Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Claudia poistettu BB-talosta

Vierailija
25.09.2013 |

Mikä ihana uutinen <3

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, mitäköhän narsisti nyt keksii, kun kukaan ei varmaan hänen noituuksiaankaan enää usko.

Vierailija
42/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te sitten jaksatte katsoa ohjelmaa, kun kukaan ei sano yhtään poikkipuoleista sanaa...ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansalaisaloite: huostaanottakaa claudia ja jarkko even lapset

Vierailija
44/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:37"]

kansalaisaloite: huostaanottakaa claudia ja jarkko even lapset

[/quote]

 

Huostaanotto ei ole vissiin tässä tapauksessa kuitenkaan paras ratkaisu.

Laitoksissa ja sijaisperheissä niitä ongelmia vasta tulee. Vai onko Claudialla niin pahoja ongelmia, ettei pysty lapsistaan huolehtimaan kunnolla?

 

Lisään vielä, että vaikuttaa kyllä narsistisesti häiriintyneeltä persoonalta ja on ilkeä, mutta onko hän sitä lapsilleen?

Vierailija
45/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se haittaa jos jotain poikkipuolista sanoo, mutta tosissaan tuo nainen on taantunut johonkin 15 vuotiaan tytön tasolle tai taantuu aina välillä. Siis ei mitään suodatinta ole sen puheessa kaikki vaan ulos mitä nyt suusta sattuu tulemaan, miettis vähän aikaa ensin!

Vierailija
46/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä talossa esiintyminen on ollut haitaksi hänen lapsilleen. Kiusattu varmasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras uutinen noita lensi luutineen ulos talosta.

Vierailija
48/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka se Claudia on niin hirveä? Jos joku muu olisi samalla tavalla aukonut päätään ja kertonut "rehellisyyksiä" niin tuskin tällaista haloota ja haukkumista olisi tälläkään palstalla syntynyt... Ihmettelen vaan. Minusta Claudian ainoa ongelma on lyhyt pinna ja vähän turhan suorat puheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia pois bb:sta? Entäs Lindexin lastenosaston farkut yöusaarut:)? Nu pojat:) Jatkakaa tässäkin,en malta odottaa kuka sieltä astuu:)

Vierailija
50/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ikävä uutinen. Claudia oli oikeastaan ainoa kiinnostava tyyppi enää talossa. Loputkin voisivat poistua sieltä vähän äänin.

Claudian mitkään puheet eivät ole olleet niin vakavia, että niistä kukaan voisi syytteitä nostaa, ootteko te ihan dorkia? Joka tapauksessa jos hän on itse maininnut jotain oikeuteen menosta, veikkaan, että kyseessä voisi olla hänen pyörittämäänsä liiketoimintaan liittyvä velkomusjuttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi mielenkiintoista nähdä miten tuo Claudian poistaminen vaikuttaa taloon. Kovasti negatiivinen oli kaikessa, aina lause oli " No ei ole mitään tuota vastaan, ihan kiva, mutta... ja sitten pitkä rimssu kaikkea ikävää milloin kenestäkin/ mistäkin.

 

Kummallisinta oli se, että kaikki tuntuivat kovasti pitävän hänestä (tai sitten pelkäävän) eihän häntä edes tainut kukaan esim. viime viikolla äänestää valeäänestyksessä.

Vierailija
52/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko sanoi päiväkirjahuoneessa, että Claudia oli selvästi talon johtajahahmo... ja tosiaan, hänen mielipiteitään tunnuttiin kuuntelevan ja hän pystyi aika hyvin manipuloimana muita. Uskon että hänestä hehkuu jonkinmoista äitikarismaa, joka ei välttämättä välity tv-ruudun kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä uutisessa on se, että nyt loppuu ne Claudia sitä ja Kloodia tätä, ja Klamydia sitä ja tätä -viestit tältä palstalta.

En oo pahemmin tota BB:a seurannut, enkä myöskään oo perehtynyt mainitun henkilön elämään paria Iholla sarjan jaksoa enempää, mut mua on tosissaan kummastuttanut miten joku täällä jaksaa päivästä toiseen mollata ihmistä, jolla ei oo edes mahdollisuutta puolustautua. 

Toivottavasti tosiaan niillä Claudian lapsilla (mukavan olosia poikia sen parin Iholla jakson perusteella) kaikki ok, eikä poistolla ollut mitään tekemistä heidän kanssaan. 

Vierailija
54/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:24"]

 

Toivottavasti tosiaan niillä Claudian lapsilla (mukavan olosia poikia sen parin Iholla jakson perusteella) kaikki ok, eikä poistolla ollut mitään tekemistä heidän kanssaan. 

[/quote]

 

Ainakin videossaan asukkaille sanoi, että kaikki on kunnossa. Joten tuskin siis kellään lapsista mitään hätää on, tuskin noin sanoisi, jos olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sitä jaksaakin katsoa ja jos olisin tiennyt ketä taloon tulee, en olisi 24/7 ottanut.

Vierailija
56/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun poistettiin talosta. 

Vierailija
57/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oli odottanut!

 

Vierailija
58/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eimut ihan totta, se on ihme miten paljon Claudia herättää tunteita ihmisissä, ja nimenomaan niitä negatiivisia. 

Vierailija
59/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii jipii jipii, päivän paras uutinen ! 

Vierailija
60/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:06"]

Minusta on tosi mielenkiintoista nähdä miten tuo Claudian poistaminen vaikuttaa taloon. Kovasti negatiivinen oli kaikessa, aina lause oli " No ei ole mitään tuota vastaan, ihan kiva, mutta... ja sitten pitkä rimssu kaikkea ikävää milloin kenestäkin/ mistäkin.

 

Kummallisinta oli se, että kaikki tuntuivat kovasti pitävän hänestä (tai sitten pelkäävän) eihän häntä edes tainut kukaan esim. viime viikolla äänestää valeäänestyksessä.

[/quote]

Kaikilla ollut tosi mukavaa, jopa Sara saanut suunsa auki ja pelanneet ja nauraneet koko illan. Ei näyttäisi kenelläkään olevan ikävä. Tunnelma vapautui täysin, kun negatiivisuuden keskus ei ole enää levittämässä myrkkyä ja valittamassa joka asiasta. Tai sitten vaan sattumalta tänään on kaikilla ollut hyvä fiilis tämän illan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä