Lue keskustelun säännöt.
Joko Valintatalo on auki?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta Siwa on.
Ai 😮 En vaan tykkää sivakoinnista 🤔
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oli valot sammuksissa ja ovi lukossa. Myymäläpäällikkö nukkui tuulikaapissa yritä päivemmällä uudestaan.
Ei, mutta Siwa on.