Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v lapsen kummi menee naimisiin. Mitä lahjaksi lapselta?

Vierailija
14.03.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kun mennään juhliin, oli ne sitten kenen kummin kaiman tahansa, niin viedään 1 lahja, joka on meidän perheeltä.

Vierailija
2/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin. Itse mennään sellaiseen kimppa lahjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa kortti, jossa on lapsen kädenjäljet ja onnittelut perässä tai joku vastaava. Ei sen mikään suuri tarvitse olla, joku pieni ja yksinkertainen :)

Vierailija
4/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos olisi vaikkapa 5-v, jolla on jo omia mielipiteitä lahjojen suhteen. Ostakaa mitä haluatte antaa, älkääkä menkö kimppalahjaan mukaan.

Vierailija
5/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilta kummilapsilta / heidän vanhemmiltaan. Se on mielestäni kiva osoitus siitä, että kummia pidetään tärkeänä.



En kyllä osaa antaa mitään hyvää vinkkiä lahjaksi, mutta ajatuksesi on kyllä oikein kiva.

Vierailija
6/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut lapsiltani heidän kummeilleen mm. Iittalan kivituikun tai mariskoolin - budjetista riippuen. Ei sen tarvitse isoa olla, mut nuo kuitenkin sellaisia ajattomia, joiden luulis kelpaavan useimmille... Mukavia häitä teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi