Pitääkö oikeasti blondata hiukset, ottaa huulitäytteet, silarit ja tekoripset, jotta saa miehen?
Miehet jaksavat toistella kuinka luonnollinen nainen on viehättävin, mutta ei munkaltaiseen hiirulaiseen kukaan edes vilkaise.
Kommentit (116)
Ei. Jos olisit nainen, tietäisit että joku ukko tulee tyrkyttämään itseään kun tamppaat mattoa papiljotit päässä.
Monet miehet kyllä on sillai sokeita, ettei ne edes tunnista omaa vaimoaan jos tällä on uudet vaatteet ja erilainen kampaus.
Mut miksi kukaan haluaisi sellaisen miehen? Saati miksi kukaan haluaisi miehen?
Ei tarvitse. Etsit keskustelupalstalta jonkun persupertin. Sellaisen saa kuka tahansa.
Nuorena hädin tuskin suostuin
viemään roskia ilman ehostusta.
Laitoin kovin suuren painoarvon
vaatteille, hiuksille, meikille.
Koin jopa, etten ilman meikkiä ole
riittävä. Tavoittelin näyttävyyttä.
Käytin usein korkokenkiä/
saapikkaita lenkkarien sijaan.
👠👟🤔💃
(Muilla naisilla näytti olevan
tuo täsmälleen sama
en kelpaa-asenne itseensä).
~
Näin me muutumme ja
kenties kasvamme
itseluottamuksessamme.
(Silikoneja ei edelleenkään ole). x
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö oikeasti:
blondata hiukset = tämä voi kieltämättä lisätä miesten mielenkiintoa, miehillä on biologinen taipumus pitää blondeista
ottaa huulitäytteet = ei missään nimessä, suurin osa miehistä ei todellakaan haluaa mitään törröhuulta
silarit = jakaa varmaan mielipiteet, mutta itseäni silikonirinnat eivät viehätä, ylipäätään rintojen koko ei ole minulle mikään juttu
tekoripset = suurin osa miehistä ei varmaan noteeraa silmäripsiä juuri lainkaan, kunhan nyt jonkinlaiset on
Miehet on sokeita. Muna jotenkin lamauttaa niiden aivotoiminnan.
onhan se vähän valehtelua ja feikkiä. totuus paljastuu kyllä ja se voi kumppania potuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo hankitut jutut mitään auta, jos olet ylipainoinen pullukka. Kannattaa myös parisuhteen tappavat mielipiteet ja vaateet kannatta korjata, että mahdollisuudet paranisivat.
Tutkimusten mukaan tuokaan ei pidä paikkaansa, vaan suurin osa miehistä tykkää mieluummin hiukan pyöreistä ja muodokkaista naisista kuin luisevan laihoista.
Vain jonkun Vauva-palstalla aktiivisen kirjoittajan mukaan kaikki pienikin ylipaino on paha. Siis tyypit, joilta tulee tällaisia lauseita: "Kannattaa myös parisuhteen tappavat mielipiteet ja vaateet kannatta korjata, että mahdollisuudet paranisivat." - Et varmaan tuota kaveria haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti silikonit, ripsienpidennykset sun muut eivät ole aidosti sinun juttusi? Siinä tapauksessa ei kannata niitä ottaa.
Joko menet kauneusleikkauksiin ja otat nätit ripsienpidennykset ja alat kiinnostaa vähän useampia miehiä. Kuitenkin iso osa heistä ei olekaan sinulle sopivia.
Tai pysyt ulkoisesti omana itsenäsi. Ehkä vähän lisää panostusta hiuksiin tai pukeutumiseen, jos et vielä panosta. Ja itsetunnon työstämistä jos siinä on puutetta. Kiinnostat ehkä harvempia miehiä kuin operaatioilla, mutta löydät isommalla todennäköisyydellä itsellesi sopivan, loppuelämän kumppanin.
Niiden huulitäytteiden ja muiden kanssa menee myös herkästi aivan pieleen jos ei tunne piirteitään..Voi ne ollakin mun juttu. Mistä sitä tietää, kun ei ole kokeillut?
