Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aikuisilla miehillä oikeastaan muita tyylisuuntia kuin bisnespukeutuminen

Vierailija
28.12.2014 |

Ja vapaa-ajan neuletyyli? Tietysti aikuinen voi pukeutua rokahtavasti jne. mutta ne ovat silti enemmän nuorisotyylejä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rokkarityyli mun mielestä menee vanhemmallekin mihelle ihan hyvin. Toki se yleensä eroaa yksityiskohdiltaan "nuorisotyylistä". Ajaton on myös myös ns. arkkitehtityyli = erikoisemmat silmälasit ja mustat vaatteet. Tää pätee sekä miehiin että naisiin. Sitten on nää Marimekon Jokapoika-paitoihin pukeutuvat valokuvausta harrastavat lintubongarit. Mitäs muuta.. Etenkin maaseutukaupungeissa on miestyyppi joka pukeutuu aina urheiluvaatteisiin.

Onko muuten aikuisille naisille sun mielestä enemmän erilaisia pukeutumisgenrejä?

Vierailija
2/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiftareita näkee aina silloin tällöin vanhemmissakin miehissä. Urheilija tuli tosiaan kans tuuli/maastopukuineen mieleen, sit on sellainen rekkamiestyyli kans, baareissa törmää näihin hassunhauskoihin t-paitoihin ja farkkuihin. Myös rokkareita näkee täällä päin ainakin. Ja samoin ihan duunari, joka siis on aina kesät talvet niissä huomiovaatteissa missä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:23"]

Fiftareita näkee aina silloin tällöin vanhemmissakin miehissä. Urheilija tuli tosiaan kans tuuli/maastopukuineen mieleen, sit on sellainen rekkamiestyyli kans, baareissa törmää näihin hassunhauskoihin t-paitoihin ja farkkuihin. Myös rokkareita näkee täällä päin ainakin. Ja samoin ihan duunari, joka siis on aina kesät talvet niissä huomiovaatteissa missä vaan.

[/quote]Niin ja onhan vielä sellainen "kalastaja"-lookkikin; paksuja neuleita jne.

Vierailija
4/23 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo-tyyli, vanha hippi, "metsästäjä" tms luonnossa liikkuja (maastovaatetta, 100-taskun liivejä jne), klassinen (muistuttaa bisnestä mutta enemmän esim 30-luvun tyyliä mukana), "rivitanssija" eli country-henkinen ja eksentrinen minusta ainakin.

Vierailija
5/23 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
6/23 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan näitä vaikka mitä, preppyjä, hipstereitä, hoppareita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/23 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut sortsien alla lenkkeilevä hinttarityyli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumberjack-tyyli sopii loistavasti jo teini-iän ohittaneelle miehelle. Varsinkin jos on sellainen roteva tai "miehekäs" mies. :)

Junnuilla se näyttääkin hassulta.

Vierailija
10/23 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen on sellainenkin tyyli, jossa asukokonaisuus koostetaan yksinomaan paikallisen robin hoodin tai vastaavan puljun tekstiileistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali farkut ja paita -tyyli, niin kuin naisillakin. Tai kotosalla verskat ja t-paita.

Vierailija
12/23 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:31"]Ihan normaali farkut ja paita -tyyli, niin kuin naisillakin. Tai kotosalla verskat ja t-paita.
[/quote]Minä olen kotona munasillani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:31"]Ihan normaali farkut ja paita -tyyli, niin kuin naisillakin. Tai kotosalla verskat ja t-paita. [/quote]Minä olen kotona munasillani

[/quote]

Niin minunkin mieheni. Tai on sillä verskat, mutta ne on niin reikäiset, että munat vilkkuu. On kuulemma kaikkein parhaimmat housut, juuri sopivaksi huopuneet, ei saa missään nimessä hävittää tai tulee avioero heti saman tien.

Vierailija
14/23 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski-look parhaat päivänsä nähneillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16/23 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/23 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dandy. Näitä ei Suomessa näy vielä vanhemmassa ikäpolvessa, mutta suurkaupungeissa on sen konservatiivisen business-tyylin rinnalla miehiä, jotka käyttävät vähän erikoisemmista materiaaleista tehtyjä pukuja ja mielenkiintoisen värisiä paitoja, solmioita ja sukkia. Ovat vähän luovemmissa ammateissa, eivätkä välttämättä homoja. Pukeutumistyyli on taas noussut trendikkääksi maailmalla, ja siitä lainataan business-pukeutumiseen. Helsingissäkin näkyy jo nuoria pukumiehiä, joilla on erikoisen väriset sukat.

Vierailija
18/23 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/23 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä moottoripyörämiestyyli, helvetin enkelit yms.

Vierailija
20/23 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla joku tyyli? Kyllä kai aikuiselle ihmisellä on muitakin asioita, joilla rakentaa identiteettiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän