En koe olevani valmis parisuhteeseen eikä oikein ole kiinnostusta sellaiseen, mutta silti huomaan välillä ajattelevani, että olisi kiva kun
vielä joku päivä mua rakastaisi ja pitäisi mua lähellä. En vain enää jaksa uskoa, että kukaan voisi mua rakastaa. Olen ihan liian rikkinäinen uskomaan rakkauteen ja parisuhteesen. Siksi en voi edes kuvitella parisuhdetta tällä hetkellä. Enkä jaksa uskoa, että miehet kiinnostuu parisuhdemielessä yli 40v ylipainoisesta naisesta. Painonpudotus on kyllä menossa, mutta eipä se mun tavallisia kasvoja kauniiksi muuta.
Tuntuu vain niin yksinäiseltä välillä. Avioerosta pian kaksi vuotta ja romutti mun elämän ihan totaalisesti. Sen jälkeen tuli seksisuhde ja siinä olen edelleen jumissa. Saan edes joskus läheisyyttä ja seksiä, mutta siinähän se sitten onkin. Ei mitään oikeaa tunnetta, läheisyyttä ja välittämistä. Tämä seksisuhde kuitenkin syö mua koko ajan ja pitäisi osata lopettaa se. Pelkään kuitenkin, että sitten en saa enää yhtään mitään mistään. Kyllä mä seksiä haluan.
Tuntuu, että pää on ihan sekaisin kaikista ajatuksista enkä tiedä mitä haluan.
Kommentit (13)
Voi ap. Olen kaunis ja minut on rikottu monta kertaa, älä siis ajattele ulkonäön olevan tae, että saisit hyvän miehen. Heitä ei ap. yksinkertaisesti ole olemassa. Pidä seksisuhteesi ja nauti, kun saat ne hyvät puolet, niin et tule enää rikotuksi.
Minä irrottautuisin suhteesta, kuulostaa että se tekee sinut surulliseksi!
Vierailija kirjoitti:
Voi ap. Olen kaunis ja minut on rikottu monta kertaa, älä siis ajattele ulkonäön olevan tae, että saisit hyvän miehen. Heitä ei ap. yksinkertaisesti ole olemassa. Pidä seksisuhteesi ja nauti, kun saat ne hyvät puolet, niin et tule enää rikotuksi.
Ei ole tämä seksisuhde mulle hyväksi koska mulla on tunteita miestä kohtaan ja miehellä ei ole tunteita mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä irrottautuisin suhteesta, kuulostaa että se tekee sinut surulliseksi!
Niin se tekeekin koska mulla on tunteita ja miehellä ei. Eilen seksin jälkeen mies ei mennytkään entiseen tapaan sängylle makoilemaan vaan sanoi, että joko sauna on lämmin. Vähän siinä kyllä oli, että vai joko mennään. Ei antanut mulla mieli periksi myöntää, että olisi halunnut hetken makoilla kuten muutenkin tehdään mun luona. Miehen luona ei yleensä makoilla ja koskaan emme siellä sauno. Mä kun olen miehen likainen salaisuus eli salapano, mies on siis parisuhteessa. Harvemmin harrastetaan seksiä heidän sängyssään.
Mutta siis joo jäi vähän pettynyt olo vaikka seksi olikin taas hyvää. Toki mies tuli normaalia myöhempään kuin muilla kerroilla niin olen sillä koittanut selittää sitä, että ei makoiltu. Mutta siis jos olisin parisuhteessa jonkun kanssa, niin olisi varmasti tuota makoilua seksin jälkeen. No eipä ole sitä tarjolla joten tähän joudun tyytymään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi snif vai että kaunista muka rikottu. Kaunottaria miehet nimenomaan haluaa ja me tavalliset ei kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tämä seksisuhde mulle hyväksi koska mulla on tunteita miestä kohtaan ja miehellä ei ole tunteita mua kohtaan.
On sellaisia naisia, joille seksi ilman molemminpuolisia tunteita on henkisesti vahingollista.
Tiedän tämän, koska olen itse tuollainen nainen. Ehkä sinäkin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi snif vai että kaunista muka rikottu. Kaunottaria miehet nimenomaan haluaa ja me tavalliset ei kelvata.
Ensin pitää kelvata, jotta voi tulla rikotuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellaisia naisia, joille seksi ilman molemminpuolisia tunteita on henkisesti vahingollista.
No sellainen mä taidan olla. Alkuun mäkin menin ihan pelkkä seksi mielessä, mutta tunteet miestä kohtaan kehittyi vähitellen. Olen koittanut josko etsisi netistä seksiseuraa, mutta en mä pysty siihen. En mä voi jonkun tuntemattoman kanssa mennä heti sänkyyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen mä taidan olla. Alkuun mäkin menin ihan pelkkä seksi mielessä, mutta tunteet miestä kohtaan kehittyi vähitellen. Olen koittanut josko etsisi netistä seksiseuraa, mutta en
Eikä kannatakaan mennä tuntemattoman kanssa sänkyyn, jos tuntuu ettei se ole oma juttu. Siinä rikot itsesi vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen mä taidan olla. Alkuun mäkin menin ihan pelkkä seksi mielessä, mutta tunteet miestä kohtaan kehittyi vähitellen. Olen k
Juu ei siitä mitään tule. Tulisi vain inhottava olo. No kerran koitin tuota ja totesin, että ei kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen mä taidan olla. Alkuun mäkin menin ihan pelkkä seksi mielessä, mutta
Ei kannata. Hyvä, että tajusit jättää yhteen kertaan. Toki senkin olisi voinut jättää välistä, mutta ei mene asiat kuten ajattelee. Jotkut läheisyyden kaipuussaan hakevat edes hetken seuraa vaikka eivät oikeastaan edes halua tuollaista, mutta eivät muutakaan osaa.
Yksinäistä on taas. Kaipaan miehen seuraa, mutta eipä tarvitse kuvitellakaan, että tapaisimme ihan heti uudestaan. Ehkä 2-3 viikon päästä uudestaan.
Olisin niin mukavaa kun olisi joku jonka kanssa oikeasti viettää aikaa ja joku joka oikeasti pitäisi musta ja ehkä jopa rakastaisi.
Ap
Seksisuhdemies laittoi viestiä enkä voinut vastustaa. On tulossa vähän ajan päästä kylään. Kaipaan kosketusta, viime kerrasta on kaksi viikkoa.
Ap