Lue keskustelun säännöt.
Säästävätkö työpaikat hakemuksia siltä varalta
17.05.2015 |
että pitäisi myöhemmin ottaa yhteyttä potentiaalisiin hakijoihin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei. Kaikki menee kuulemma roskiin aina sen jälkeen, kun paikat on täytetty. Yleinen nyrkkisääntö on, että noin kahden kuukauden välein kannattaa laittaa hakemusta ja cv:tä aina vetämään, joskushan ne työpaikat on ns. "piilossa" ja tollainen tulittaminen voi tärpätä :)