Ap
Kuvailit itseäsi hiirulaiseksi?
Olen ulkoisesti hiirulainen. Luonteeltani en.
Ap
Pukeutumistyyli vastaamaan luonnetta?
Se vastaa jo. Olen rento ja maanläheinen.
Ap
Siinä tapauksessa en suosittele operaatioita. Sopivan miehen löydät parhaiten kun tyylisi on rento ja maanläheinen.
Vierailija kirjoitti:
onhan se vähän valehtelua ja feikkiä. totuus paljastuu kyllä ja se voi kumppania potuttaa.
niin ja tämä on miehen mielipide. tosin minua ei ole potuttanut vaikka joskus on ollut naisia.
Lässyn lää. Miesten vinkumista ei tarvitse kuunnella.
Näköjään pitäis, mut samaan aikaan miehet toitottaa luonnollisen naisen perään 😅🙃😂
Silarit vielä menee, jos ovat pienet, mutta mieluiten täysin luonnollinen nainen. En pidä ankkahuulista, harjaripsistä tai liiallisesta ehostamisesta; ne näyttävät ihan tyhmiltä ja kantaja ei tee mitenkään älykästä vaikutelmaa itsestään. Se on ihan ok, että nainen ehostautuu, mutta sen pitää näyttää vaivattomalta ja luonnolliselta.
Luulen, että noista törröhuulista ja harjaripsistä pitävät enemmän amistaustaiset kuin maisterit.
Kyllä se, ap, on jostain ihan muusta kiinni. Useimmilla parisuhteessa olevilla naisilla ei ole huulitäytteitä, silareita tai tekoripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Blondit hiukset, kikattelu ja höpsön esittäminen. Mutta pitää olla kasvoiltaan kaunis, ei se auta vaikka rumalle pistäisi ripsiä.
Selittää neitsytmies, 54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö oikeasti:
blondata hiukset = tämä voi kieltämättä lisätä miesten mielenkiintoa, miehillä on biologinen taipumus pitää blondeista
ottaa huulitäytteet = ei missään nimessä, suurin osa miehistä ei todellakaan haluaa mitään törröhuulta
silarit = jakaa varmaan mielipiteet, mutta itseäni silikonirinnat eivät viehätä, ylipäätään rintojen koko ei ole minulle mikään juttu
tekoripset = suurin osa miehistä ei varmaan noteeraa silmäripsiä juuri lainkaan, kunhan nyt jonkinlaiset onMiehet on sokeita. Muna jotenkin lamauttaa niiden aivotoiminnan.
Miehet ovat sokeita yksityiskohdille, naiset kokonaiskuvalle.
Naiset huomaavat kyllä, jos ripsissä on milli lisää pituutta, mutta he eivät näe, jos kokonaisuus on pielessä (esim. jättimäinen peppu muuten sirossa kropassa tai tolkuttoman isot huulet kasvoihin verrattuna).
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen normaalipainoon ja sitten joku liikuntaharrastus. Noin helppoa se on.
Miksi te miehet valitatte sitä, kun ette saa naista, ja siltikin teistä enemmistö on läskejä????
Eikä pidä. Riittää kun on oma itsensä. Ei ole muillekaan puolison löytäminen helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään pitäis, mut samaan aikaan miehet toitottaa luonnollisen naisen perään 😅🙃😂
Nehän ei tajua, mitä meikki on. Ne kuolaa "luonnollisen" perään tajuamatta, että tällä on varjostuksia ja rajauksia myöten täyspakkeli.
Pitääkö oikeasti:
blondata hiukset = tämä voi kieltämättä lisätä miesten mielenkiintoa, miehillä on biologinen taipumus pitää blondeista
ottaa huulitäytteet = ei missään nimessä, suurin osa miehistä ei todellakaan haluaa mitään törröhuulta
silarit = jakaa varmaan mielipiteet, mutta itseäni silikonirinnat eivät viehätä, ylipäätään rintojen koko ei ole minulle mikään juttu
tekoripset = suurin osa miehistä ei varmaan noteeraa silmäripsiä juuri lainkaan, kunhan nyt jonkinlaiset on