Onko aikuisilla miehillä oikeastaan muita tyylisuuntia kuin bisnespukeutuminen
Ja vapaa-ajan neuletyyli? Tietysti aikuinen voi pukeutua rokahtavasti jne. mutta ne ovat silti enemmän nuorisotyylejä.
Kommentit (23)
Minulla ei ole tyyliä. Pukeudun aina tilanteen edellyttämällä tavalla. Töissä puku, lenkillä trikoot, kesällä pikee, talvella neule, juhlissa puku jne.
Omani on ns vaeltaja-metsästäjä duunissa ja vapaa-ajalla.
Halvin vaatekappale eilen duunissa oli lierihattuni (goretex), 140 ekkua. Seuraavaksi halvimmat olivat ns paremmat militäärimäiskärit, 320 egee jne. Ihan sisäsiisteissä asiantuntijahommissa, esim eilen "viihdytin" yhteistyökumppanin pikkutakkidirikoita verstaallamme tuossa vaeltaja-asussansapa. Kummasti ns asian lisäksi riittää smalltalk-aihiota mwtsästyksesrä, kalastuksesta ja vaeltamisesta (esim kuva tai pari Lapin rymyämisistä vaikkapa mööttetauon jälkeen on aina kevyt paluu asiaan...) ja jää hyvin mieleen tyyliiin "se vähän erikoinen Villin Pohjoisen kaveri...".
Tuo sinun "Hyväosainen" oli kyllä vahvasti lainausmerkeissä. Dandy enemmänkin.