Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Claudia poistettu BB-talosta

Vierailija
25.09.2013 |

Mikä ihana uutinen <3

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta kun useammassa kommentissa taas esiintyi.

 

Kukaan yksityisihminen ei nosta syytetä, vaan syytteeseen asettamisesta vastaa syyttäjä. Rikosilmoituksen voi tehdä, ja se ehkä poliisin kautta etenee syyttäjälle syyteharkintaan.

Vierailija
2/66 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 23:25"]

Ohi aiheen, mutta kun useammassa kommentissa taas esiintyi.

 

Kukaan yksityisihminen ei nosta syytetä, vaan syytteeseen asettamisesta vastaa syyttäjä. Rikosilmoituksen voi tehdä, ja se ehkä poliisin kautta etenee syyttäjälle syyteharkintaan.

[/quote]

 

Tässäpä se suomennettuna, kuuluu yleissivistykseen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Asianomistaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen tää laulu: "

Ding Dong the witch is dead,
Which old witch?
Well uh, the wicked witch!"

Vierailija
4/66 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hirvee akka näyttiki iha noidalta ja välillä jossai kuvissa tienny onko se

dragquuen vai mikä hyiii... niin kiero ku olla voi iha säälittää sen lapsia.

onneksi lähti pois nii itte rakas ja muille lässytti ja heti puhu seläntakana.

Vierailija
5/66 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni äitikarismasta ei ole kyse vaan hyvin samasta sortista kuin työpaikka- ja koulukiusaajat. Ilkeällä häikäilemättömällä  käyttäytymisellä keräävät hiljaisten hyväksyjien sakin ymärilleen, heistä jotka pelkäävät kiusaajan käyvän kimppuunsa.. Alkoholitippa on edesauttanut  naisen estottoman pahasuiseksi useita naispuolisia asukkeja kohtaan BB-talossa. Susanna, Marianne, Johanna, uusi blondi ja uusi Susanna saivat kokea naisen yllävänkin kovan  agressiivisen kielenkäytön. Claudia Eve oli muuten ekana ideoimassa Andyn taulun pilaamisen ääneen naureskelemalla  kirkkoveneen lisäämistä työhön. Poikkeuksetta toistuvasti häijyyden jälkeen  hän käytti samaa veisua tyyliin "voi kulta, anteeksi, anteeksi ". Uhreista jokainen sanoo kaiken olevan hyvin ja hyväksyvät anteeksipyynnön anteeksiantoineen. Ei vaikuta   uskottavalle että ihmiset kuitenkaan unohtaisivat.

Vierailija
6/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poistettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb sivulla lukee vain että poistaminen ei liity talon tapahtumiin

Vierailija
8/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisista syistä, lukee bb-sivuilla. miksi siis käyttävä sanaa poistettu, olisiko ennemminkin lähtenyt. 

s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettu sanaa voidaan käyttää myös esim. jos ko. henkilön mielenterveys pettää. Päätöksen tekee silloin varmaan joku psykologi tms. Onhan noita menneessäkin ollut.

Vierailija
10/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suojellaan negatiivisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jollain lapsista hätä? Toivottavasti ei mitään vakavaa.

Vierailija
12/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettu kuulostaa sille, että Claudiassa on itsessään ollut se ongelma. Poistunut lukisi varmaan, jos olisi vapaaehtoisesti lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli eilen illalla hiljainen ja ainakin Johanna kyseli siltä, onko joku hätänä jne. Veikkaan että ei pää kestänyt ja päätti häipyä.

Vierailija
14/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Ehkäpä nyt negatiivisuus ja paskanjauhaminen talossa vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan harmi. Claudian avautumiset ovat olleet lähes ainoa kiinnostava aspekti koko ohjelmassa viime aikoina. 

Vierailija
16/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, ettei hän kestänyt, kun ei saanut koko ajan erikoiskohtelua. Johan hän kerkesi valittaa vaikka mitä, uhkasi ajella hiukset pois.

Ja ehtihän hän haukkua ainakin pari ihmistä ihan käsittämättömällä tavalla lyttyyn.

Vierailija
17/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 18:05"]

Mikä ihana uutinen <3

[/quote]Ihana uutinen jos joku omainen sairastunut tms?

Vierailija
18/66 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh seiskassa sanotaan, että paljastanu syyn lähtöön, mutg sivut ei toimi grrrrr

Vierailija
19/66 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihminen joka ei hallitse luonnettaan ja kielenkäyttöä ja ei osaa käyttäytyä hienovaraisesti vaan katsoo, että hänellä on oikeus sanoa suoraan on todella narsisti ja ilkeä ihminen.

Nämä kulmakunnan "ihanat" ja suoraan sanovat naiset ovat todella ikäviä ihmisiä, jotka eivät tajua, että yhteiskunnasta ei tulisi mitään jos kaikki sanoisivat päin naamaa mitä ajattelevat.

Mutta ainakin heillä on itsevarmuutta, ei voi kun sääliä ihmistä, joka ei huomio lähimpiään

Vierailija
20/66 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä lukee ketjun ja sitten mietittäisiin kuka haukkuu ketä? Melko kamalaa tekstiä te suollatte itse.. Toivottavasti teidän omat lapset ei ole hunningolla ja saa jonkunlaisen kasvatuksen. Kamalaa luettavaa tämä ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan