Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Claudia poistettu BB-talosta

Vierailija
25.09.2013 |

Mikä ihana uutinen <3

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin on kamalaa luettavaa, mutta ku suurin osa on Tussu-Sussun kirjottamaa sontaa.

Vierailija
22/66 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claawdeen näkijä on palannut hommiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän mahtaa vaikuttaa Claudian selvänäköbisneksiin tämä BB? Ei saanut naisesta sellaista kuvaa että olis lämmin, ymmärtävä ja kannustava, saatikka henkinen ihminen.....

 

Toisaalla netissä luki että Claudialla olis satojatuhansia euroja ulosotossa, en tiedä sitten onko totta, mutta jos on, niin jokusen tunnin saapi töitä tehdä......

Vierailija
24/66 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi hän sieltä talosta lähti?

Vierailija
25/66 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oo sanottu missään.

Vierailija
26/66 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia oli bb-exstrassa öö eilen tai toissapäivänä. Kertoi lähtönsä syyksi sen, että lapsille oli valjastettu kolme lastenhoitajaa (tuttuja tai tuntemattomia, en tiedä) ja yksi näistä hoitajista ei pitänyt omista vuoroistaan kiinni jolloin lapset olivat "hunningolla", heidän menonsa ja tulonsa unohtuivat. Claudia näki parhaaksi lähteä kotiin ja ottaa lapsistaan vastuun itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/66 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:51"]

Claudia oli bb-exstrassa öö eilen tai toissapäivänä. Kertoi lähtönsä syyksi sen, että lapsille oli valjastettu kolme lastenhoitajaa (tuttuja tai tuntemattomia, en tiedä) ja yksi näistä hoitajista ei pitänyt omista vuoroistaan kiinni jolloin lapset olivat "hunningolla", heidän menonsa ja tulonsa unohtuivat. Claudia näki parhaaksi lähteä kotiin ja ottaa lapsistaan vastuun itse.

[/quote]

 

mahtokohan olla tekosyy vaan...

 

Vierailija
28/66 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kloodia älä kirjoittele tommosia , en ole minä ainakaan tussu enkä sussu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi pää flipata, ja Teemu Ryhänen teki päätöksen Claudian ja tuotannon puolesta.

 

TAI sitten läheiselle on tapahtunut jotain.

 

Mulle tuli ekana mieleen, että KUNPA Claudian lapset ovat saaneet olla rauhassa. Ettei ole äitinsä takia alettu koulukiusata. Claudia kuitenkin ei ollut monen mieleen varsinkaan nuorten. Tappelua tms. hetkellistä tuli myös mieleen ja silloin äidin paikka on lastensa luona.

 

Claudian "uhkasi" leikata hiuksensa, sehän oli juurikin läppätilanne mitä ne Jorin kanssa alustivat pitkään. Harmi, että se kohta oli leikattu niin provosoivasti koosteeseen. Sehän oli oikeesti hauskaa läppää mitä heittivät.

Vierailija
30/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän naisella jollain tapaa viirata, koska lähtee moneksi viikoksi toteuttaa omia halujaan ja niin monta pientä lasta odottaa kotona. Ei av-mamma ainakaan niin tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:04"]

Täytyyhän naisella jollain tapaa viirata, koska lähtee moneksi viikoksi toteuttaa omia halujaan ja niin monta pientä lasta odottaa kotona. Ei av-mamma ainakaan niin tekisi.

[/quote]

 

Niin, Av-mamma tuskin pystyisi pystyy irrottautumaan palstalta :D

 

Vierailija
32/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiinhan silloin, kun se hirveä akka haukkui Anne-Marin, että se olis peittojen suojassa kuiskannut Aleksille ja Saralle, että häntä odottaa syyte. - Jotain siis tapahtunut ehkä juridista käsittelyä vaativaa, ei mikään ihme, kun tietää millainen kottarainen kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, kauhea akka... Pää ei kestänyt kun ei enään ole huomion keskipisteenä. Eikö selvännäkijän olisi toi pitänyt nähdä.. Hirvee huijari.

Vierailija
34/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei vain kestänyt sitä, että ehkä putoaisi äänestyksessä pois. 

 

Vai voisiko olla kunnianloukkaussyyte nostettu? Olisiko sellainen voinut odottaa siihen asti, että poistuu äänestyksen kautta talosta, vai pitääkö silloin heti poistaa talosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se yks kumihuuli nostanut syytteen?

Vierailija
36/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:11"]

Ai se yks kumihuuli nostanut syytteen?

[/quote]

 

Kuka? oon ihan pihalla :/

 

Vierailija
37/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein jos nosti syytteen, ei kukaan voi alkaa tollatavalla toisia haukkumaan ja panettelemaan. Kukaan muu ei oo uskaltanut sille laittaa aikaisemmin luuta kurkkun? 

Kummasti yhtäkkiä oli sille Anne-Marillekin anteeksi pyytelemässä seuraavana päivänä. Ei paljon muilta pyydelly aikaisemmin.

Vierailija
38/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna ihmettelisi, jos esim. herra Harkimo olisi nostanut kunnianloukkaussyytteen - tai sitten S. Indrén, tai molemmat erikseen.

 

Claudian juttujen takia ajattelin, että Harkimolla on ollut varaa äänestää Susanna ulos talosta - vaikka järkevämpää olisi ollut äänestää holtittomia juttuja laukova Claudia. Claudia ei vain silloin ollut häätöäänestyksessä.

Vierailija
39/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen ei kyllä ole hyvissä hengen kantimissa. Hyvä että lähti talosta. Hänellä on tuoreiden lehtijuttujen mukaan koko elämä sekaisin avioeron, lasten isän kanssa huoltajuuden ym. suhteen. Ei silloin ole oikea paikka lähteä bb-taloon ainakaan mun mielestä. Talossa toi vain pahaa henkeä sinne.

Vierailija
40/66 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia juttuja se ihmisistä laukoi, järkyttävää moukkamaisuutta. Kyllä noista voisi syytteitä nostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä