Lue keskustelun säännöt.
Huutikset ym. myyntipailstat!
27.03.2006 |
Ikinä en ole myynyt tai ostanut niistä mitään, mutta ihmettelen aina kun varoitellaan huijareista, että miksi te maksatte, ennen kuin tavara on teillä? Vai niinkö ne myyntipalstat toimivat? Toisaalta voihan sitä huijata toisinkin päin, kun tavara perillä ei maksakaan...
Kommentit (3)
Onpa harmi, että jotkut aina pilaavat muilta rehdin kaupankäynnin..
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli ensin maksu ja sitten vasta lähetetään
Vierailija: