Claudia poistettu BB-talosta
Kommentit (66)
Claawdeen näkijä on palannut hommiinsa?
Mitenkähän mahtaa vaikuttaa Claudian selvänäköbisneksiin tämä BB? Ei saanut naisesta sellaista kuvaa että olis lämmin, ymmärtävä ja kannustava, saatikka henkinen ihminen.....
Toisaalla netissä luki että Claudialla olis satojatuhansia euroja ulosotossa, en tiedä sitten onko totta, mutta jos on, niin jokusen tunnin saapi töitä tehdä......
Siis miksi hän sieltä talosta lähti?
Claudia oli bb-exstrassa öö eilen tai toissapäivänä. Kertoi lähtönsä syyksi sen, että lapsille oli valjastettu kolme lastenhoitajaa (tuttuja tai tuntemattomia, en tiedä) ja yksi näistä hoitajista ei pitänyt omista vuoroistaan kiinni jolloin lapset olivat "hunningolla", heidän menonsa ja tulonsa unohtuivat. Claudia näki parhaaksi lähteä kotiin ja ottaa lapsistaan vastuun itse.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:51"]
Claudia oli bb-exstrassa öö eilen tai toissapäivänä. Kertoi lähtönsä syyksi sen, että lapsille oli valjastettu kolme lastenhoitajaa (tuttuja tai tuntemattomia, en tiedä) ja yksi näistä hoitajista ei pitänyt omista vuoroistaan kiinni jolloin lapset olivat "hunningolla", heidän menonsa ja tulonsa unohtuivat. Claudia näki parhaaksi lähteä kotiin ja ottaa lapsistaan vastuun itse.
[/quote]
mahtokohan olla tekosyy vaan...
ei kloodia älä kirjoittele tommosia , en ole minä ainakaan tussu enkä sussu
Saattoi pää flipata, ja Teemu Ryhänen teki päätöksen Claudian ja tuotannon puolesta.
TAI sitten läheiselle on tapahtunut jotain.
Mulle tuli ekana mieleen, että KUNPA Claudian lapset ovat saaneet olla rauhassa. Ettei ole äitinsä takia alettu koulukiusata. Claudia kuitenkin ei ollut monen mieleen varsinkaan nuorten. Tappelua tms. hetkellistä tuli myös mieleen ja silloin äidin paikka on lastensa luona.
Claudian "uhkasi" leikata hiuksensa, sehän oli juurikin läppätilanne mitä ne Jorin kanssa alustivat pitkään. Harmi, että se kohta oli leikattu niin provosoivasti koosteeseen. Sehän oli oikeesti hauskaa läppää mitä heittivät.
Täytyyhän naisella jollain tapaa viirata, koska lähtee moneksi viikoksi toteuttaa omia halujaan ja niin monta pientä lasta odottaa kotona. Ei av-mamma ainakaan niin tekisi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:04"]
Täytyyhän naisella jollain tapaa viirata, koska lähtee moneksi viikoksi toteuttaa omia halujaan ja niin monta pientä lasta odottaa kotona. Ei av-mamma ainakaan niin tekisi.
[/quote]
Niin, Av-mamma tuskin pystyisi pystyy irrottautumaan palstalta :D
Sanottiinhan silloin, kun se hirveä akka haukkui Anne-Marin, että se olis peittojen suojassa kuiskannut Aleksille ja Saralle, että häntä odottaa syyte. - Jotain siis tapahtunut ehkä juridista käsittelyä vaativaa, ei mikään ihme, kun tietää millainen kottarainen kyseessä.
Aivan ihanaa, kauhea akka... Pää ei kestänyt kun ei enään ole huomion keskipisteenä. Eikö selvännäkijän olisi toi pitänyt nähdä.. Hirvee huijari.
Ehkä ei vain kestänyt sitä, että ehkä putoaisi äänestyksessä pois.
Vai voisiko olla kunnianloukkaussyyte nostettu? Olisiko sellainen voinut odottaa siihen asti, että poistuu äänestyksen kautta talosta, vai pitääkö silloin heti poistaa talosta?
Ai se yks kumihuuli nostanut syytteen?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:11"]
Ai se yks kumihuuli nostanut syytteen?
[/quote]
Kuka? oon ihan pihalla :/
Ihan oikein jos nosti syytteen, ei kukaan voi alkaa tollatavalla toisia haukkumaan ja panettelemaan. Kukaan muu ei oo uskaltanut sille laittaa aikaisemmin luuta kurkkun?
Kummasti yhtäkkiä oli sille Anne-Marillekin anteeksi pyytelemässä seuraavana päivänä. Ei paljon muilta pyydelly aikaisemmin.
En suoraan sanottuna ihmettelisi, jos esim. herra Harkimo olisi nostanut kunnianloukkaussyytteen - tai sitten S. Indrén, tai molemmat erikseen.
Claudian juttujen takia ajattelin, että Harkimolla on ollut varaa äänestää Susanna ulos talosta - vaikka järkevämpää olisi ollut äänestää holtittomia juttuja laukova Claudia. Claudia ei vain silloin ollut häätöäänestyksessä.
Se nainen ei kyllä ole hyvissä hengen kantimissa. Hyvä että lähti talosta. Hänellä on tuoreiden lehtijuttujen mukaan koko elämä sekaisin avioeron, lasten isän kanssa huoltajuuden ym. suhteen. Ei silloin ole oikea paikka lähteä bb-taloon ainakaan mun mielestä. Talossa toi vain pahaa henkeä sinne.
Aikamoisia juttuja se ihmisistä laukoi, järkyttävää moukkamaisuutta. Kyllä noista voisi syytteitä nostaa.
no niin on kamalaa luettavaa, mutta ku suurin osa on Tussu-Sussun kirjottamaa sontaa.