiä kuin minä, ei meikkiä, tätimäisiä minuun verrattuna. Multa on miehet kysyneet olenko tehnyt mallintöitä. Eli monet suomimiehet myös kokevat että eivät kestä jos nainen on liian hyvännäköinen -epävarmoja. Ei hyvännäköinen nainen pysyy vierellä, näin ilmeisesti ajattelevat. Siihen päätelmään olen tullut. Itseäni on sanoneet huipputyypiksi sekä miehet että naiset, mutta naispuoliset ystävät sitä että olen liian hyvännäköinen ja vahva, itsevarman oloinen nainen. Se luo miehille epävarmuutta.

Vierailija
97/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa sellaisen miehen, jolle blondatut hiukset, huulitäytteet, silarit ja tekoripset ovat tärkeitä niin silloin täytyy. Itse en ota, koska tuollaiset miehet eivät puolestaan kiinnosta minua.

Vierailija
98/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Luomunainen on kaunein eli kuolaa muokattuja

Nainen: Rakastan kilttejä miehiä eli joka kerta väkivaltainen parisuhde

Vierailija
99/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan sun pitää olla todella luonnonkaunis ilman meikkiä.

Vierailija
100/116 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti silikonit, ripsienpidennykset sun muut eivät ole aidosti sinun juttusi? Siinä tapauksessa ei kannata niitä ottaa.

Joko menet kauneusleikkauksiin ja otat nätit ripsienpidennykset ja alat kiinnostaa vähän useampia miehiä. Kuitenkin iso osa heistä ei olekaan sinulle sopivia.

Tai pysyt ulkoisesti omana itsenäsi. Ehkä vähän lisää panostusta hiuksiin tai pukeutumiseen, jos et vielä panosta. Ja itsetunnon työstämistä jos siinä on puutetta. Kiinnostat ehkä harvempia miehiä kuin operaatioilla, mutta löydät isommalla todennäköisyydellä itsellesi sopivan, loppuelämän kumppanin.


Niiden huulitäytteiden ja muiden kanssa menee myös herkästi aivan pieleen jos ei tunne piirteitään..

Voi ne ollakin mun juttu. Mistä sitä tietää, kun ei ole kokeillut?

Ap

Silikonit ja huulitäytteet ovat aika hankalasti peruutettavia toimenpiteitä. Noita ei vain "kokeilla".

Huulitäytteet kestää noin puoli vuotta. Kestoripset varisee pois sitä mukaa kun ripset uusiutuvat, noin kuukaudessa. 

Silikoneista nyt on niin paljon uutta tietoa että ei tosiaan kannata ottaa, ne myrkyt kulkeutuvat elimistöön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi