Onko Suomeen jo rantautunut Japanin ultra low jeans?
Ei taida lyödä läpi täällä.
http://fashionbelieve.com/wp-content/uploads/2013/01/Ultra-Low-Rise-Jeans-Sexy.jpg
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:39"]
Voin niin kuvitella jenkkakahvaisen Pirkko 45 veen kävelemässä nuo päällä.
[/quote]
Kyllä. Tai Janica-Yessican, 14v, Kontulasta.
Kyllä on rantautunut. Ikävä kyllä. Eilen pyöräilin pojan kanssa Ainolan puiston läpi Oulussa. Nuorehko äiti istui viltill pilttinsä kera. Vähintään yhtä pitkästi näkyi pehvansa. En jäänyt tuijottamaan, vaan etsiydyimme muualle.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:41"]Kyllä on rantautunut. Ikävä kyllä. Eilen pyöräilin pojan kanssa Ainolan puiston läpi Oulussa. Nuorehko äiti istui viltill pilttinsä kera. Vähintään yhtä pitkästi näkyi pehvansa. En jäänyt tuijottamaan, vaan etsiydyimme muualle.
[/quote]
Tuskin oli kuitenkaan kyseiset housut jalassa.
Meillä on töissä yhdellä Kartsalla tuollaiset. Sillä näkyy kiharainen tupsukin.
Ja että freddyt muka korostaa perskannikoita; nuohan on vaan paremmat! :D
Kyllä on kesällä kuolaavilla äijillä silmänruokaa, jos nuo rantautuvat kovinkin laajalla rintamalla meille. Takaa näkyy lähes se ruskea sokea silmä ja edestä sheivattu häpykumpu kananlihalla. Ja pahimmillaan todella kupeilla tutisevat jenkkakahvat ja ihrainen maha relluu edessä. Ahhhh, kuinka ihana näky kaupungilla!!!! Lisäksi vielä uudelleen muotiin tullut vyölaukku sen paksun mahan päälle. Aaaahhh!!!
Toivon todella et tuo oli vaan kuvankäsittelyn tulosta!
Voin niin kuvitella jenkkakahvaisen Pirkko 45 veen kävelemässä nuo päällä.