Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini-ikäisen tukihenkilönä olo. Kokemuksia?

Vierailija
03.06.2015 |

Työskentelen erityisnuorisotyössä muutenkin ja nyt on alkanut kiinnostamaan myös vapaa-ajalla toimiminen teini-ikäisen tukihenkilönä. lastensuojelun asiakkaana olevan siis. Onko kenelläkään kokemuksia tästä? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihmeellinen.. AV:lla ei ole muita kuin itsekkäitä mammoja, ei ne edes pärjää teinin kanssa. oot outo kun haluat auttaa jonkun wt:n lasta.

Vierailija
2/3 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt väärällä palstalla.. täällä kävijät ovat juuri niitä teinejä jotka tarvitsee tukihenkilöä.-.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opena on kokemusta. Tukihenkilö on AARRE. Vastaa mm. puhelimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä