Lue keskustelun säännöt.
Teini-ikäisen tukihenkilönä olo. Kokemuksia?
03.06.2015 |
Työskentelen erityisnuorisotyössä muutenkin ja nyt on alkanut kiinnostamaan myös vapaa-ajalla toimiminen teini-ikäisen tukihenkilönä. lastensuojelun asiakkaana olevan siis. Onko kenelläkään kokemuksia tästä?
Kommentit (3)
Kysyt väärällä palstalla.. täällä kävijät ovat juuri niitä teinejä jotka tarvitsee tukihenkilöä.-.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Opena on kokemusta. Tukihenkilö on AARRE. Vastaa mm. puhelimeen.
Olet ihmeellinen.. AV:lla ei ole muita kuin itsekkäitä mammoja, ei ne edes pärjää teinin kanssa. oot outo kun haluat auttaa jonkun wt:n lasta.